וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש אינו חסין: ההאשמות החריפות ביותר מספרו של הנסיך הארי

עודכן לאחרונה: 10.1.2023 / 12:41

הספר הסנסציוני הושק באופן רשמי, וניכר שהארי לא חסך ביקורת מאף בן משפחה. המלכה אליזבת' "פגעה ביחסים", קמילה "הדליפה לתקשורת" והנסיך וויליאם "הסריח מאלכוהול לפני החתונה עם קייט מידלטון". וואלה! סלבס השחרות

ספרו החדש והמדובר של הנסיך הארי, "Spare", יצא באופן רשמי ונחת בחנויות הספרים. אחרי שבועות ארוכים של הדלפות ויחסי ציבור לא נגמרים, אתרי הרכילות מעבר לים הצליחו לשים יד על המוצר המבוקש ונראה שההאשמות כלפי בני המלוכה קשות יותר ממה שהם דמיינו.

הארי לא חסך בביקרות, כאשר עיקר החוטפים היו הנסיך וויליאם וקמילה, רעייתו של המלך צ'ארלס השלישי. לדבריו של הארי, קמילה הדליפה סיפורים לאמצעי התקשורת בניסיון להתחבב עליהם ולתקן את המוניטין שלה.

עוד כתב כי הוא ואחיו התחננו בפני אביהם שלא יינשא לקמילה: "אמרנו לו שנקבל אותה למשפחה, אבל הבקשה היחידה שלנו הייתה שלא תהיה חתונה. היה לי קשה לקבל אותה כאם חורגת, כיוון שהרגשתי שהיא מקריבה אותי לטובת יחסי הציבור שלה".

הנסיך הארי, המלכה אליזבת'. GettyImages
כולם חטפו/GettyImages

קראו עוד:
"עשינו סקס בשדה, היא הפליקה לי": הנסיך הארי לא נרגע
הקרע מעמיק: הנסיך וויליאם לא מוכן לדבר עם הנסיך הארי

הארי סיפר על סבתו המנוחה, המלכה אליזבת', וסיפר שהיא הייתה אחת הסיבות לפרידה שלו מצ'לסי דאבי. השניים ניהלו מערכת יחסים לסירוגין בין 2004 ל-2011, אולם המלכה פחות התחברה לבת הזוג שהוגדה כ"נפש חופשיה".

"הייתי ממש מאושר עם צ'לסי, אבל סבתי חשבה אחרת. לא רציתי שצ'לסי תשתנה כדי להתאים למשפחה". דאבי עצמה התראיינה למגזין "טיימס", וסיפרה על התקופה שעברה לצידו של הארי בעין הציבורת: "זה היה מטורף, מפחיד ולא נוח. הייתי צעירה, היה לי קשה ולא הצלחתי להתמודד. ניסיתי להיות נערה רגילה וזה היה נורא".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
הנסיך הארי בהלווית הנסיך פיליפ. GettyImages
אין דרך חזרה/GettyImages

כאמור, נתח גדול מהספר עוסק ביחסים בין הארי לאחיו הבכור, הנסיך וויליאם. בשנת 2011 הוא נישא לקייט מידלטון, ולפי הספר הוא דאג להשתכר לפני המאורע החגיגי. מעריצים התקבצו כדי לצפות בחתונה המלכותית והחתן החליט לצאת לברך אותם, למרות האזהרות של מאבטחיו.

"ווילי כבר היה שיכור מרום. הוא צרח "בוא נלך לראות אותם!". הייתי המום כשראיתי אותו לראשונה: העיניים שלו היו אדומות והוא נראה כמו אדם שלא ישן לילה שלם. הוא הצחין מאלכוהול והצעתי לו מנטה".

על אביו סיפר שלא חיבק אותו לאחר מותה של אימו, הנסיכה דיאנה. הארי שהה בטירת בלמורל באותו זמן, ונזכר שאביו העיר אותו וסיפר על האירוע הטראגי. לדבריו, צ'ארלס לא אדם שמרבה להביע רגשות: "הוא לא חיבק אותי, רק הניח יד על הברך שלי ואמר שהכל יהיה בסדר".

הנסיכה דיאנה עם הנסיכים ויליאם והארי, 1991. GettyImages
סוף טראגי/GettyImages

הארי כתב על תקרית שאירעה בין מייגן מרקל לקייט מידלטון, ימים ספורים לפני החתונה. "קייט שלחה למייגן הודעה וכתבה לה שהשמלה של הנסיכה שרלוט גדולה מדי, והיא בכתה כשמדדה אותה. מייגן לא ענתה לה מיד, כיוון שהיו לה אינסוף הודעות שקשורות לחתונה. היא השיבה למחרת, ואמרה שהחייט שלנו מחכה ומוכן לתקן את השמלה".

קייט השיבה שהיא לא תיקח את שרלוט לחייט, וכתבה "יש להחליף את כל השמלות". במקביל, מייגן התמודדה עם סקנדל משפחתי שקשור לאביה, דבר שהוסיף עוד שמן למדורה. "אני לא יודעת מה להגיד. אם השמלה לא מתאימה, אני מבקשת שתקחי את שרלוט לחייט. הוא מחכה כל היום".

בסיום הסאגה, נזכר הארי שחזר הביתה ומצא את רעייתו מתייפחת על רצפת חדר האמבטיה. למרות שכיבס את הלבנים המלכותיים בכל המקומות הלא נכונים, הארי מתעקש להישאר אופטימי והביע רצון לשיקום היחסים עם אביו ואחיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully