וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הארי ומייגן נוכלים, היא זייפה ראיונות בפודקאסט שלה"

עודכן לאחרונה: 21.6.2023 / 10:45

הדוכס והדוכסית ששורפים גשרים בקצב מסחרר ביטלו את עסקת העתק שחתמו עם ספוטיפיי ומתמודדים עם טענות קשות. וואלה! סלבס עצלה

הנסיך הארי מייגן מרקל. GettyImages, GettyImages
מה אתם מחייכים? הנסיך הארי ומייגן מרקל/GettyImages, GettyImages

נראה שהנסיך הארי ומייגן מרקל הציבו לעצמם מטרה: להסתכסך עם כל בן משפחה, חברה גדולה והיקום כולו. עד עכשיו הם עושים את זה לא רע בכלל, בניגוד לתחומים אחרים בחייהם אותם הם הורסים באופן מעורר השראה ממש.

הכל התחיל בשנת 2020, אז חתמו בני הזוג על עסקת ענק עם ספוטיפיי במסגרתה קיבלו כ-20 מיליון דולרים עבור הפודקאסט Archetypes. ענקית האודיו החליטה לבטל את החוזה עם השניים ולא לחדש את הפודקאסט לעונה נוספת. אחרי ההודעה הרשמית והמכובסת, הרפש התחיל לצוף וההתנהלות של הארי ומייגן עומדת בפני ביקורת קשה - ולא בפעם הראשונה.

מייגן מרקל, הנסיך הארי. רויטרס
די כבר/רויטרס

האתר podnews דיווח כי מרקל "זייפה ראיונות" ולמעשה מי שדיברו עם האורחים היו עובדי הפקה. קולה של מרקל הושתל בפודקאסט לאחר מכן, ובכירים בספוטיפיי כינו את בני הזוג "עצלנים ונוכלים". היי, כשאת מקבלת 20 מיליון דולרים ולא טורחת לראיין בעצמך, זה לגמרי מוצדק.

ראש תחום החדשנות בספוטיפיי, ביל סימונס, דיבר על בני הזוג בפודקאסט שלו ודיבר, בין היתר, על העבודה המשותפת: "הנוכלים, זה הפודקאסט שהיינו צריכים להשיק איתם. אני צריך להשתכר מאוד ולספר על שיחת הזום שניהלתי עם הנסיך הארי, כשניסיתי לעזור לו לחשוב על רעיון לתכנית. שיזדיינו, נוכלים".

וואלה! סלבס חולמת על פודקאסט משלה, בו תדבר על שתי האהבות הכי גדולות שלה: בצק והיא עצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully