וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרצוף האמיתי של מייגן מרקל נחשף - וכולם בהלם ממה שהיא חושבת על משפחת המלוכה

5.12.2022 / 23:47

מומחה שפת גוף ניתח סרטון של מייגן מרקל בוחנת מחדש את שמלת הכלה שלה וטוען שהוא חושף את הדעה האמיתית שלה על השמלה בפרט ועל משפחת המלוכה בכלל: "היא ניסתה להיות נחמדה. רואים שהיא לא שמחה". וואלה! סלבס שולפת ציפורניים

Harry & Meghan _ Official Teaser/Netflix

סרט דוקומנטרי חדש של נטפליקס על הנסיך הארי והדוכסית מסאסקס, מייגן מרקל, יעלה לשידור בקרוב ויחשוף פרטים חדשים על החווייות הלא פשוטות, לכאורה, שעבר הזוג המלכותי לפני שהשניים בחרו לעזוב הכל ולעבור ללוס אנג'לס. אם נשפוט לפי הטריילר, בו מייגן נראית מייבבת בבכי והארי אומר: "עשיתי כל מה שאני יכול כדי להגן על המשפחה שלי" - נראה שהרבה ג'וס מצפה לנו שם.

ההתעניינות המחודשת בצרות משפחת המלוכה - אם כי לא בטוח שאי פעם הפסקנו להתעניין - גרמה למומחה שפת הגוף, חסוס אנריקה רוסאס, לחזור לקטעים ישנים שלהם, בו הם עוד נראים שמחים ומאושרים, ולנסות להבין האם הסימנים למשבר כבר נראו שם. הוא צפה בסרט התיעודי בשני חלקים של רשת ITV ששודר ב-2018 וניתח את שפת הגוף של מייגן מרקל. הוא טוען שאחד הקטעים בסרט, בו מייגן מתאחדת עם שמלת הכלה שלה, חושף את מה שהיא באמת חושבת על השמלה בפרט ועל משפחת המלוכה בכלל. הוא טוען שהבעות הפנים השמחות שלה היו מזויפות - וכשלא זכתה לתגובה שציפתה לקבל, חשפה מעט מן האמת המרה.

בסרט שדן בין היתר על תפקידה של המלכה אליזבת' המנוחה כדמות על הבמה העולמית, הציגה מייגן את שמלת הכלה שלה כמה שבועות לאחר שנישאה לנסיך הארי - לפני שהשמלה (בעיצובה של הבריטית קלייר וויט-קלר לבית האופנה ז'יבנשי) עברה לתערוכה בטירת וינזדור מאוחר יותר באותה שנה. מייגן הציבה מחווה סמלית על שמלתה כהפתעה לבעלה לעתיד: היא שזרה את פרחי חבר העמים בשובל השמלה שלה - ועוד פרח אחד עם מסר אישי. בסרטון זו הפעם הראשונה שמייגן רואה את השמלה שלה מאז חתונתה.

זה הקטע שפיענח מומחה שפת הגוף:

בשיחה עם האנה בלכר מ-Royal Collection Trust, נכנסה מייגן לחדר ואמרה: "אלוהים אדירים! זה מדהים, לא כך?... וואו, זה יפייפה! איפשהו כאן יש חתיכה - ראית חתיכת בד כחול תפורה בפנים? זה 'המשהו הכחול שלי', זה הבד מהשמלה שלבשתי בדייט הראשון שלנו".

שובל שמלת הכלה הגיע לאורך של 5 מטרים ועיטור הפרחים נרקם בעבודה שלקחה 500 שעות. כל פרח ייצג את אחת מ-53 מדינות חבר העמים. היא הוסיפה: "זה היה הרעיון של המעצבת לרקום פרחי בר, שבסופו של דבר הייתה דרך ממש יפה להציג את המדינות. אני חושבת גם שעם תפקידו של הארי כשגריר נוער חבר העמים, היה לנו חשוב שתהיה את רוח ההכללה בחתונה שלנו".

האנה השיבה: "זו מחווה מאוד נוגעת ללב שהם היו שם איתך. זה היה יום חשוב עבור כל המדינות האלה". מייגן הוסיפה: "שמתי גם כמה פרחים שהיו חשובים לי באופן אישי. יש שם את פרג קליפורניה שאין לו שום קשר לחבר העמים אבל זה אומר משהו עבורי", הוסיפה מייגן. האנה אמרה: "אה? זה קשור אליך?". מייגן הסתובבה והשיבה: "זה שלנו. מרגיש שזה כולנו", לפני שהשיחה המשיכה לכיוון אחר.

הסרטון הקצר הזה נותח בידי מומחה שפת הגוף, חסוס אנריקה רוסאס, בערוץ היוטיוב שלו. הוא טען: "מה שהיה מרתק כאן היה היכולת לזהות את כל סימני הפנים שחושפים את רגשותיה האמיתיים של מייגן בנוגע לשמלת הכלה שלה ובהרחבה על החיים המלכותיים וחובותיה. זכרו, אנו זקוקים לסימנים רבים בשפת גוף כדי להגיע למסקנה. מיד כשהיא נכנסה, החיוך הזה היה לא אמיתי. לו היה שם הרבה רגש או עניין בחיוך הזה. בעיניים שלה לא היה רגש. היא ממשיכה ללכת ומשיטה את ידה לכיוון השמלה. משהו גרם למסיכה של מייגן להחליק באותו רגע".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

ניתוח שפת הגוף של מייגן בסרטון:

הוא הוסיף: "ניתן לפעמים לראות מה אנשים חושבים ממבט בפרופיל שלהם. כשמייגן הביטה בשמלה שלה, הגבות שלה הורמו. המבטים שלה נראו מעט חסרי עוצמה. זה משהו בעיניים שלה. הרי ראינו את החיוך האמיתי של מייגן. ראינו אותה מחייכת אינספור פעמים וזו לא אחת הפעמים האלו. מההתחלה נראה שהיא לא הייתה בעניין".

חסוס ציין "חיוך מוזר" שלדעתו הוא חלק משפת הגוף "הבסיסית" של מייגן: "היא מניחה את שינייה העליונות על שפתה התחתונה. אם תנסו לחייך ככה, זה לא יהיה לכם נוח. זה לא חיוך אמיתי כי אתם צריכים להשתמש בכל כך הרבה משרירי הפנים שלכם כדי לחייך ככה בכוונה - ובדרך כלל בחיוך אמיתי אתם לא צריכים להשקיע הרבה מאמץ". כשדיברה על "המשהו הכחול" שלה, חסוס טוען שמייגן סיפקה הבעת פנים מאולצת ולא טבעית, לדבריו. הוא אמרה: "לאחר שהזכירה את תפקידו של הארי כשגריר נוער חבר העמים, המסכה של מייגן החליקה והיא כבר לא ניסתה להיראות נחמדה".

המומחה טוען ש"משהו גרם למסכה להחליק" והציע שזה קרה כאשר מייגן והאנה דיברו על הפרחים הספציפיים הכלולים בעיצוב - והפרג הקליפורני הוזכר. הוא אמר: "מייגן מזכירה את הפרג והאישה איתה היא מדברת לא מכירה בזה, לא נותנת לזה שום חשיבות, היא ממשיכה לדבר על שאר הצמחים. מכיוון שהאישה הזו לא הגיבה לזה, נראה שזה הרגיז את מייגן. מייגן השעינה את ראשה לעבר האישה כשדנה בפרג קליפורניה, במטרה לספר סוד, לנסות למצוא אשת סוד באישה או אמפתיה כלשהי וכשהיא לא קיבלה את התגובה שציפתה לה, מייגן הסתובבה והביטה לכיוון השני והשיחה המשיכה". חסוס טוען שמייגן מצמצה במהירות וכשהם עברו לדון בנושא אחר, היא נהייתה חסרת מנוחה והחלה לשחק עם השיער שלה.

מה עוד אנחנו יודעים על מייגן?
"דוכסית הנטפליקס": מייגן מרקל עושה בושות בממלכה
הסודות נחשפים: "המלכה נפגעה מאוד מהנסיך הארי ומייגן מרקל"


חסוס אנריקה רוסאס הוא מומחה לשפת גוף עם 557 אלף מנויים בערוץ היוטיוב שלו, The Body Language Guy. הוא כתב את הספר "שפת גוף ב-40 יום", שם הוא עוזר לאנשים ללמוד על המשמעות הנסתרת של "תנוחות, מחוות, עמדות, גווני קול, מרחק בין אנשים והבעות פנים".

שפת הגוף חושפת מניפולציות:

צפו בטריילר לסרט התיעודי החדש של הארי ומייגן:

מייגן היא יוקו אונו!

הטריילר הראשון לסרט התיעודי החדש על חייהם של הנסיך הארי ומייגן מרקל שוחרר בסוף השבוע ע"י ענקית הסטרימינג נטפליקס ונפתח במילים: "אף אחד לא יודע מה קורה מאחורי דלתות סגורות". זו הפעם הראשונה מאז הריאיון המדובר של הזוג אצל אופרה ווינפרי, שהשניים חושפים פרטים חדשים על חייהם מאז התרחקותם ממשפחת המלוכה הבריטית.

לאחר פרסום הטריילר קבעו בבילד הגרמני שמייגן הופכת ליוקו אונו והסבירו שבקטע מהסרט התיעודי שלה ניתן לראות כיצד היא הופכת להיות שיבוט של אשתו של ג'ון לנון שהואשמה בפירוק הביטלס.

הם הסבירו ש"דרך ההצגה העצמית שלה לצד הנסיך הארי מזכירה את ההופעות של אונו עם ג'ון לנון: בני הזוג מחובקים עם הגיטרה, בתנוחות סלפי אינטימיות, הארי עם שיער שטוח ומשקפיים במראה לנון ומרקל בשיער שחור ארוך כשהשניים חבוקים בדביקות.

במגזין שאלו האם זו סתם מקרה מוזר של הקבלה וקבעו: "שתי הנשים האלה שללו מאנגליה גיבור עממי! יוקו תרמה לפרידה של הביטלס, והעבירה את לנון לניו יורק. השחקנית האמריקנית דחפה את הארי להיפרד ממשפחת הדם הכחול שלו והשתקעה איתו בקליפורניה. מדובר בשני זוגות שהתמזגו למותג אחד - והם משווקים את עצמם ככאלה. אומרים כי הזוג המלכותי צ'ארלס וקמילה "מותשים מאוד" מההפגזה המתמדת של תשומת לב של מייגן והארי כי בזמן שג'ון ויוקו שרו למען השלון, הארי ומייגן רק מתכננים נקמה..."

וואלה! סלבס גם הושוותה פעם ליוקו אונו, אבל רק ביכולות השירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully