וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האהבה מתה: "הארי ומייגן לקחו הפסקה, הוא צריך למצוא את עצמו"

עודכן לאחרונה: 19.7.2023 / 10:36

אתרי רכילות מעבר לים דיווחו שבני הזוג החליטו לקחת פסק זמן כדי לחשב מסלול מחדש: "הם מנסים להבין מה נכנס בהם וצריכים לשקם את הקשר". וואלה! סלבס רבנות

מייגן מרקל הנסיך הארי. GettyImages
בהצלחה עם זה. הנסיך הארי ומייגן מרקל/GettyImages

וואלה! סלבס יודעת טוב מאוד שאין עשן בלי אש, וכשמדובר בכאלה כמויות של עשן כדאי להזעיק סופרטנקר. אתרי רכילות מעבר לים דיווחו אמש (ג') שהנסיך הארי ומייגן מרקל החליטו לקחת הפסקה ממערכת היחסים שלהם.

מקורב לבני הזוג סיפר ל-Page six מה עומד מאחורי ההחלטה: "הם לקחו פסק זמן כדי לחשב מסלול מחדש ולהחלים. הארי ומייגן מנסים להבין מה נכנס בהם. הוא לא מוצא את עצמו בסגנון החיים הראוותני וכל הזיוף ההוליוודי שהיא אוהבת, וצריך למצוא את עצמו".

הנסיך הארי ומייגן, המרקל משתתפים בטקס  ב-16 במאי 2023 בניו יורק. Kevin Mazur, GettyImages
די כבר/GettyImages, Kevin Mazur

עם זאת, מקורב אחר של בני הזוג סיפר שכל השמועות פשוט לא נכונות ומדובר בהמצאות. כאמור, אין עשן בלי אש: בשבועות האחרונים אתרי רכילות ומקורבים מתעקשים שמערכת היחסים עלתה על שרטון לאחר פירוק עסקת הענק עם ספוטיפיי. אחרי שנטפליקס הציבה לשניים אולטימטום, דווח כי הפרוייקט הבא שלהם לא יהיה משותף, והארי יטוס לבדו לצלם דוקו באפריקה.

מנגד, דווח שדווקא מרקל הייתה זו שלקחה צעד לאחור: "אנשי הצוות של מייגן הסבירו שאין לה עתיד אם תישאר נשואה להארי. היא צריכה להתחיל לעבוד על פרוייקטים משלה כדי להתקדם. הסבירו לה שהיא צריכה להציל את הקריירה שלה ולהשיב את האמון שהיה בה. מייגן התערערה מאוד אחרי ביטול העסקה עם ספוטיפיי, זו הייתה קריאת השכמה. היא צריכה לשנות כמה דברים כדי לחזור להיות פופולארית", סיפר מקורב ל-CBN.

וואלה! סלבס חולמת לצלם דוקו על היחסים המורכבים שהיא מנהלת עם בצק סוכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully