וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרווק הכי מבוקש: האם נתניאל בוזוליק מצא אהבה חדשה בישראל?

עודכן לאחרונה: 1.11.2023 / 20:03

בין ריצה לממ"ד לפגישה עם ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט ולביקור פצועים ומשפחות מפונות, מתברר שהשחקן נתניאל בוזוליק, שהגיע לישראל כדי לחזק את ההסברה שלנו ברשתות החברתיות ברחבי העולם, הספיק גם למצוא זמן כדי לחפש אחר אהבה בארץ הקודש

ליה נגה נתניאל בוזוליק. אינסטגרם, צילום מסך
ליה נגה נתניאל בוזוליק/צילום מסך, אינסטגרם

מאז השבת השחורה, השחקן האוסטרלי נת'ניאל בוזוליק עשה ועושה ככל שביכולתו כדי לנסות להפיץ את האמת אל מול כל הפייק ניוז שמופצים כנגד ישראל בעולם. כחלק מהרצון הזה, בוזוליק הגיע לביקור בארץ בזמן המלחמה כדי לחשוף ממקור ראשון את הזוועות.

בתוך לוח הזמנים הצפוף שנוצר לשחקן, ולצערן של בנות ישראל, נראה שהוא גם הספיק למצוא זמן לצאת לדייט עם לא אחרת מכוכבת הרשת ליה נגה. על פי הפרסום של העיתונאי ערן סויסה, השניים נצפו בכיכר דיזינגוף בתל אביב ועל פי עדי ראייה הם נראו הכי ביחד שיש, כולל נשיקות והצמדות זה לזו.

בעבר נגה הייתה בת זוגו של יוצא הריאליטי תום חיימוב למשך שמונה חודשים, וכזכור לבוזוליק כבר יש עבר עם אחת משלנו, המשפיענית עדן בן זקן שבעקבות הזוגיות איתה הוא כבר הגיע בעבר לבקר בארץ הקודש.

אחרי שנפרדו סיפרה בן זקן בראיון לישראל בידור שהוא היה קנאי לה, דרש ממנה להסיר מהרשת תמונות עם בגד ים ולא אהב את העובדה שהיא מצטלמת בצמוד לגברים אחרים, על אף שזה היה במסגרת העבודה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully