וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד חוזר הניגון: הנסיך הארי ומייגן מרקל היו מעורבים במרדף עם צלמי פפראצי

17.5.2023 / 18:50

בני הזוג עזבו אירוע בניו יורק כשנקלעו למרדף עם צלמי פפראצי, שכמעט והסתיים בתאונת דרכים במעורבות רכבים, הולכי רגל ושוטרים. וואלה! סלבס דיאנה

Harry & Meghan _ Official Teaser/Netflix

הנסיך הארי ומייגן מרקל נקלעו למרדף שארך כשעתיים, לאחר שצלמי פפראצי החלו לדלוק אחריהם כשעזבו אירוע גאלה שהתקיים בניו יורק.

דובר מטעמם של השניים אמר לאתר TMZ "המרדף הבלתי פוסק נמשך שעתיים וכמעט והסתיים במספר תאונות דרכים במעורבות נהגים אחרים, הולכי רגל ושני שוטרים".

השניים בילו באירוע יחד עם אמה של מרקל, דוריה. הם עזבו את המקום בליווי משטרתי ואז החל המרדף. בשלב מסוים הרכב בו נסעו השלושה עצר בצד והם עברו למונית, בזמן שהשוטרים ניסו לעכב את הצלמים.

הנסיך הארי ומייגן, המרקל משתתפים בטקס  ב-16 במאי 2023 בניו יורק. Kevin Mazur, GettyImages
הנסיך הארי ומייגן, המרקל משתתפים בטקס ב-16 במאי 2023 בניו יורק/GettyImages, Kevin Mazur

מקור עלום סיפר לאתר שצלמי הפפראצי היו ברכבים עם חלונות מושחרים וביצעו עבירות תנועה שכללו נסיעה על המדרכה, מעבר ברמזורים אדומים ונהיגה נגד כיוון התנועה.

אי אפשר שלא להיזכר בנסיכה דיאנה, אימו של הנסיך הארי שנהרגה בנסיבות זהות בשנת 1997. דיאנה נהרגה בפריז לאחר שנהג הרכב בו נסעה עם בן הזוג שלה דודי אל פאייד היסה להימלט מצלמים.

מוקדם יותר היום דווח כי בזמן שהשניים שהו בניו יורק, משטרת קליפורניה עצרה מטרידן ששהה בסמוך לביתם ועורר את חשדם של השומרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully