וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסתבכות של הארי ומייגן עם נטפליקס עשויה לעלות להם 120 מיליון

26.6.2023 / 10:22

ההסכם שבני הזוג חתמו עם ענקית הסטרימינג עומד למבחן ואם לא יספקו תכנים חדשים, הם יכולים להיפרד לשלום מצ'ק שמן מאוד. וואלה! סלבס עצלה

הנסיך הארי ומייגן, המרקל משתתפים בטקס  ב-16 במאי 2023 בניו יורק. Kevin Mazur, GettyImages
אין רגע דל. הנסיך הארי ומייגן מרקל/GettyImages, Kevin Mazur

השנים האחרונות היו רוויות בשמועות וסיפורים לא מחמיאים על הנסיך הארי ומייגן מרקל, אולם בשבועות האחרונים הם זכו לטייטל חדש ומעליב: עצלים. מדובר בשני אנשים שלא אוהבים לעבוד, כך נראה, למרות שחתמו על עסקאות של מיליונים עם כמה מהחברות הגדולות בעולם.

מגזין ה-Sun דיווח שנטפליקס העמידו לבני הזוג אולטימטום והורו להם ליצור תכנים חדשים. השניים חתמו על עסקת עתק עם ענקית הסטרימיניג, לפיה הם יקבלו שכר של 120 מיליון דולרים. בפועל, הארי ומייגן סיפקו את סרט הדוקו בו טינפו על בני משפחת המלוכה, אולם מאז לא טרחו על תכנים נוספים.

מייגן מרקל, הנסיך הארי. רויטרס
קדימה, לעבודה/רויטרס

עד כה, קיבלו בני הזוג מחצית מהסכום עליו חתמו. נטליקס הודיעה להם שאם הם לא יספקו חומרים נוספים, הם יכולים לשכוח מהחצי הנוסף. מקורב לעסקה אמר "מייגן והארי הוכיחו שהם יכולים לייצר שובר קופות ולהביא צופים רבים. אם הם לא ימשיכו באותו הקו, הם לא יקבלו את שאר הכסף".

האולטימטום מגיע זמן קצר אחרי פיצוץ העסקה בין בני הזוג לסופטיפיי. בשנת 2020 הארי ומייגן חתמו על עסקת ענק עם ספוטיפיי במסגרתה קיבלו כ-20 מיליון דולרים עבור הפודקאסט Archetypes. ענקית האודיו החליטה לבטל את החוזה עם השניים ולא לחדש את הפודקאסט לעונה נוספת.

האתר podnews דיווח כי מרקל "זייפה ראיונות" ולמעשה מי שדיברו עם האורחים היו עובדי הפקה. קולה של מרקל הושתל בפודקאסט לאחר מכן, ובכירים בספוטיפיי כינו את בני הזוג "עצלנים ונוכלים". היי, כשאת מקבלת 20 מיליון דולרים ולא טורחת לראיין בעצמך, זה לגמרי מוצדק.

וואלה! סלבס חולמת לחתום אבטלה עד סוף ימיה, אבל היא חייבת לעבוד. אף אחד לא יממן את כל הלאפות האלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully