וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסודות נחשפים: "המלכה נפגעה מאוד מהנסיך הארי ומייגן מרקל"

עודכן לאחרונה: 22.9.2022 / 12:00

ספר חדש שחושף סודות מארמון בקינגהאם מסעיר את הממלכה המאוחדת, ימים ספורים אחרי הלוויתה של המלכה אליזבת' השניה. וואלה! סלבס לא נחה

בווידאו: הלווית המלכה אליזבת השנייה/צילום: רויטרס

בתחילת השבוע התקיימה בלונדון הלוויתה של המלכה אליזבת' השניה, שהלכה לעולמה בגיל 96. האבל הגדול לא מצליח לכסות על הרכילות המשפחתית, ומערכות היחסים המתוסבכות ממשיכות לעשות כותרות בממלכה.

הסופרת קייטי ניקול, שכתבה ספר חדש שמגולל את קורותיה של המשפחה, סיפרה ל"ואניטי פייר" שמקור עלום ספך אור נוסף על מערכת היחסים בין המלכה המנוחה, הנסיך הארי ומייגן מרקל.

על פי המקור, "המלכה נפגעה מאוד מההתנהלות שלהם ומהעובדה שעברו לארצות הברית". כאשר נשאלה עליהם, ענתה "אני לא יודעת, לא אכפת לי ואני לא רוצה להמשיך ולדבר על זה".

הנסיך הארי ומייגן מרקל יוצאים למסיבת החתונה הפרטית בארמון פרוגמור בלונדון, 19 במאי 2018. רויטרס
ביי. הנסיך הארי ומייגן מרקל/רויטרס

עוד נכתב בספר כי בחודש אוגוסט האחרון, המלכה הזמינה את כל הנכדים והנינים לבילוי משותף בטירת בלמורל. הארי ומייגן העדיפו להישאר עם ילדיהם, ארצ'י וליליבת', בארצות הברית והמלכה "הייתה מאוכזבת עד עמקי נשמתה". למעשה, מאז שמרקל ילדה, המלכה פגשה את ארצ'י וליליבת' פעמים בודדות.

עוד נכתב כי המלך צ'ארלס החליט לקחת את תפקיד המגשר, ולנסות לאחות את הקרע המשפחתי. מגישת הטלוויזיה גייל קינג, חברתה הטובה של מרקל, הסבירה שזו לא תהיה משימה פשוטה. למעשה, בני הזוג כבר חזרו לקליפורניה, מבלי ליישר את ההדורים עם בני המשפחה, שעדיין פגועים מהתנהלותם בתקשורת.

וואלה! סלבס שרופה על טלנובלות, אבל היא מעדיפה כאלה שמגיעות מטורקיה. הגברים שווים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully