וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת ריאליטי: "ביליתי עם הנסיך הארי חודש מלא תשוקה כשהיה בן 21"

3.12.2022 / 23:40

קטרין אומנמי האמריקאית חשפה בריאיון ל"סאן": "ב-2006 הנסיך היה נער השעשועים שלי כשאני הייתי בת 34 ואמא לשניים. קיבלתי ממנו את הנשיקה הכי טובה שקיבלתי בחיי"

בווידאו: הנסיך הארי בריאיון לאופרה ווינפרי/באדיבות yes ו-STINGTV, הארפו הפקות/CBS

קטרין אומנמי, כוכבת ריאליטי אמריקנית, מסעירה בימים האחרונים את התקשורת הבריטית. אומנמי טוענת שב-2006, כאשר היא היתה בת 34 והנסיך הארי היה בן 21 בלבד הם בילו יחד "חודש מלא תשוקה" והיא ממש נהנתה איתו. בריאיון שהעניקה ל"סאן" הלונדוני היא חשפה: "אני בספק אם זה יופיע באוטוביוגרפיה החדשה של הארי שהוא בילה יחד עם אמא לשני ילדים".

התזמון של הריאיון הזה לא מקרי משום שב-10.1 בתחילת השנה הבאה הארי עומד לפרסם מעין ספר זיכרונות שאמור לכלול את סיפוריהן המאהבות שלו מהעבר ונראה שקטרין, שכיככה ב":עקרות הבית האמיתיות של DC") רוצה לוודא שמעמדה יקובע בהיסטוריה.

הנסיך הארי הצעיר וקתרינה אומנמי. shuterstock/catommanney, עיבוד תמונה
בילו חודש סוער ביחד. קטרין והארי/עיבוד תמונה, shuterstock/catommanney

"היו לנו כמה חברים משותפים בעסקים והוא הציג את עצמו", סיפרה קטרין כשחשפה שהשניים בילו לילה ביחד במסיבה עם חברים. זה קרה כאשר כולם הלכו לאולם אחר. לדבריה הארי לקח אותה החוצה למועדון אחר במערב לונדון והשניים לוו מיד לאזור ה-VIP. "התחלתי לדבר עם מישהו והארי לקח את הבד שהיה על בקבוק השמפניה ושם לי אותו על הראש", שיחזרה קטרין, "אמרתי לו שזו לא צורה ראויה להתנהג". היא טוענת שהארי היה מלווה אז בשלושה שומרים מלכותיים שלא אחת נזפו בו על איך שהוא מתנהג.

בשעת לילה מאוחרת הארי ליוה את קטרין לבית של חברים בצ'לסי. "הארי ואני עישנו סיגריה מחוץ לבית והוא ממש נפתח בפניי", חשפה קטרין, "הוא חשף פרטים על המשפחה שלו, במיוחד על סבתא שלו המלכה ועד כמה הם היו קרובים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

ככה היא נראית היום

והנה הם ביחד

קטרין סיפרה ששניהם שרו ורקדו לפני שהם נכנסו לאמבטיה ביחד עם הבגדים שלהם והצטלמו. אחרי שקטרין טענה שהיא צריכה ללכת הביתה, הארי תפס אותה במתניים והצמיד אותה לקיר. "הוא נתן לי את הנשיקה הכי מדהימה ומלאת תשוקה שקיבלתי בחיים. הייתי חסרת מילים".

קטרין טוענת שהם המשיכו להתכתב ולהתראות מדי פעם בפרטיות, אבל היא החליטה להפסיק עם זה כשהארי פגש את החברה שלו, צ'לסי דייבי. מאז הם נפגשו עוד פעם אחת ב-2009, אבל קטרין בטוחה שהם היו נשארים חברים טובים עד היום אם הם היו נשארים בקשר.

לוואלה סלבס גם היה רומן פעם עם נסיך. טחינת הנסיך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully