וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היפים והעוכרים: מי מהסלבס בעדנו ומי נגדנו?

עודכן לאחרונה: 19.11.2023 / 10:09

אחת הזירות בה הרבה אנשים נלחמים גם מהעורף היא הזירה של הרשתות החברתיות, אז כדי להתגייס למאמץ הלאומי, וואלה! סלבס סיכמה לכם את הכוכבים ההוליוודים להם צריך להוריד עוקב וכמובן, גם את אלו שצריך לפרגן להם

איימי שומר סקוטר בראון מדונה נטלי פורטמן. gettyimages, רויטרס, עיבוד תמונה
קבלו אותם!/עיבוד תמונה, gettyimages, רויטרס

לא מעט דברים מאפיינים את המערכה הנוכחית בה אנחנו נמצאים, ואת התקופה והדור הזה בכלל, כשמלבד הזירה הפיזית (זו שבדרום וזו שבצפון), ישראל נאלצת להתמודד עם גם זירת הרשתות החברתיות והתקשורת העולמית, שם מתנהלים קרבות בין פרו-ישראליים לפרו-פלסטיניים בנוגע לכל מה שקשור לעיצוב דעת הקהל העולמית.

גם אם ננסה להכחיש זאת, אין ספק שדעת הקהל הזו משמעותית מאוד, ואין פלא שכולנו עוסקים באובססיביות בניסיון להבין מי בעדנו ומי נגדנו, ומחזיקים אצבעות חזק בכל פעם שסלב אהוב עלינו מפרסם משהו שקשור לסכסוך בתקווה שהוא יתמוך בישראל ללא שום הסתייגות.

אז כדי להפוך לכם את מלאכת החיפוש אחר למי להוריד עוקב וכמה שיותר מהר, ואת מי אנחנו עדיין יכולים לאהוב, לפחות לעת עתה, וואלה! סלבס ריכזה עבורכם את כל הסלבס שדאגו להתבטא בנוגע למלחמה ולבדוק: מי איתנו ומי נגדנו?

נתחיל בנימה הכי אופטימית שאפשר, עם הסלבס ההוליוודים שדאגו להפיץ את האמת בעולם. כבר ב-7 באוקטובר מי שהייתה מהראשונות לגנות את הפוגרומים הנוראיים של השבת השחורה הייתה הקומיקאית איימי שומר.

"היהודים הם הקבוצה היחידה שלא מרשים לה להגן על עצמה, אין לזה שום קשר לכיבוש, חמאס לא רוצה לסיים את הכיבוש, חמאס רוצה לחסל את ישראל. הם ממומנים על ידי איראן ומנסים להרוס את השלום", כתבה בחשבון האינסטגרם יחד עם סיפורה של נועה ארגמני שנחטפה לעזה. סרטון שלה מופרדת מבן זוגה הפך מיד לויראלי ועזר לעולם להבין את קצה הקרחון של ממדי האסון.

על אף העבר המפוקפק שלו מול הזמרת טיילור סוויפט, המפיק ההוליוודי סקוטר בראון דאג להראות שהפעם הוא בצד הנכון של ההיסטוריה. הוא אירח משפחות של חטופים ונעדרים שדיברו מול האנשים החשובים של הוליווד באחוזה שלו.

בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו כתב: "אני יהודי ואפילו אם אתה שונא אותי אני אוהב אותך, בגלל שאני גאה במי שאני. השנאה שלכם לא מגדירה אותי, אני אוהב למרות השנאה. אנחנו נבחרנו לאהוב למרות השנאה. כשאחד מהילדים שלנו מת, אנחנו נתאבל וגם כשאחד מהילדים שלכם מת אנחנו נתאבל".

"לאף ילד מילדיו של אלוהים לא מגיע למות בגלל מלחמה של אנשים. אז כשאני רואה את העולם הופך למשהו מעבר לקונפליקט, ככל שאנחנו שומעים את הקריאה להרס, לא רק של המדינה היחידה שלנו אלא גם לחיסול הקיום שלנו ברחבי העולם, אסור לנו לפחד. כל אחד צריך להזכיר לעצמו: אני יהודי, אני גאה, לעולם לא אפחד שוב, ושום שיח מלא שנא נגדנו לא יכול לשנות את זה".

הסלב הבא ברשימה שלנו הוא השחקן דווין "דה רוק" ג'ונסון, שניסח את דעתו בצניעות מופלאה: "אני שבור לב, כועס, ומלא חלחלה על ידי מקרי הרצח הנוראיים וחטיפתם של יהודים על ידי ארגון הטרור חמאס.
האובדן הגדל של ישראלים חפים מפשע ושל חיים פלסטינים שובר את הלב ככל שהמלחמה מסלימה לסדר גודל לא נתפס.

אני לא מתיימר לדעת הכל על הסכסוך המסובך במזרח התיכון, זה דורש הבנה עמוקה של ניואנסים ושל קונטקסט. טרוריזם כזה לא מוצדק בשום מצב. אני מגנה ומוקיע טרוריזם, ואת הרגע שובר הלב הזה. ליבי עם כל הקורבנות התמימים והמשפחות שמתאבלות על אהוביהם. אני מתפלל לחמלה ופיתרון, אני מתפלל על חייהם של חפים מפשע", כתב.

מלכת הפופ מדונה שכזכור למדה קבלה בעבר, ביקרה בארץ וידועה באהבתה למדינת ישראל דאגה להביע בכמה הזדמנויות את הדאגה שלה: "מה שקורה בישראל מזעזע. שובר את הלב לצפות בכל המשפחות האלה, בעיקר ילדים, עוברים התעללות ונרצחים ברחובות. ליבי עם ישראל, עם הבתים והמשפחות שנהרסו, על הילדים שנרצחו. אני מתפללת עבורכם, ליבי אתכם", פרסמה יום אחרי השבת השחורה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הכוכבת הביעה דאגה גם במהלך הופעה מתוך סיבוב ההופעות שלה Celebration Tour, כשבוע אחרי הטבח: "קורים עכשיו כל כך הרבה דברים בעולם שכל כך קשה לחזות ולצפות בהם. כולנו סובלים כשאנחנו צופים במה שקרה בישראל ופלסטין. זה שובר את ליבי לראות ילדים סובלים, בני נוער סובלים, מבוגרים סובלים וכל זה שובר את הלב, אני בטוחה שאתם מסכימים".

"אפילו שהלב שלנו שבור, אסור לרוח שלנו להישבר. כולנו מרגישים חסרי תקווה עכשיו, מה אפשר לעשות? אני כאינדיבידואל יכולה להביא אור, עם המילים שלי, והכוח שלי. סליחה שאני מטיפה לכם, אבל אנחנו יכולים להדליק אור בחושך. אנחנו יכולים לשנות את העולם ולהביא את השלום לכל העולם". בהצלחה.

גם השחקנית היהודייה-אמריקאית נטלי פורטמן, שבעבר הביעה את התנגדותה לממשלה כשסירבה לבוא לארץ ולקבל את פרס "בראשית", העלתה פוסט תומך במיוחד: "הלב שלי נשבר על האנשים בישראל. ילדים, נשים וקשישים נרצחו ונחטפו מהבתים שלהם. אני מזועזעת מהמעשים הברברים האלה ואני שולחת מכל הלב את אהבתי ותפילותיי לכל המשפחות שהושפעו".

הסטורי של ג'ונתן צ'בן. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של ג'ונתן צ'בן/צילום מסך, אינסטגרם

אם צפיתם בעונה כלשהי של משפחת קרדשיאן לא קשה להבין מי הוא ג'ונתן צ'בן, או בכינויו: FoodGod. מדובר באחד החברים הקרובים של כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קים קרדשיאן ובעל 3.8 מיליון עוקבים מכל העולם. לסטורי בחשבון האינסטגרם שלו העלה צ'בן מסר הסברתי חשוב.

"דמיינו להיות במצב בו אתם יכולים להחזיר חשמל, דלק, אוכל ומים ל- 2 מיליון אנשים על ידי זה שפשוט תשחררו 150 גברים, נשים וילדים חפי מפשע שהרגע חטפתם. זאת הבחירה שעומדת בפני חמאס, וההחלטה שלהם מעידה על כך שהם פועלים גם נגד ישראלים וגם נגד פלסטינים", אמנם המספרים לא מאוד מדוייקים אבל הכוונות הטובות עוברות.

גם כוכבת הריאליטי עצמה הביעה תמיכה ואהבה רבה בפוסט ארוך במיוחד: "זה מסר לחברים והמשפה היהודים שלי, אני אוהבת אתכם, אני תומכת בכם. שמעתי כמה אתם מרגישים מפוחדים בזמנים האלה, ואני רוצה שתדעו שאתם לא לבד".

"הלב שלי שבור מלראות את הסרטונים של התינוקות והמשפחות שנרצחו מול כל העולם! בתור בן אדם עם לב, איך אפשר למחוק את זה מהזיכרון שלנו? טרוריזם אכזרי לקח חיים של חפים מפשע ועכשיו אזרחים ישראלים ופלסטינים סובלים ומשלמים את המחיר הכי גדול שיש".

בהמשך העלתה מהמקום שלה גם את שואת הארמנים ולסיום כתבה: "למרות שאני יודעת שאני לא יכולה לעשות דבר באופן אישי עבור כאב הסובלים, אני ומשפחתי מתפללים להחזרתם בשלום של בני הערובה, לאלה שמתו ולמשפחותיהם שנפגעו, ולשלום כל החפים מפשע ושמבצעי האלימות הבלתי ניתנת למחילה הזו יובאו לדין.

הקריאה שלי היום היא עבור משהו שכולנו יכולים לעשות - לפנות לחברים, עמיתים ואנשים בקהילה שלכם, אלה שפגועים, לא משנה באיזה צד הם נמצאים, לבדוק לשלומם ולהגיד להם כמה אתם אוהבים אותם", חתמה.

מי שעוד יצאה להגנת מדינת ישראל היא כוכבת "האישה הטובה" ו"תוכנית הבוקר", ג'וליאנה מרגוליס: "אני מנסה להבין מדוע כל אדם בתעשייה שלנו לא מתקומם. אני לא מבינה. זה מזעזע. אולי הם מפחדים? אני לא יודעת ממה הם מפחדים. לאבד עוקבים? זה פשוט מטורף בעיניי. אני לא מתנהגת ככה. הדבר האחרון שחשבתי בחיי היה שאהיה השחקנית היחידה שתדבר בשם יהודים. אני מקווה שאני נותנת השראה לאנשים אחרים לצאת ולדבר ולהשתמש בקול שלהם ולהשתמש במצע שלהם כדי למשוך תשומת לב לכך", מחתה על הקלות בה אנטישמיות עוברת על סדר היום.

אחרון ומאוד חביב הוא כוכב יומני הערפד, השחקן האוסטרלי נתניאל בוזוליק, שלא הרבה לתוך המלחמה עלה על טיסה לישראל והתחיל לייצר ולפרסם תכני הסברה למען המדינה על אף שהוא לא יהודי וכביכול אין לו שום חיבור למדינה.

המעשה המרגש הזה גרם לו להתקבל פה בחיבוק חם מאוד. בוזוליק נפגש עם כל המי ומי כולל ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט. מעבר לכך בתקופה האחרונה יותר ויותר תמונות שלו מבלה עם אושיית הרשת ליה נגה גורמים לנו לחשוב שהוא אפילו מצא אהבה על הדרך.

מוחמד חדיד ג'יג'י חדיד בלה חדיד אנג'לינה ג'ולי דואה ליפה ג'נה אורטגה מיה קליפה מארק ראפלו אדם למברט סוזן סנרדון ג'סי ויליאמס. gettyimages, רויטרס, עיבוד תמונה
בוז/עיבוד תמונה, gettyimages, רויטרס

כמובן שלמטבע יש שני צדדים, ואחרי הכוכבים שתומכים בנו, מגיעים אלו שמעדיפים שנפנה את השטח בין הנהר לים כמו שאומרים במחאות הפרו- פלסטיניות בבורות מוחלטת. אי אפשר להתחיל רשימה שכזאת מבלי לפתוח עם שבט חדיד: הדוגמניות בלה וג'יג'י חדיד, ואב המשפחה מוחמד חדיד.

הראשונה להגיב הייתה ג'יג'י, שלושה ימים אחרי מתקפת הפתע של ארגון הטרור הרצחני חמאס: "המחשבות שלי עם כל אלה שנפגעו מהטרגדיה הבלתי מוצדקת הזו ובכל יום שחיים חפים מפשע נלקחים מהקונפליקט הזה - שרבים מהם הם ילדים. יש לי אמפתיה עמוקה ושברון לב למאבק הפלסטיני ולחיים תחת הכיבוש, זו אחריות שאני נושאת בו מדי יום. אני גם מרגישה אחריות כלפי חבריי היהודים ומבהירה, כפי שעשיתי בעבר: בעוד שיש לי תקוות וחלומות לפלסטינים, אף אחד מהם לא כולל פגיעה באדם יהודי".

"הטרור של אנשים חפים מפשע אינו תואם את התנועה הפלסטינית החופשית. יש לי הרבה תחושות מעורבות, אבל לכל אדם מגיע זכויות בסיסיות, יחס וביטחון; לא משנה הלאום הדת, המוצא האתני, או היכן הם נולדו. אני יודעת שהמילים שלי לעולם לא יספיקו או ירפאו את הפצעים העמוקים של רבים כל כך, אבל אני מתפללת לשלומם של חיים חפים מפשע, תמיד", כתבה בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה.

הבא לתת את משנתו היה אב המשפחה, מוחמד, שבלי שמץ של בושה, העלה פוסט פופוליסטי שהשווה את מדינת ישראל לנאצים, תוך התעלמות וחוסר התייחסות מוחלט למעשים המזעזעים של ארגון הטרור בשבת השחורה. כמובן שהפוסט הדוחה הביא ביקורת רבה שגרמה לו בסוף למחוק את ההשוואה הבזויה שניסה לעשות.

למרות שהיא נוטה לפרסם לעיתים יותר קרובות משאר בני המשפחה, לקח לבלה שלושה שבועות עד שפרסמה התייחסות, שהייתה ארוכה ומתישה כהרגלה: "תסלחו לי על השתיקה שלי. עדיין לא מצאתי את המילים האידיאליות לתאר את השבועיים האחרונים המורכבים והאיומים האלו, שהחזירו את תשומת הלב של העולם למצב שלוקחת חיים של תמימים ומשפיע על משפחות במשך עשרות שנים. נשלחו אליי מאות איומים במוות מדי יום, מספר הטלפון שלי הודלף, והמשפחה שלי חשה סכנה".

"אבל אי אפשר יותר להשתיק אותי. פחד הוא לא אופציה. האנשים והילדים של פלסטין, במיוחד בעזה, לא יכולים להרשות לעצמם את השתיקה שלנו. הלב שלי מדמם מהכאב והטראומה שאני רואה שמתפתחת, בדומה לטראומה הדורית של הדם הפלסטיני שלי. כשאני רואה את ההשלכות של התקיפות האוויריות בעזה, אני בוכה עם כל האימהות שאיבדו ילדים והילדים שבוכים לבד, כל האבות האבודים, האחים, האחיות, הדודים, הדודות, החברים שלעולם לא ילכו עוד על פני האדמה הזאת".

הדוגמנית טרחה להתייחס גם לצד הישראלי: "אני אבכה על המשפחות הישראליות שמתמודדות עם הכאב והתוצאות של ה-7 באוקטובר. אני מגנה את התקפות הטרור על כל אזרחים, בכל מקום. פגיעה בנשים וילדים ומעשי טרור אינם ולא אמורים להועיל לתנועה לשחרור פלסטין. אני מאמינה בכל לבי שאסור לקחת ילד ממשפחתו בשום מקום, לא זמנית ולא לזמן בלתי מוגבל. זה נכון לגבי ישראלים ופלסטינים כאחד".

כמו שסיפרה בלה בתגובתה, מספרי הטלפון שלה ושל משפחתה באמת הודלפו, על ידי לא אחר מהזמר בן אל תבורי. הזמר העלה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלו את הפרטים האישיים של המשפחה בתמונה שהייתה באוויר כמה דקות לפני שהוא החליט למחוק. בנוסף, המשפחה גם עברה תקיפה על ידי קבוצת האקרים בשם "WeRedEvils", שהשתלטו על חשבונות הווצאפ שלהם וגם סיפקו צילומי מסך עם הפרטים שלהם כהוכחה.

הפוסט שהעלה מוחמד חדיד המשווה בין ישראל לנאציזם. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט שהעלה מוחמד חדיד המשווה בין ישראל לנאציזם/צילום מסך, אינסטגרם

מי שעוד יצאה כנגד פעולות מדינת ישראל בעקבות מתקפת הטרור של חמאס ב- 7 באוקטובר, היא השחקנית ההוליוודית אנג'לינה ג'ולי, שכתבה: "זוהי הפצצה מכוונת של אוכלוסיה לכודה שאין לה לאן לברוח, עזה הופכת לקבר אחים.

משפחות שלמות נרצחות, 40 אחוז מההרוגים הם ילדים חפים מפשע. בזמן שהעולם צופה ובתמיכתן של ממשלות רבות, מיליוני אזרחים פלסטינים בהם ילדים, משפחות ונשים נענשים באופן קולקטיבי. מנהיגי העולם שותפים לפשע". כבר אז וואלה! סלבס טענה שהתפוח המורעל נפל רחוק מהעץ בגלל אביה, השחקן ג'ון וויט, חובב גדול של מדינת ישראל, שביקר פה כמה פעמים ולא חשש להביע את אהדתו כלפי המדינה.

לא לקח הרבה זמן עד שוויט השחיר את הבת שלו מול כל העולם: "אני מאוכזב מאוד שלבת שלי, כמו להרבה אחרים, אין שום הבנה לכבודו של אלוהים, לאמת של אלוהים. זוהי הריסת ההיסטוריה של ארץ האלוהים, ארץ הקודש, ארץ היהודים. זהו צדק לילדי האל בארץ הקודש. הצבא הישראלי חייב לשמור על האדמה ועל האנשים. זו מלחמה".

"זה לא יהיה כמו שהשמאל חושב, זה לא יכול להיות תרבותי עכשיו. ישראל הותקפה על ידי טרור לא אנושי. תינוקות תמימים, אימהות, אבות, סבתות וסבים. ואתם, טיפשים, אומרים שישראל היא הבעיה? אתם צריכים להסתכל על עצמכם ולשאול: 'מי אני? מה אני?".

"תשאלו את אלוהים: האם אני לומד את האמת? או שמשקרים לי? חבריי, אלה שמבינים את האמת רואים את השקר. הם רואים שישראל הותקפה, והחיות האלה רוצים להכחיד את היהודים ואת הנוצרים", הטיח בסרטון שהעלה לרשתות.

הבאה בתור להדהד את המסרים הפרו- פלסטינים וגם לגייס כספים לעזה, היא כמובן הזמרת דואה ליפה, שהרגישה צורך לפנות לנשיא ארצות הברית גם היא, אחרי המכתב ששלחו גל גדות ונועה תישבי לנשיא ביידן. בפנייה אליו נכתב: "אנחנו מבקשים ממך, בתור נשיא ארצות הברית, שאתה וארה"ב תקראו לעצירת הידרדרות מיידית ולהפסקת אש בעזה ובישראל לפני שנאבד חיים נוספים. יותר מ- 5,000 אנשים נהרגו בשבוע וחצי האחרונים, מספר שכל אדם עם תודעה יודע שהוא קטסטרופלי.

אנחנו מאמינים שהחיים הם קדושים, לא משנה מה האמונה או המוצא האתני של האדם ואנחנו מגנים את הרג האזרחים הפלסטינים והישראלים", הם המשיכו ותיארו רק את המצב שמעבר לגדר, ללא התייחסות לטבח באזרחים חפים מפשע שנעשה בישראל על ידי החמאס ומבלי להזכיר את מתקפות הטילים שממשיכות עד היום.

מי שעוד חתם על אותה הבקשה הוא השחקן ההוליוודי מארק רופאלו, הענק הירוק, שהגדיל לעשות ואפילו פרסם ציטוט תמיכה בפלסטינים כי כנראה הוא לא ידע מספיק עובדות כדי לכתוב משהו בעצמו: "זה נורא לראות אזרחים תמימים וחפים מפשע נהרגים ומוחזקים בשבי. אנחנו מתפללים לביטחונם של האנשים החפים מפשע בעזה שנצורים ומופצצים כרגע", ציטט מדבריו של העיתונאי ניית'ן ת'ראל.

והנה הציפייה שלכם השתלמה, כי הרשימה הגיעה לשחקנית בסרטי המבוגרים בלבד, מיה קליפה, שידועה בתור שונאת ישראל. בציוצים שפרסמה בחשבון הטוויטר שלה בימים הראשונים אחרי השבת השחורה כתבה: "מישהו יכול בבקשה להגיד ללוחמי החופש בפלסטין לסובב את הטלפונים שלהם ולצלם לרוחב?".

"אני רק רוצה להבהיר שהאמירה הזו בשום פנים ואופן לא מעודדת להפיץ אלימות, כתבתי לוחמי חופש כי זה מה שהאזרחים הפלסטינים עושים, נלחמים למען החופש שלהם בכל יום", הבהירה, אבל קצת מאוחר מדי כיוון ששני הציוצים והתגובה שלה הביאה לפיטורים מיידים שלה מפלייבוי.

למרות הצעד המשמעותי שעשו השפנפנים, לא נראה שקליפה זזה מעמדתה כלל: "הייתי אומרת שהתמיכה בפלסטין גרמה לי לאבד הזדמנויות עסקיות, אבל אני כועסת יותר על עצמי שלא בדקתי אם אני נכנסת לעסקים עם ציונים. טעות שלי" כתבה.

פלייבוי מתנערים ממיה חליפה. אינסטגרם, צילום מסך
פלייבוי מתנערים ממיה חליפה/צילום מסך, אינסטגרם

גם כוכבת "וונסדיי" ג'נה אורטגה שיתפה מסרים פרו פלסטינים ופרסמה פוסט בו מונף שלט ענק עליו כתוב: "יהודים דורשים לעצור את רצח העם בפלסטינים", היא גם לא שכחה להוסיף קטע שכתבה המשוררת והאקטיביסטית אנדריאה גיבסון על התנועה לשחרור פלסטין באמצעות פעילים יהודיים ועל הסבל של הפלסטינים תחת הכיבוש הישראלי בתמיכתה של אמריקה.

אם כבר מדברים על יהודים שמתנגדים לפעולות ישראל, אפשר גם להוסיף את המוזיקאי אדם למברט, שהעלה סטורי ארוך וטרחני במיוחד בתמיכה בפלסטינים: "הלוואי שהייתה מחיצה ברורה יותר בין דת ללאום", פתח, "בתור יהודי אני נגעל מהמון טקטיקות של הציונים הימנים הקיצוניים שבצבא הישראלי. אני תומך בהפסקת אש זמנית כדי להציל פלסטינים חפים מפשע וחטופים. אבל אז מה? חמאס הוא מרושע. הם הרגו המון אנשים צעירים בפסטיבל מוזיקה במתקפת טרור".

לבסוף כתב: "סימפטיה לפלסטינים תמימים לא אומרת בהכרח אומרת על דעה נגד ישראל. זה לא הופך אותך לאנטישמי, אולי זה אומר שאתה נגד ציונות. להתנגד לחמאס לא הופך אותך לאיסלאמופוב. אז בואו ניזהר כולנו במה שאנחנו קוראים ומה שאנחנו משתפים".

אדם למברט. אינסטגרם, צילום מסך
אדם למברט/צילום מסך, אינסטגרם

מי שלקחה את הדברים צעד קדימה והאשימה את מדינת ישראל בפשעי מלחמה היא השחקנית סוזן סרנדון, שהעלתה פוסט עם נתונים של משרד הבריאות העזתי כאילו היו המציאות המוחלטת ואמור לפרט את מספר הפלסטינים ההרוגים, בנוסף לאנשי הרפואה והעיתונאים שנהרגו במלחמה. בפוסט נכתב גם על "מספר הנעדרים מתחת להריסות". הפוסט עצמו צבר מאות אלפי צפיות ועשרות אלפי לייקים ושיתופים.

אחרון ולא חביב בכלל הוא כוכב "האנטומיה של גריי", השחקן ג'סי ויליאמס. השחקן פרסם ל-7 מיליון עוקביו רצף סטורים שהיה מלא בפייק ניוז. "ברגע שבית החולים בעזה הופצץ, ישראל לקחה אחריות באופן פומבי ואמרה שהיא עשתה זאת כדי להרוג 'טרוריסטים' שהיו בתוך בית החולים. והיא אפילו אמרה שזו הייתה מתקפה מוצלחת", נכתב באחד הפוסטים ששיתף.

אך לא רק ישראל הייתה על הכוונת שלו, אלא גם הנשיא ביידן שלטענת הציוץ ששיתף ויליאמס: "נכשל בלקדם הפסקת אש, ובמקום זאת הביא לישראל עוד כלי נשק והביע תמיכה ללא שום תנאים, אפילו ללא דרישה שישראל תמשיך לספק מים ותרופות לתושבי עזה. אמריקה משתתפת בטבח של אלפי פלסטינים בעזה".

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully