וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייגן מרקל שוקלת לחזור לארה"ב ולהבריז מהלוויתה של המלכה אליזבת'

עודכן לאחרונה: 11.9.2022 / 1:09

אתרי חדשות מעבר לים דיווחו כי מייגן מרקל צפויה לחזור לקליפורניה כדי להיות עם ילדיה, ולא תגיע להלוויה של המלכה המנוחה. וואלה! סלבס שנואה

בווידאו: מייגן מרקל והנסיך הארי בריאיון לאופרה ווינפרי/באדיבות yes ו-STINGTV, הארפו הפקות/CBS

זה לא סוד שהיחסים בין מייגן מרקל ומשפחת המלוכה עכורים כמו המים של תושבי הדרום. אם חשבתם שמותה של המלכה יצליח לאחד את בני המשפחה, אתם טועים.

רשת פוקס דיווחה שמרקל שוקלת לחזור לארצות הברית ולא להשתתף בהלוויה של המלכה אליזבת' השנייה. מקורבים לשחקנית לשעבר אמרו שבזמן שהנסיך הארי יגיע לאירוע, היא צפויה לחזור לקליפורניה כדי להיות עם שני ילדיהם הקטנים.

מייגן מרקל, הנסיך הארי. רויטרס
אין בושה. הנסיך הארי ומייגן מרקל/רויטרס

למרות שבני הזוג פרשו מהמשפחה המלכותית, הברזה מהלוויה לא תתקבל בעין יפה. הסערה הזו מגיעה בהמשך ישיר לכך שמרקל לא הוזמנה להיפרד מהמלכה כשהייתה בשעותיה האחרונות. בזמן שקייט מידלטון הוזמנה להגיע, אך העדיפה להישאר עם ילדיה ולבשר להם באופן אישי על האבדה העצובה, הנסיך הארי הוזמן להגיע ללא אשתו.

למרות שברוב שנות חייו הארי ניהל יחסים אוהבים במיוחד עם המלכה, גם הוא לא הספיק להיפרד ממנה, והגיע לטירת בלמורל בשמונה וחצי בערב - כמעט שעה וחצי אחרי שההודעה על מותה יצאה.

הדיילי מייל הבריטי דיווח כי המלך צ'רלס היה זה ששוחח עם הארי. "הוא התקשר אליו, והבהיר שמייגן לא מוזמנת. רק הקרובים ביותר למלכה הגיעו להיפרד ממנה, והיה ברור שמרקל היא לא אחת מהם".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מייגן מרקל המלכה אליזבת. GettyImages
הנה רוח שתרדוף אותך/GettyImages

עם זאת, אתרי רכילות נוספים מעבר לים כתבו שמרקל שקלה להגיע להיפרד מהמלכה, אולם החליטה להבריז כיוון "שחששה שלא תתקבל בחום על ידי המשפחה". פייר? אנחנו לא יכולים להאשים אותם. בזמן שחלק מהעיתונים בממלכה טענו שמרקל כלל לא הוזמנה, בני הזוג החליטו להציג כאילו היא בחרה מיוזמתה שלא להגיע, וההחלטה הזו לא עושה חסד עם המוניטין המפוקפק שלה.

וואלה! סלבס הבריזה פעם מאירוע זבד הבת, והמשפחה שלה לא סולחת לה על זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully