וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות בצרורות: סקוטר בראון מסתבך עם אריאנה גרנדה ודמי לובאטו

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 13:03

ימים קשים עוברים על חברת ההפקות של סוכן הכוכבים והמפיק המוזיקלי סקוטר בראון, בעקבות עזיבתן של שתי כוכבות הענק שמצטרפות לג'סטין ביבר. וואלה! סלבס טנקיו, נקסט

אולי כדאי שהמפיק המוזיקלי ומנהל הכוכבים סקוטר בראון יעשה בדיקת מזוזות, אחרי ששתי זמרות ענק החליטו לעזוב את חברת ההפקות שלו, ומצטרפות אל השמועות שגם הזמר ג'סטין ביבר בדרך לסיים איתו את החוזה בקרוב.

מקורות מספרים ל- Page Six שכוכבת הפופ עם הקול הגבוה אריאנה גרנדה, בוחרת לפרק את השותפות של השניים ומפסיקה לעבוד עם בראון גם בתור סוכן, וגם עם חברת ההפקות שלו SB Projects.

המהלך הוא מאוד לא צפוי ומפתיע בהתחשב בזה שגרנדה עומדת לשחרר את הגרסה המחודש לשיר איתו פרצה לפני עשור, Yours Truly, שעל הגרסה המקורית והמחודשת עבדה יחד עם המפיק שעכשיו היא נפרדת ממנו.

אבל גרנדה היא ממש לא הזמרת היחידה שבוחרת להתרחק מבראון. זמרת נוספת שבחרה לנתק את הקשרים היא כוכבת הפופ דמי לובאטו, שהפסיקה לעבוד עם המפיק ועם חברת ההפקות שלו עוד לפני שהשמועות על הקרע המקצועי בין ביבר לבינו רק התחילו לצוץ.

על פי Billboard, הזמרת לא רק התגברה מהר על הפרידה המקצועית, אלא שהיא כבר בימים אלה נמצאת בשיחות עם מקומות אחרים שבסופן תחתום בחברה חדשה שתיבחר לייצג אותה. לובאטו התחילה לעבוד עם הסוכן בשנת 2019 כשבחרה להשיק מחדש את הקריירה שלה אחרי שכמעט מתה ממנת יתר שנה קודם לכן.

למרות שהשניים לא עובדים יחד כבר יותר מחודש, זה לא אומר שהם בהכרח ביחסים לא טובים. רק לאחרונה, ביום הולדתה של הזמרת ב-20 באוגוסט, בירך אותה המפיק בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו: "יום הולדת שמח לאחת מהנשמות הטובות ביותר שם בחוץ", והוסיף גם תיוג של לובאטו.

וואלה! סלבס פירקה את השותפות עם מוריס חולד המחמד שלה, אבל הוא מסרב לעזוב את הדירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully