וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה הארי? מייגן מרקל הגיעה לבד להופעה של טיילור סוויפט

עודכן לאחרונה: 10.8.2023 / 15:53

במקביל לשמועות על המשבר בנישואין, מייגן מרקל נצפתה אתמול בהופעה של טיילור סוויפט, ללא הנסיך הארי. איפה הוא בילה באותו הזמן? וואלה! סלבס שייק איט אוף

סיבוב ההופעות של טיילור סוויפט, "Era", הספיק לשבור כמעט כל שיא אפשרי שסיבוב הופעות אחד יכול לשבור. אם זה רעידת אדמה או הנעת הכלכלה ברחבי העולם עם הרווחים סביבו. ועם כל כך הרבה שיאים, העולם משתגע על סוויפט, וגם את ההסלבס. ההופעה של אתמול (ד') בלוס אנג'לס, הביאה הרבה אנשים, ואנחנו זכינו לקבל הרבה כותרות.

מגזין Page Six דיווח שהדוכסית מסאקסס, מייגן מרקל, זכתה להיות בהופעה שהייתה סולד אאוט. הדוכסית אמנם הגיעה, אך הנסיך הארי, שאת התואר "הוד מעלתו" שללו ממנו, בכלל היה מחוץ לעיר בנסיעת עסקים בצד השני של העולם, והרחיק לכת עד יפן. צעד טיפה קיצוני, וקצת יותר מידי מאמצים כדי להתרחק מאישה אחת.

כבר תקופה שצהובונים מדווחים על קרע בין בני הזוג, ומקורבים לשניים מספרים כי: "הם לקחו פסק זמן כדי לחשב מסלול מחדש ולהחלים. הארי ומייגן מנסים להבין מה נכנס בהם. הוא לא מוצא את עצמו בסגנון החיים הראוותני וכל הזיוף ההוליוודי שהיא אוהבת, וצריך למצוא את עצמו".

אפילו שהדוכסית שכיבדה בנוכחותה הצליחה לצאת מהאירוע ללא תיעוד, היו סלבס אחרים שזכו ללא מעט תיעודים. אחת מהם היא השחקנית זוכת האוסקר, שרליז ת'רון, שהעלתה בעצמה סרטון מההופעה לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא רוקדת עם כוונה יחד עם שתי בנותיה איתן הגיעה.

הכוכבת הודתה לזמרת בפוסט: "תודה לך טיילור סוויפט על יום ההולדת הטוב בעולם!", והוסיפה: "היה לנו פאקינג כיף". את שתי הבנות שלה, איתן הגיעה למופע, אימצה השחקנית בשנת 2012. בעבר סיפרה על ההחלטה לאמץ: "תמיד הייתי מודעת לזה שיש הרבה ילדים בעולם שאין להם משפחות. אף פעם לא ראיתי הבדל בין לגדל ילד מאומץ ללגדל ילד ביולוגי".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

אך ההופעה הכי מדוברת בעולם לא משכה אליה רק סלבס מהשורה הראשונה, אלא גם אנשים מעברה של טיילור. מי שסובבה ראשים והרימה המון גבות על הגעתה הייתה הבסטי לשעבר של סוויפט, הדוגמנית קרלי קלוס. השתיים היו חברות הכי טובות, עד שב- 2016, הכל התפרק.

כשהשתיים רק הכירו, קלוס רק נכנסה לעולם הדוגמנות ושנה לפני כל הבלגאן, ב- 2015, סוויפט וקלוס אפילו הצטלמו יחד לשער במגזין Vogue. אבל נראה שחברות שמופיעות על שער ביחד, לא תמיד נשארות יחד. בעקבות הקרע בין השתיים, החלו לרוץ שמועות רבות סביב סיבת הפרידה שלהן.

במהלך השנים צהובונים רבים ניסו להבין מה קרה בין מי שהיו פעם כמו אחיות. ובשנת 2019 מעריצים העלו חשדות רבות, ואף האשמות כלפי הדוגמנית, שהיא זו שהדליפה מידע למפיק איתו סוויפט הייתה בסכסוך משפטי, סקוטר בראון, אחרי שהשניים נצפו מבלים יחד. למרות הכל קלוס עדיין טוענת שהיא והזמרת חברות טובות.

ספקולציות חושדות שהזמרת רומזת בשיר שלה: "It's Time to Go" על מה שקרה בין החברות: "כשמילים של אחות באות בלחישה זה מוכיח שהיא לא מה שהיא נראית. לא התאומה מהחלומות שלי, היא נבלית שנתפסה". פיוטית ודרמטית כהרגלה, טיילור זרקה את הפצצה הזאת ללא הסברים נוספים.

מהצד של הדוגמנית הגיעה גרסה אחרת לגמרי ממקורביה שאמרו: "היא מנסה לשלוט על כל האלמנטים בחברות ביניהן ולקרלי נמאס מזה". באותה התקופה היו שמועות שקלוס מפחדת שהחברות המשותפות של השתיים, כמו הדוגמנית ג'יג'י חדיד, יחרימו אותה בעקבות סיום החברות, אך נראה שכולן מצאו בסופו של דבר את מקומן. ומקומה של קלוס הוא בשורה רחוקה מהבמה בהופעתה של טיילור.

וואלה! סלבס אוהבת לקחת בקבוק יין ולעשות הופעה בסלון עם רעשי רקע של "כפיים באיצטדיון שמונה שעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully