וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרדף שלא היה: מה באמת קרה לנסיך הארי ומייגן מרקל?

עודכן לאחרונה: 18.5.2023 / 10:31

בני הזוג היו מעורבים במרדף שכלל צלמי פפראצי, וכמעט הסתיים במספר תאונות דרכים קטלניות. אלא שפרטים חדשים על האירוע מטילים בספק את הדרמה הגדולה. וואלה! סלבס מותשת

הנסיך הארי מייגן מרקל. GettyImages, GettyImages
מה יהיה? הנסיך הארי ומייגן מרקל/GettyImages, GettyImages

אתרי חדשות ורכילות ברחבי העולם דיווחו אמש (ד') בדאגה על מרדף של צלמי פפראצי אחרי הנסיך הארי ומייגן מרקל, שחוו אימה במשך שעתיים. התיאורים על הצלמים שדלקו אחרי רכבם של בני הזוג במכוניות עם חלונות מושחרים זרקו את כולם לתאונה הקטלנית של הנסיכה דיאנה, אמו של הארי, שנהרגה בנסיבות דומות בתאונת דרכים בפריז.

אלא שקולות חדשים חשפו שהתקרית, חמורה ככל שתהיה, הייתה פחות דרמטית במציאות. מקור משטרתי שדיבר עם ה"ניו יורק פוסט" סיפר שבמהלך המרדף, "לא התקבלו קריאות במוקד החירום והאירוע נמשך הרבה פחות משעתיים".

בהודעה רשמית מטעם משטרת ניו יורק, נמסר: "ה-NYPD סייעה למערך האבטחה האישי של הדוכסים מסאסקס. היו מספר צלמים שהפכו את הנסיעה שלהם למאתגרת, אבל הם הגיעו ליעדם בשלום. במהלך הנסיעה לא היו דיווחים על תאונה, פצועים או מעצרים ולא התקבלו קריאות למוקד החירום".

הנסיך הארי ומייגן מרקל ברכב. Max Mumby/Indigo, GettyImages
שמישהו יתקשר לרלב"ד/GettyImages, Max Mumby/Indigo

הכתב והצלם לייבה נסיס, שהיה עד להתרחשויות, סיפר מה קדם למרדף: "הארי ומייגן חמקו מהצלמים לאורך כל הערב. הם עזבו את האירוע מיציאה צדדית, הסתירו את פניהם וצלמים רבים עזבו בידיים ריקות. המאבטחים שלהם התנהגו בצורה מגעילה מההתחלה. הם העליבו את הצלמים והתגרו בהם. זו התנהגות שהייתי מצפה לראות ממאבטחים של ראפרים. במקרה הזה, אבטחה טובה - שדרושה להם - צריכה לנהוג כמו השירות החשאי".

צלם שניסה להשיג תמונה של בני הזוג, סיפר ל-Page six שהנהג שלהם היה זה שנסע בצורה פרועה, כדי לנסות ולחמוק מהצלמים. מקור משטרתי חיזק את הגרסה הזו ואמר "בשום שלב לא התקיים מרדף במהירות גבוהה". בשלב מסוים הארי, מייגן ואימא שלה ירדו מרכבם ונכנסו למונית, אקט שהפך את הנהג לסלב: "לא הרגשתי שאני מצוי בסכנה אפילו לרגע. זה לא היה מרדף מהסוג שרואים בסרטים".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

העיתונאית האמריקאית מייגן קלי, שיצאה נגד מרקל בשבוע שעבר, לא מאמינה לבני הזוג. "זה בולשיט. בניו יורק יש יותר מדי תמרורי עצור, יותר מדי רמזורים ויותר מדי פקקי תנועה. יש המון מקומות בהם אפשר לעצור בבטחה. אם מייגן כל כך רוצה להימנע מצלמי פפראצי, אולי כדאי שהיא תפסיק להשתמש בהם בצורה כל כך שקופה כשהיא מעוניינת שיכתבו עליה".

וואלה! סלבס ניהלה מרדף סוער על חד אופן, במהירות שיא של 15 קמ"ש. זה נגמר בשלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully