וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנסיך הארי נשאר נשוי רק כדי לא לאבד את ילדיו"

עודכן לאחרונה: 28.5.2023 / 10:25

המשרת לשעבר של הנסיכה דיאנה טען שהנסיך עבר תהליך שבסופו הבין כי מייגן מרקל עשתה לו שטיפת מוח, והוא לא מתגרש כדי לשמור על ילדיו. וואלה! סלבס סדקים

הנסיך הארי ומייגן, המרקל משתתפים בטקס  ב-16 במאי 2023 בניו יורק. Kevin Mazur, GettyImages
צרות בגן עדן? הנסיך הארי ומייגן מרקל/GettyImages, Kevin Mazur

פול בולר, שהיה משרתה של הנסיכה דיאנה במשך עשור עד שנהרגה בשנת 1997, העניק ראיון ל-GBnews וטען שמערכת היחסים של הנסיך הארי ומייגן מרקל הגיעה לנקודת האל חזור. לפי בולר, הארי הבין שאשתו הונתה אותו והוא נשאר נשוי רק כדי להמשיך לראות את ילדיהם המשותפים, ארצ'י וליליבת.

"האם אני האדם היחיד בבריטני שבטוח שהארי ראה את האמת? שהוא הבין מה אשתו עושה, את שטיפת המוח שהיא עשתה לו, שהוא הלך שולל אחרי היופי שלה? כי כולנו רואים את זה, אבל הוא עוד לא. ואין ספק שזה רק עניין של זמן, זה יקרה. וכשזה יקרה, הוא יחזור לבריטניה. המלך צ'ארלס והנסיך וויליאם יקבלו אותו חזרה בזרועות פתוחות. יש בהארי תכונות שכולנו אוהבים, אנחנו פשוט לא מבינים למה הוא מתנהג ככה", אמר בולר.

המשרת לשעבר הוסיף פרטים מההיכרות האישית שלו עם הנסיך הסורר: "הוא רצה להיות אבא מאז ומתמיד. לדעתי זה מוקדם עבורו לפרק את המשפחה. הוא ירצה לראות את ילדיו גדלים כי רק ככה הוא ישמור איתם על קשר. ברור לו שכשהוא ייפרד ממייגן, היא תשאיר אותם בארצות הברית והם לא ייפגשו".

וואלה! סלבס מנהלת קרב משמורת עם הגרוש על הרכוש המשותף היחיד שלהם: מגש בורקסים קפואים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully