וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות בפסגה: מה קורה בין ג'סטין ביבר לסקוטר בראון?

עודכן לאחרונה: 21.8.2023 / 12:47

למרות שהם עובדים יחד כבר 17 שנים, לאחרונה צצו שמועות על קרע בין המפיק המוזיקלי סקוטר בראון לזמר ג'סטין ביבר. מה קורה שם? וואלה! סלבס אנטי הירו

כבר 17 שנים שהמפיק המוזיקלי סקוטר בראון מלווה את כוכב הפופ ג'סטין ביבר. למרות שהם חברים קרובים אחד של השני כבר כמעט שני עשורים, לאחרונה התחילו לרוץ שמועות שהיחסים של השניים עלו על שרטון והם עומדים להפריד כוחות.

אפשר היה לשמוע את טיילור סוויפט צוחקת למשמע החדשות אחרי שדווח שהם: "לא מדברים כבר חודשים". אך למרות השמועות, Page Six מדווחים שצוותי היח"צ גם של ביבר וגם של בראון אומרים שהתאוריות על הנתק בין השניים לא נכונות, אך אף אחד מהם לא התייחס בפומבי לדברים.

השניים הכירו בשנת 2006 כשהמפיק המוזיקלי גילה את הזמר דרך סרטוני היוטיוב שהיה נוהג להעלות. בראון דאג לביבר ועזר לשגר את הקריירה שלו לשמיים ולכבוש מצעדים ברחבי העולם. הכוכב גמל לו בכך שעבד איתו על כל אלבום שהוציא עד היום.

ג'סטין ביבר סקוטר בראון. Kevin Winter/Getty Images, GettyImages
הימים היפים/GettyImages, Kevin Winter/Getty Images

למרות שנשמע שמדובר באדם שרק רוצה שאחרים יצליחו, ברקע לשמועות האלה, הפיל הלבן בחדר הוא הסכסוך המשפטי של בראון מול סוויפט על זכויות היוצרים לשירים של הזמרת. בעבר היא טענה שבראון לא רק ניצל את התמימות והרצון שלה להצליח כדי שתחתום על חוזה דרקוני.

היא הוסיפה שהוא גם היה משתמש במיוצגים נוספים שלו כמו ביבר, וקניה ווסט כדי להתנהג אלייה בבריונות דרך פוסטים ברשתות החברתיות שלהם. ואם כל זה לא הספיק, בנוסף לזה היא מספרת שהמפיק גם הדליף מידע אישי ורגיש שלה.

וואלה! סלבס שומרת על קשר רק עם השליח של האוכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully