וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי? המחווה המרגשת של נתניאל בוזוליק לליה נגה

עודכן לאחרונה: 6.11.2023 / 11:21

חוץ מלעשות הסברה מוצלחת למדינת ישראל ברשתות החברתיות עם לו"ז עמוס בפגישות עם כל המי ומי, השחקן האוסטרלי נתניאל בוזוליק הצליח למצוא זמן כדי למצוא זוגיות חדשה עם כוכבת הרשת הישראלית ליה נגה

הסטורי של ליה נגה. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של ליה נגה/צילום מסך, אינסטגרם

אחד הדברים שהכי מעסיקים את השחקן האוסטרלי נתניאל בוזוליק במהלך שהותו בארץ הוא מסע ההסברה שלו למען מדינת ישראל. בזמן הקצר שהיה פה הוא כבר הספיק להיפגש כמעט עם כל ערוץ חדשות, דמויות מפתח ישראליות ובכירים רבים. אך מתברר שבין פגישה לפגישה בוזוליק הצליח למצוא גם אהבה חדשה, כוכבת הרשת ליה נגה.

אחרי שנצפו יחד בדייט רומנטי בכיכר דיזינגוף שבתל אביב ועדי ראייה אפילו סיפרו שהשניים חלקו נשיקה או שתיים, הגיעו תיעודים נוספים של השחקן בזמן שהוא אוסף את כוכבת הרשת משדה התעופה בן גוריון כשהוא מצוייד בבלון של דגל ישראל וזר פרחים מרשים.

לא לקח יותר מידי זמן לאמת את המידע על יעודם של הבלון והזר כי לא הרבה אחרי השמועות משדה התעופה העלתה נגה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלה תמונה של המחווה המרגשת שקיבלה מבוזוליק וכתבה: "הלב שלי", באנגלית כמובן כדי שגם בן הזוג החדש לא יתקשה להבין.

ליה נגה נתניאל בוזוליק. אינסטגרם, צילום מסך
ליה נגה נתניאל בוזוליק/צילום מסך, אינסטגרם

אם שמה של כוכבת הרשת מצלצל לכם מוכר זה בגלל שבעבר היא הייתה בת זוגו של יוצא הריאליטי, תום חיימוב אך השניים נפרדו אחרי שמונה חודשים. מהצד השני, השחקן האוסטרלי כבר ביקר בעבר בארץ הקודש כשיצא עם המשפיענית עדן בן זקן, אך על פי דברים שסיפרה בן זקן הזוגיות של השניים לא הייתה בריאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully