וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפיק ששיגע את הוליווד: מי אתה סקוטר בראון?

רוני טרנובסקי

עודכן לאחרונה: 31.12.2023 / 19:14

בימים אלו אין אדם בהוליווד ששמו של מנהל האמנים והמפיק המוזיקלי לא נמצא בפיו. אז מי הוא סקוטר בראון ומי אחראית לנפילתו? וואלה! סלבס לבושה לנקמה

שמו המלא של מי שמכונה 'סקוטר בראון' הוא סקוט סאמואל בראון, נולד בניו יורק למשפחה יהודית שמרנית והורים מהגרים שעברו לארה"ב בשנת 1956. סבו וסבתו משני הצדדים היו ניצולי שואה ואחד הדברים שיותר ריתקו אותו היה להקשיב לסיפורים הקשים שלהם ממחנות ההשמדה.

הוא שיתף שהקשר שהיה לו איתם השפיע עליו מאוד וסיפר על שיעור החיים שלמד מהסבים והסבתות שלו: "תמיד תהיה אסיר תודה על החיים שיש לך כי שום דבר הוא לא מובטח. הכל יכול להילקח ממך מחר", קו מחשבה שנראה שליווה אותו במהלך כל החיים.

אביו אהב לשחק כדורסל וחלם להגיע לליגת ה- NBA, אך בגילאי התיכון הבין שהוא לא מוכשר מספיק כמו שאר חבריו לקבוצה וניסה דרכים שונות להגשים את עצמו. ככה מצא את עצמו עובד בתור מאמן כדורסל בתיכון, בנוסף למשרת רופא השיניים שהייתה לו.

בעבר סיפר בראון שלמד לקחת אחריות על כשלונות בעקבות היחס שהיה מקבל האב המאמן מהשחקנים שלו אחרי הפסדים: "הניצחונות הם שלך וההפסדים הם שלי". תקופה ארוכה חשב שהמניע שלו להצלחה הוא פחד מכישלון, אך בשנים מאוחרות יותר הבין שהמניע האמיתי שלו היה חוסר כבוד: בכל פעם שמישהו היה מזלזל בבראון, הוא היה עושה מהלך כדי להצליח יותר.

ג'סטין ביבר סקוטר בראון. Kevin Winter/Getty Images, GettyImages
האמין בו/GettyImages, Kevin Winter/Getty Images

עם השנים בראון נכנס לעולם יחסי הציבור וחיי הלילה. השמועה על המסיבות שלו עברה מפה לאוזן ואמנים גדולים התחילו להופיע בהן עד שבשנת 2002, הראפר ג'רמי דופרי זיהה את הכישרון שלו וביקש שיצטרף לצוות השיווק של So So Def Recordings כסגן המנכ"ל.

סקוטר עבד אצל הראפר, שניסה לשמור על הכשרון שלו בסוד ונהג להגיע לפגישות גדולות בלעדיו, כי פחד שהמשרדים בניו יורק עוד יגנבו את היח"צן המוכשר. אך כמו כל הסודות, גם זה התגלה ובשנת 2007 בראון השיק את חברת ההפקות העצמאית שלו SB Projects. למרות כל הקשרים שהוא צבר, הדרך להצלחה לא הייתה פשוטה.

בראון החתים את הראפר אשר רות' והיה בחיפוש אחר "המייקל ג'קסון הבא - ילד שישיר על אהבה וילמד אותך מה היא ושיהיה בגיל שבדיוק למדת עליה". אתם רואים לאן זה הולך, נכון? רמז: בייבי, בייבי, בייבי אוווו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
סקוטר בראון ג'סטין ביבר אשר. Allen Berezovsky/Getty Images, GettyImages
המנטורים והבייבי שלהם/GettyImages, Allen Berezovsky/Getty Images

ברגע שבראון גילה את ג'סטין ביבר, הוא החתים אותו והביא את הזמר הקנדי קרוב אליו בארה"ב. הוא היה משלם על החשבונות של ג'סטין ואמו, על בית הספר שלו ועל הקניות שלהם בסופר - כל זה עם כל הכסף שחסך מהמסיבות בהן היה עובד. כשהזמר היה בן 13, בראון הבטיח לו שהוא תמיד ישמור עליו ולעולם לא יעזוב אותו.

במשך שנתיים אף אחד לא היה מוכן להקשיב לביבר, אולם אחרי נסיונות רבים ושימוש בקשרים, בראון צירף אליו את הזמר אשר לתפקיד המנטור של ביבר והצליח סוף סוף להוציא את הסינגל הראשון שלו בשנת 2009, One Thing. זמן קצר אחר כך, כשיצא השיר Baby לא היה אחד בעולם שלא ידע מי הוא ג'סטין ביבר.

בגלל החיבור העמוק בין השניים, העולם כולו הופתע מהשמועות על קרע ביחסים ואפילו על הפסקת עבודה משותפת בין השניים. למרות שצוות יחסי הציבור משני הצדדים הכחישו את הדברים, אף אחד מהם לא התייחס באופן רשמי לשמועות.

כמו תמיד, מאחורי ידיעות הרכילות עומד סיפור גדול ומלוכלך הרבה יותר.

פרשת הסכסוך המשפטי של סקוטר בראון וטיילור סוויפט היא ארוכה ומסועפת. בראון רכש את הזכויות לגרסאות המלוטשות, המאסטרים לשיריה יחד עם חלק מחברת ההקלטות שהייתה חתומה בה בעבר Big Machine Records.

העסקה נעשתה בחשאיות גמורה וזאת אחרי שנמנע מהזמרת לרכוש את השירים שמייצגים את פס הקול של חייה. כשניסתה לרכוש אותם, חברת ההקלטות העמידה בפניה תנאי רכישה שהיו בלתי אפשריים. מהצד השני, חברת ההקלטות טוענים שהאמנית "בחרה ללכת" ולא לרכוש את הזכויות.

סוויפט גינתה את הרכישה ובפוסט ארוך בחשבון הטאמבלר שלה אפילו טענה שבראון מתנהג כלפיה בבריונות ומשתמש במיוצגים שלו כדי לעשות את זה. הדרך להתכתשות ציבורית ובלתי נגמרת בין הצדדים הייתה קצרה, והחמירה אחרי שהוא מכר את הזכויות לשירים שלה לחברת השקעות בסכום של 300 מיליון דולר.

טיילור סוויפט בהופעה. Jeff Kravitz/, GettyImages
קארמה היא החבר שלה/GettyImages, Jeff Kravitz/

סוויפט טענה שאסרו עליה לבצע את השירים הישנים שלה, שלא היו בבעלותה, בטקס פרסי ה- AMA's בשנת 2019 כשזכתה בפרס אמנית העשור. בנוסף, היא לא יכלה להשתמש בהם בסרט הדוקומנטרי עליה Miss Americana שיצא בשנת 2020, שנה לפני שהייתה יכולה להקליט מחדש באופן חוקי את שיריה.

כשחברת ההקלטות הוציאה שירים שהוקלטו בלייב במהלך הופעה של סוויפט בשנת 2008, קראה הזמרת לכל המעריצים שלה להחרים את האלבום והוא באמת היה כישלון חרוץ.

בניסיון להשיב אליה את מה שאיבדה ובזכות פרצה משפטית, טיי טיי החליטה שתוציא מחדש את ששת האלבומים הראשונים שלה, שלא נמצאים בבעלותה עד היום. בינתיים יצאו כבר שלושה מהם, ובקרוב יצא האלבום רביעי בגרסה שלה, Taylor's Version.

סקוטר בראון יעל כהן בראון. Rachel Luna/Getty Images, GettyImages
נראית 20 מיליון דולר/GettyImages, Rachel Luna/Getty Images

הגירושים

לפני כמעט שנה התגרש בראון מיעל כהן, אחת משלנו. את הפרידה אפפו מסתורין ודיווחים סותרים, חלקם טענו שמדובר במשבר שהם מנסים לטפל בו, אחרים דיווחו על בגידה מהצד שלו.

בעקבות חוסר הבהירות סביב היחסים בין השניים, הרשת התחילה להעלות השערות. אחת מתאוריות המעריצים הבולטות סביב העניין היא שבראון שיחד את אתרי הרכילות בידיעות בלעדיות על המיוצגים שלו, בתמורה לזה שלא פרסמו על הפרידה של השניים.

תאוריות נוספות מקשרות את סוויפט בתור הגורם שפירק את היחסים ורבים טוענים שהיא אפילו מדברת על זה בשיר שלה Vigilante Shit, בו היא מגוללת סיפור של אישה שנפרדת מהשותף שלה לחיים בעקבות מידע שקיבלה: "הייתה לה מעטפה, מאיפה אתה חושב שהיא קיבלה אותה? היא מקבלת את הבית, מקבלת את הילדים, נראית כל כך יפה שהיא נוהגת ברכב שלך". כשסיימו להסדיר את הסכם הגירושים שלהם, כהן יצאה עם סכום מכובד מאוד של 20 מיליון דולרים.

סקוטר בראון אריאנה גרנדה. Kevin Mazur/Getty Images, GettyImages
בראון וגרנדה/GettyImages, Kevin Mazur/Getty Images
סקוטר בראון עם דמי לובאטו בהשקת הסדרה התיעודית בכיכובה, "לרקוד עם השטן". Rich Fury/Getty Images for OBB Media, GettyImages
בראון ולובאטו/GettyImages, Rich Fury/Getty Images for OBB Media

ואם הנזק שנגרם מהשמועות סביב המשבר בין סוכן האמנים לזמר הותיק ביותר שלו, בשבוע האחרון אמנים רבים הודיעו על כך שהפסיקו לעבוד איתו, למרות שחלקם חתומים אצלו ומחוייבים לפרוייקטים נוספים.

תוך יממה אחת בלבד הודיעו מספר מכובד של אמנים כמו דמי לובאטו, אריאנה גרנדה, ג'יי באלווין ואידינה מנזל שהם חותכים כל קשר שיש להם עם הסוכן ויוצאים לדרך חדשה בלעדיו. לובאטו סיפרה שהפסיקה לעבוד איתו עוד בתחילת החודש.

אז מה קורה פה? למה עכשיו בחרו אמנים ואמניות מהשורה הראשונה של עולם הבידור להתרחק ממנו? שמועות רבות ברחבי הרשת מספרות על כך שבמהלך השבועות הקרובים יתפרסם תחקיר מאוד לא מחמיא על סקוטר. שיטות עבודה מפוקפקות וסחיטה הן רק חלק מתיאוריות הקונספירציה, הסירו כל דאגה מלבכם כי וואלה! סלבס מבטיחה להמשיך לעדכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully