וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משפחות שלמות נרצחות": אנג'לינה ג'ולי בביקורת חריפה על ישראל

1.11.2023 / 19:34

השחקנית ההוליוודית אנג'לינה ג'ולי העלתה פוסט לחשבון האינסטגרם שלה שלא משתמע לשתי פנים, מאשים את ישראל בפשעי מלחמה ומבקר את ראשי הממשלות והנשיאים ברחבי העולם על התמיכה במדינה

אנג'לינה ג'ולי. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של אנג'לינה ג'ולי/צילום מסך, אינסטגרם

מהרגע בו התחילה המלחמה הקשה בה אנחנו נמצאים מהבוקר של השבת השחורה, החלו לצוף קולות שונים מסלבס הוליוודים שהביעו דעתם על המלחמה ועל הסיכסוך הישראלי פלסטיני. היו רבים שאכזבו את הקהל בארץ אחרי שגייסו תרומות לרצועת עזה, והיו כאלה שתגובתם כנגד ישראל הייתה צפוייה מראש.

היום (ד') פרסמה השחקנית ההוליוודית אנג'לינה ג'ולי בפעם השנייה תמיכה באזרחים שבעזה והפעם הביקורת הייתה חריפה במיוחד, ומבלי לציין את הטבח הנורא שקרה ב- 7 לאוקטובר: "זוהי הפצצה מכוונת של אוכלוסיה לכודה שאין לה לאן לברוח, עזה הופכת לקבר אחים. משפחות שלמות נרצחות, 40 אחוז מההרוגים הם ילדים חפים מפשע. בזמן שהעולם צופה ובתמיכתן של ממשלות רבות, מיליוני אזרחים פלסטינים- ילדים משפחות ונשים נענשים באופן קולקטיבי. מנהיגי העולם שותפים לפשע", כתבה בהתייחס לפעילות שערך צה"ל אתמול במחנה הפליטים ג'באלייה.

בתגובות לפוסט סלבס רבים מהביצה המקומית שלנו מיהרו להגיב ולהעמיד את הדברים על דיוקם: "למה לא ציינת כלום על מה שהם עשו ב7/10??" כתבה לה הדוגמנית שיר אלמליח, "חמאס משתמש באזרחים כמגן אנושי. בושה שאת מאמינה בשקרים שלהם". בנוסף לתגובה שלה תגובות רבות עם דגלי ישראל כיכבו גם הן.

אביה של ג'ולי הוא השחקן ג'ון וויט, חובב גדול של מדינת ישראל, שביקר פה אפילו כמה פעמים ולא חשש להביע את אהדתו כלפיי המדינה. אולי במקרה הזה התפוח נפל רחוק מהעץ, או שהוא היה מורעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully