וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר ההסברה של ישראל: מי אתה נת'ניאל בוזוליק?

עודכן לאחרונה: 29.10.2023 / 11:44

זוזו הצידה גל גדות ונועה תשבי: מעל לכל הכוכבים שעוסקים יום וליל בהסברה למען ישראל, בולט כוכב אחד במיוחד, השחקן האוסטרלי נתניאל בוזוליק, שמקדיש את כל זמנו בשבועות האחרונים למען ההסברה הישראלית ואף הגיע לכאן במהלך סוף השבוע. ולא, הוא לא יהודי

נתניאל בוזוליק. Sylvain Lefevre, GettyImages
נתניאל בוזוליק/GettyImages, Sylvain Lefevre

ההסברה הישראלית מאז ומתמיד הייתה לאחת מנקודות החולשה הגדולות ביותר של ישראל, שמוצאת את עצמה פעם אחר פעם בעמדת נחיתות בעולם אל מול ההסברה הפרו-פלסטינית האגרסיבית המצליחה לגבור על זו הישראלית, ולהסב לנו נזקים קשים בעולם המגיעים בצורת הפגנות, אין סוף פוסטים שקריים ברשתות החברתיות ולבסוף, גילויי אנטישמיות ואלימות כלפי יהודים המתגברים בעיקר בעתות כמו אלו, כשישראל נמצאת באחת המלחמות הקשות והכואבות שידענו.

וכמו בכל מקום בו הממשלה והמדינה משאירים ריק, גם במקרה זה, באין משרד הסברה מתפקד או שרים וחברי כנסת העוסקים בכך, נכנסים לתמונה אזרחים וסלבריטאים שעוסקים בנושא בניסיון להציג את הצד הישראלי בסכסוך ולגייס את תמיכת העולם לצדנו.

לצד גל גדות ונועה תשבי, עומדים גם כוכבים גדולים (אך מעטים) בינלאומיים, יהודים בעיקר, כמו הקומיקאית איימי שומר והשחקן מייקל רפפורט שהקדישו בשבועות האחרונים את עמודי האינסטגרם שלהם לטובת ההסברה הישראלית ועוסקים זאת גם מחוץ לרשת. אבל מעל כולם בולט בשבועות האחרונים שם של שחקן אחד במיוחד, הכוכב האוסטרלי נת'ניאל בוזוליק שהחליט להקדיש את כל זמנו ומרצו למען מדינת ישראל, ולא רק במלחמה האחרונה.

בוזוליק בן ה-40 הוא שחקן אוסטרלי שפרץ בעיקר בזכות תפקידו בסדרה "יומני הערפד", ולא, אין לו אף שורשים יהודיים. הוא נולד בסידני אוסטרליה, שם הוא התגורר כל חייו, והוא בן למהגרים מקרואטיה. הוא נוצרי אדוק שמרבה לדבר על האמונה שלו. בראיון שהעניק בעבר סיפר שהוא לא גדל בבית נוצרי במיוחד, אך אחרי שעבר משבר בחייו בגיל 27 החל להתעמק בדת וליישם את עקרונות הנצרות בניסיון לענות על השאלה מהי מטרת חייו.

השחקן ידוע כבר מספר שנים כאוהב ישראל שמרבה להביע את תמיכתו ולעסוק בהסברה למען ישראל אל מול יותר מ-3 מיליון העוקבים שלו באינסטגרם. הוא הגיע לארץ כבר מספר פעמים בעבר, וזאת בעקבות מערכת היחסים שניהל עם משפיענית הרשת הישראלית עדן בן זקן, ולא, זו לא הזמרת המוכרת. כשהשניים נפרדו סיפרה בן זקן בראיון לישראל בידור כי אחת הסיבות לכך הייתה שהוא היה קנאי, דרש ממנה להסיר מהרשת תמונות עם בגד ים ולא אהב את העובדה שהיא מצטלמת בצמוד לגברים אחרים במסגרת העבודה שלה.

ההסברה למען ישראל זיכתה אותו בהמון אהבה ואהדה מצד הישראלים כמובן, אבל עלתה לו ביוקר אל מול לא מעט עוקבים ומעריצים שלו בעולם. מאז שהחלה המלחמה ב-7 באוקטובר בוזוליק הקדיש את כל חשבון האינסטגרם שלו עבור ההסברה הישראלית, מה שגרם לכך שחשבונו נחסם והוסר בעקבות דיווחים של פרו-פלסטינים. ביום שישי האחרון הגיע השחקן לישראל על מנת להמשיך ולספר ישירות מכאן לעולם על מה שקורה בארץ. שעתיים אחרי שנחת כבר הספיק להגיע ולתעד את הבניין בתל אביב בו פגעה רקטה במטח ששוגר לישראל.

בראיון לרשת 13 סיפר מדוע החליט להגיע לארץ: "רציתי להעביר מסר חזק לאנשים. זה משהו אחד בשבילי להציב מצלמה ולנסות לשתף עם אנשים את המציאות של מה שקורה בשטח. אבל אני חושב שאנחנו בנקודה ברשתות החברתיות שהרגשתי שאני חייב להגיע לכאן ולהראות לאנשים, במיוחד שהרבה פרו פלסטינים אקטיביסטים מנסים להסתיר את מה שקרא לישראל לפני שלושה שבועות ומנסים לטייח את מה שקרה. לא הייתה ברירה. אני אוהב את המדינה הזאת, אני אוהב את העם היהודי".

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully