וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שהחיינו: הנסיך הארי ומייגן מרקל נמצאים על סף גירושים

9.7.2023 / 8:04

אתרי רכילות מעבר לים דיווחו באינטנסיביות שמערכת היחסים של בני הזוג עלתה על שרטון. לפי הדיווחים הם לא חיים יחד ומרקל דורשת סכום אסטרונומי תמורת גירושים. וואלה! סלבס דה וויץ' איז דד

הנסיך הארי מייגן מרקל. GettyImages, GettyImages
ביי? הנסיך הארי ומייגן מרקל/GettyImages, GettyImages

השנים האחרונות לא היו פשוטות עבור הנסיך הארי ומייגן מרקל, שדאגו לשרוף כל גשר ולהרוס כל חלקה טובה בעבור חופן דולרים. נראה שההתנהלות של השניים התחילה לחלחל לתוך מערכת היחסים שלהם, כיוון שאתרי רכילות מעבר לים דיווחו באינטנסיביות במהלך סוף השבוע שהם עומדים בפני גירושים.

מקורב לבני הזוג סיפר לטלגרף שהארי מתגעגע לבריטניה: "למרות שהוא התמקם בקליפורניה, אין ספק שהוא מתגעגע לממלכה". טום באוור, עיתונאי שמתמחה בבית המלוכה השתמש במילים פחות עדינות לתיאור המשבר בין השניים: "הם מנהלים חיים נפרדים לחלוטין. למייגן נמאס ממנו". למעשה, המשבר כה חמור שלפי הדיווחים הנסיך הסורר עבר להתגורר בבית מלון והספיק להתייעץ עם עורך דין לענייני גירושים.

מייגן מרקל, הנסיך הארי. רויטרס
נו מה אנחנו אמרנו/רויטרס

הצהובונים בבריטניה דיווחו שמרקל דורשת לא פחות מ-80 מיליון דולרים ומשמורת בלעדית על הילדים ארצ'י וליליבת' כדי לחתום על הסכם גירושים.

פול בולר, שהיה משרתה האישי של הנסיכה דיאנה עד למותה בשנת 1997 טען שמערכת היחסים בין הארי ומייגן הגיעה לנקודת האל חזור: "האם אני האדם היחיד בבריטני שבטוח שהארי ראה את האמת? שהוא הבין מה אשתו עושה, את שטיפת המוח שהיא עשתה לו, שהוא הלך שולל אחרי היופי שלה? כי כולנו רואים את זה".

בין שפע המשברים שפקדו את בני הזוג, נמצאת העסקה עם נטפליקס שעשויה לעלות להם ביוקר. בין היתר, דווח כי בניגוד לסרט הקודם שהשניים עשו יחד, הפעם הארי צפוי לככב בדוקו משלו ולטוס בגפו לאפריקה.

וואלה! סלבס דרשה מהאקס שלה מיליונים, אבל התפשרה על שובר לקפה ומאפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully