וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרע מעמיק: הנסיך וויליאם לא מוכן לדבר עם הנסיך הארי

עודכן לאחרונה: 8.1.2023 / 14:31

סדרת הדוקו-ריאליטי של הנסיך הארי ומייגן מרקל ממשיכה לגבות מחיר, כשהפעם מדובר בנסיך וויליאם, שלא מוכן לשוחח או להתפייס עם בני הזוג. וואלה! סלבס אחות חורגת

Harry & Meghan _ Official Teaser/Netflix

בסוף השבוע שעבר שודרו הפרקים האחרונים של סדרת הדוקו-ריאליטי שעקבה אחרי חייהם החדשים של הנסיך הארי ומייגן מרקל. עם זאת, הממלכה הבריטית מסרבת להניח לאבק לשקוע, וממשיכה לעסוק בחייהם של השניים ובהשלכות השונות על בית המלוכה.

הארי תקף את הנסיך וויליאם באופן אישי, וסיפר על תקרית במהלכה חטף ממנו מבול של צרחות. מקורב לארמון סיפר ל-Page Six הבריטי שאם עד עכשיו היה סיכוי לפיוס בין האחים - הסדרה סגרה כל פתח לשלום.

"וויליאם סיים עם הארי לתמיד", אמר והוסיף "התמונות המשפחתיות של וויליאם וקייט מידלטון אומרות הכל: הם ממשיכים לחיות כרגיל, בזמן שהארי ומייגן מרוחקים, עצובים ומרירים בארצות הברית".

קראו עוד:
ממזר? השמועות על הנסיך הארי משתוללות בממלכה
לא פחות מפיגוע: אנגליה מזועזעת מהדוקו של הארי ומייגן

הנסיך וויליאם והנסיכה קייט עם הנסיך הארי ומייגן מרקל בטירת ווינדזור, 10 בספטמבר 2022. רויטרס
תמונה שלא תחזור?/רויטרס

עוד דווח כי המלך צ'ארלס השלישי הזמין את הזוג הסורר להכתרה שלו, שתתקיים בתחילת חודש מאי: "הוא שוחח עם הארי ואמר לו ששניהם מוזמנים לקחת חלק ברגע ההיסטורי הזה. הארי הוא הבן שלו, הוא יאהב אותו תמיד. אמנם הדברים נראים רעועים כרגע, אבל הדלת תמיד נשארת פתוחה", סיפר מקורב עלום.

וואלה! סלבס היא חלק ממשפחת המלוכה של איזור הגליל התחתון. כאילו, זה מה שאימא תמיד אמרה לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully