וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דוכסית הנטפליקס": מייגן מרקל עושה בושות בממלכה

עודכן לאחרונה: 14.9.2022 / 12:26

בזמן שההכנות להלוויתה של המלכה אליזבת' נמשכות, נוכחותה של מרקל בלונדון מעוררת גל שמועות וזעם ציבורי. אז מה היא עשתה הפעם ומי המרוויחה הגדולה? וואלה! סלבס מפרקת משפחות

הממלכה המאוחדת עדיין מבכה את לכתה של המלכה אליזבת' השניה, שהלכה לעולמה ביום חמישי האחרון. בזמן שההכנות להלוויה ולטקסים הנלווים נמשכות, אזרחי בריטניה מתמקדים במייגן מרקל, שלא מפסיקה לעשות פאדיחות.

מרקל הגיעה לפגוש מנחמים מחוץ לטירת ווינדזור, ומשכה תשומת לב שלילית. בליטה מרובעת מתחת לשמלה שלה הציתה גל של שמועות ברחבי הממלכה, שעדיין זועמת על הפרישה שלה ושל הנסיך הארי, המעבר לארצות הברית והריאיון הבלתי נשכח עם אופרה ווינפרי.

אזרחים זועמים טענו שמדובר במיקרופון שמרקל הסתירה, ושהיא אוספת הקלטות לטובת סדרת הדוקו המשפחתית שצפויה לעלות בנטפליקס. "האם מייגן החביאה מיקרופון, כדי להשתמש במותה של המלכה לטובת סדרת הריאליטי שלה?" שאלה מגיבה אחת, ואילו אחרת הוסיפה "יש לה מכשיר כלשהו מתחת לשמלה, רואים את קווי המתאר שלו. כנראה שמדובר במכשיר הקלטה".

באותה הופעה של מרקל, מספר נשים סירבו ללחוץ את ידה והתעלמו ממנה בצורה בוטה. גם כאן, המגיבים לא חסכו בביקורת על השחקנית לשעבר. "הנשים האלה מייצגות את כולנו. הן סירבו ללחוץ את ידה של מייגן, דוכסית הנטפליקס. היא צריכה לחזור לקליפורניה מיד. אחרי חוסר הכבוד שהפגינה כלפי בית המלוכה, היא באמת שנואה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

ויש גם תמונות כאלה

מי שמביטה מהצד על התקריות של מרקל ומחייכת לעצמה היא קייט מידלטון. מומחה לבית המלוכה שהתראיין למגזין closer, סיפר שמידלטון "מוצאת נחמה בשנאה הגוברת כלפי מייגן". לדברי המומחה, "קייט היא אישה רגועה ולא אוהבת לעורר מהומות. היו לה שנים קשות מאוד עם מייגן, בעיקר כשהפופולריות שלה גברה.

היא נהנית לראות שמייגן מאבדת את קהל המעריצים שלה וחושבת שזו סוג של נקמה מתוקה. לדעתי, מייגן היא זו שהביאה למפלה של עצמה".

וואלה! סלבס לא הסתדרה עם המשפחה של בעלה לשעבר, אז היא הצטרפה לתכנית להגנת עדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully