וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא פחות מפיגוע: אנגליה מזועזעת מהדוקו של הארי ומייגן

עודכן לאחרונה: 8.12.2022 / 15:21

הפרקים הראשונים של הסדרה הנפיצה שוחררו, ונראה כי בני המלוכה נמצאים על סף התמוטטות עצבים אך שומרים על איפוק אופייני. קבלו את כל הטלטלות, התגובות והתה. וואלה! סלבס סכין בגב

Harry & Meghan _ Official Teaser/Netflix

בחודשים האחרונים כלי התקשורת בממלכה המאוחדת דיווחו בהרחבה על עסקת הענק שהנסיך הארי ומייגן מרקל סגרו עם נטפליקס, סכום העתק שקיבלו והסודות שיגלו. הפרקים הראשונים כבר עלו ברשת הסטרימינג, והרשתות הבריטיות מתייחסות לאירוע כאל פיגוע רב נפגעים, לא פחות.

מקורבים לבני המלוכה סיפרו כי המשפחה מוכנה להשיב מלחמה: "הם מרגישים שהמחנה של הארי ומייגן עושה הרבה מאוד רעש. בארמון נערכות הכנות לכל תרחיש, בעיקר אם הוא יעסוק בטענות שאינן נכונות". עוד דווח כי המלך צ'ארלס והנסיך וויליאם שוקלים להיעזר בצוות לניהול משברים כדי להתמודד עם התכנים שיעלו בסדרה.

קראו עוד:
"ביליתי עם הנסיך הארי חודש מלא בתשוקה כשהיה בן 21"
"דוכסית הנטפליקס": מייגן עושה בושות בממלכה

הנסיך וויליאם, קייט מידלטון בשנת 2021. GettyImages
אף אחד אינו חסין. קייט מידלטון והנסיך וויליאם/GettyImages

הפרקים עלו הבוקר באנגליה, ויועצים מיוחדים מארמונות בקינגהאם וקנזינגטון נתבקשו לצפות בהם ולאמוד את הנזקים. בהמשך, בני המשפחה יצפו בפרקים בעצמם, וסביר שיגיבו לתכנים רק אחרי שכל הפרקים יעלו לאוויר.

מקורב לבית המלוכה סיפר שכעת, הארי ומייגן נתפסים כמי שבגדו במלכה אליזבת', שהלכה לעולמה לפני שלושה חודשים. בינואר 2020 השניים נפגשו עם המלכה המנוחה והגיעו עמה להסכם במסגרתו הבטיחו "לעשות כל שביכולתם כדי להמשיך את המסורת והערכים שלה". שמעתם את הרעש הזה? זו אליזבת', והיא מתהפכת.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מייגן מרקל הנסיך הארי. GettyImages
יש גשר שלא שרפתם?/GettyImages

בסדרה עצמה, הארי סיפר שהכיר את מייגן דרך האינסטגרם: "גללתי בפיד שלי ומישהי שאני מכיר העלתה תמונה של שתי נשים רוקדות כשהן חובשות אוזני כלב. שלחתי לה הודעה, ושאלתי אותה על אחת הנשים". החברה החליטה לשדך ביניהם, מייגן עשתה לנסיך סטוקינג קצר והתרשמה מהפעילות ההומאניטרית שלו. הם החליטו לשמור על מערכת היחסים הרחק מאור הזרקורים, כיוון שלדבריו של הארי "זו הייתה הדרך היחידה בה דברים יעבדו".

הדייט הראשון שלהם התקיים בסוהו האוס בלונדון, והנסיך התרגש מאוד. "נלחצתי, התחרפנתי ממש והתחלתי להזיע". עוד אמר ש"הבחורה הזו היא כל מה שביקשתי וחיפשתי, והיא מאוד נינוחה במחיצתי".

הנסיכה דיאנה עם הנסיכים ויליאם והארי, 1991. GettyImages
גם היא עולה. הנסיכה דיאנה והנסיכים וויליאם והארי/GettyImages

ברגע פחות קיטשי, מרקל נזכרה בפעם הראשונה בה פגשה את הנסיך וויליאם וקייט מידלטון: "כשהם הגיעו לארוחת ערב ונפגשנו לראשונה, לבשתי ג'ינס קרועים והייתי יחפה. אני אישה שאוהבת לחבק, תמיד הייתי כזו, אבל לא ידעתי שזה מרתיע בריטים. באותו ערב התחלתי להבין שהחוקים הפורמליים שתקפים בהופעות פומביות, מלווים אותנו גם בחדרי חדרים".

הנסיך הארי השווה בעבר בין היחס שהארמון העניק לאימו המנוחה, הנסיכה דיאנה, והיחס של התקשורת אליה. באחת הסצינות נראית דיאנה כשהיא נמלטת מצלמי פפראצי והארי אומר ברקע "זה משחק מלוכלך. הכאב והסבל שהנשים שמתחתנות למשפחה הזו עוברות - זה מטורף". מקורבים למשפחה סיפרו לצהובונים שמדובר בהשוואה "בזיונית ומכעיסה", וטענו שבני הזוג לועסים את אותו הנרטיב, כשבפועל הדברים השתנו מאוד לאורך השנים.

בסדרה עצמה, סיפר הארי שהדחיק רבים מהזכרונות שקשורים לאימו המנוחה, אבל הוא "זוכר היטב את הצחוק המתגלגל שלה": "הילדות שלי הייתה מלאה בצחוק, שמחה והרפתקאות. אין לי הרבה זכרונות מוקדמים מאימא שלי, נראה שהדחקתי אותם. אני אזכור תמיד את הצחוק המתגלגל שלה, את זה שאמרה לי שאני יכול להסתבך אבל לא להיתפס. את האדם העליז שהיא הייתה מבפנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully