וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלכה והקורונה: הנסיך הארי ומייגן מרקל מצאו אשמים בכשלונות שלהם

2.7.2023 / 9:41

בני הזוג שחלמו על קריירה משגשגת מחוץ למשפחת המלוכה והפכו לשניים מהאנשים השנואים בעולם, חושבים שמדובר ב"חוסר מזל". וואלה! סלבס הרצפה עקומה

הנסיך הארי ומייגן, המרקל משתתפים בטקס  ב-16 במאי 2023 בניו יורק. Kevin Mazur, GettyImages
ורק אתם בסדר. הנסיך הארי ומייגן מרקל/GettyImages, Kevin Mazur

נראה שמאז שהנסיך הארי ומייגן מרקל נופפו לשלום לבית המלוכה ועלו על מטוס לכיוון אחד, החיים לא האירו להם פנים. בני הזוג, שהיו הבטחה לרוחות של שינוי בארמון, הפכו לשניים מהאנשים השנואים ביותר בעולם ואם תשאלו אותם כולם אשמים. כולם, חוץ מהם.

מקורב לבני הזוג סיפר ל"דיילי מייל" שהם חושבים שמדובר במזל רע ולא, נניח, התנהלות כושלת. לדברי המקור הפטפטן, הארי ומייגן האשימו את הקורונה, המשבר הכלכלי ומותם של הנסיך פיליפ והמלכה אליזבת' בעובדה שהם לא זוכים לתהילת עולם.

מייגן מרקל. GettyImages
למה אתם בלתי/GettyImages

אחרי הסרט החושפני והספר המשחיר שהארי הוציא, ספוטיפיי ביטלו את עסקת הענק שחתמו עם בני הזוג. אתר podnews דיווח כי מרקל "זייפה ראיונות" ולמעשה מי שדיברו עם האורחים היו עובדי הפקה. קולה של מרקל הושתל בפודקאסט לאחר מכן, ובכירים בספוטיפיי כינו את בני הזוג "עצלנים ונוכלים".

בהמשך, נטפליקס הודיעה לשניים שאם לא יספקו חומרים נוספים, הם לא יקבלו את מלוא השכר עליו חתמו - 120 מיליון דולרים. כנראה שכסף הוא הדבר היחיד שמדבר אל בני הזוג, שהתחילו לחשוב על רעיונות נוספים ליצירות דוקומנטריות. Page six דיווח שאחת האפשרויות המועדפות היא תיעוד של הנסיך הארי באפריקה, בזמן שמרקל תישאר בבית.

וואלה! סלבס קעקעה את המשפט "אני רוקדת מדהים, הרצפה עקומה" מעל הישבן שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully