וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מניעה את הכלכלה: סיבוב ההופעות של טיילור סוויפט שובר שיאים

עודכן לאחרונה: 13.6.2023 / 10:05

גלגל הצלה מפתיע נזרק לכיוון הכלכלה האמריקאית, כשסיבוב ההופעות המוצלח מאוד של ארצות הברית שובר שיאים, וגורם לעלייה בהכנסות בכל עיר שאליה היא מגיעה להופיע. וכמה היא עצמה צפויה להרוויח? וואלה! סלבס סופרת את הכסף

טיילור סוויפט בהופעה 18.3.2023. אינסטגרם, צילום מסך
תציל את הכלכלה האמריקאית? סוויפט/צילום מסך, אינסטגרם

בזמן שבארצות הברית חרדים לכלכלת המדינה שלהם, נראה שיש נקודת אחת של אור, שמגיעה מכיוון מפתיע במיוחד- סיבוב ההופעות של טיילור סוויפט. מסתבר שלא רק הזמרת צפויה להרוויח סכומים נאים מהטור המוצלח, אלא גם המדינות אליהן היא מגיעה, שחוות עלייה ניכרת בהכנסות שלהן.

על פי הדיווח באתר Fortune, סיבוב ההופעות המוצלח מאוד של סוויפט עשוי להניב לא פחות מ-4.6 מיליארד דולר לכלכלת ארצות הברית. הביקוש הגדול לכרטיסים למופע עזר לכלכלות המקומיות ברחבי ארה"ב, כשבכל מקום בו נערכת הופעה חווים עליות גבוהות מאוד בהכנסות מהתיירות, תפוסה בבתי המלון ובמסעדות, עד כדי כך ששתי הופעות שנערכו בלאס וגאס החזירו את התיירות לעיר למצב שהיה לפני הקורונה. בשיקגו אף נשבר שיא של כל הזמנים במצב התפוסה בבתי המלון, שהגיע לשיעור תפוסה של 96.8% בממוצע, זאת במקביל לכנס קליני נוסף שנערך בעיר באותו סוף שבוע.

@frannie.easter Rain show with Taylor Swift, what could be better? I think they can see us from space ?#taylorswift #rainshow #nashville #erastour #dontblameme ♬ original sound - frannie_easter

עוד נכתב בדיווח, כי על פי סקר חדש של חברת המחקר QuestionPro, המעריצים של הזמרת הוציאו יותר מ-1,300 דולר בממוצע על כרטיסים, נסיעות וביגוד. ההכנסות עצמן של כל מופע מוערכות בין 11 ל-12 מיליון דולר על מכירת הכרטיסים להופעה, וסוויפט עצמה מרוויחה יותר מ-10 מיליון דולר למופע. ככה זה שכל אחד מהמופעים הגיע במהירות לסולד אאוט משוגע, למרות המחירים הגבוהים של הכרטיסים.

הזמרת לא שומרת את כל הכסף לעצמה, ועל פי אתר People, בשבוע שעבר היא ערכה תרומה גדולה מאוד לבנק המזון הקהילתי של ארגון Gleaners בדרום מזרח מישיגן, לאחר שהופיעה בדטרויט. הארגון הודיע על התרומה בעמוד הפייסבוק שלו ושיתף ציטוט שלה: "לא משנה מה יקרה בחיים, תהיה טוב לאנשים". סוויפט, אגב, תרמה לא רק אליהם, אלא לבנקי מזון במדינות השונות לאורך כל סיבוב ההופעות, כולל אריזונה ולפורידה.

וואלה! סלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully