וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה מגיעה לתפילה במרכז לקבלה

וואלה! סלבס

27.5.2012 / 10:04

מלכת הפופ לא ויתרה גם על קצת רוחניות והגיעה הלילה (א') לתפילה מיוחדת במרכז לקבלה בתל אביב כאורחת מיוחדת של המורה שלה איתן ירדני. וואלה! סלבס אמן

ספק 500

רבות וארוכות דובר על האמונה המתחזקת של מדונה, או כמו שקוראים לה החבר'ה במרכז לקבלה, אסתר, ועל התרומות הגדולות שלה למרכז הרוחני. אתמול (מוצ"ש), קצת אחרי שהתמקמה במלון ורגע לפני שיצאה לחזרות באיצטדיון רמת גן, העבירה הזמרת את הזמן שלה בשיעור קבלה פרטי בסוויטה הנשיאותית במלון דן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תגיד, מדונה כבר בפנים? רן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אך לא אחת כמו מדונה תסתפק בשיעור אחד, ובשעות הלילה המאוחרות, הגיעה הדיווה למרכז לקבלה בתל אביב. בשעה אחת בלילה, אחרי שאנשי הביטחון שלה וידאו כי כל הצלמים התייאשו ועזבו את המקום, הגיעה שיירת הרכבים המפוארת של הכוכבת אל כיכר דיזינגוף ונכנסו הישר לחנייה צדדית ומשם חמקו אל תוך המרכז. לפני הכניסה של הדיווה, נאם אחד מבכירי המרכז ואמר כי ברגעים הקרובים תכנס אורחת מיוחדת למקום וכי הוא מבקש מהאורחים לכבד את נוכחותה ולהימנע מנעיצת מבטים או חלילה וחס מלגשת אליה ולדבר איתה. לאחר מספר דקות נכנסה אסתר כשהיא מלווה במאפרת שלה והתיישבה בשורה האחרונה בעזרת נשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש מצב לחתימה? ממדונה! דידי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כעבור שעתיים בתוך המרכז, בהן השתתפה בתפילה המיוחדת של חג השבועות והתערבבה בקהל, נפרדה מדונה מהמורה הפרטי שלה איתן ירדני ומהרב הראשי של המרכז, יהודה ברג לשלום ועזבה את המקום בחזרה למלון. לאחר כשעה, הגיעו מספר מתפללים, ביניהם גם ירדני, לחוף הים שמול המלון לעשות טבילת מצווה בחוף, כשמעליהם, במרפסת של הסוויטה שמשקיפה לחוף, ניצבה לה המדונה ביחד עם כל משפחתה והתבוננה בכל הטקס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלו, מדונה? עדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שעוד הגיע לחזות במדונה שוברת שיניים בעברית בזמן התפילה היו גם: רן דנקר, דידי הררי ועדי נוימן.

וואלה! סלבס משתתפת קבועה בתפילות קבלה. בעיקר כשרואה החשבון שלה מתקשר ומזכיר לשנגמר החודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully