וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלב שלי נשבר מהסרטונים של התינוקות והמשפחות שנרצחו"

עודכן לאחרונה: 12.10.2023 / 11:56

כוכבת הרילאטי ואשת העסקים קים קרדשיאן פירסמה הצהרה ארוכה בעמוד האינסטגרם שלה בו התייחסה למלחמה בישראל והביעה את תמיכתה בעם היהודי: "אני אוהבת אותם. אני תומכת בכם. אני רוצה שתדעו שאתם לא לבד בזה".

מבצע חרבות ברזל: מרכז אוכל ולוגיסטיקה בתוך מסעדת האחים, תל אביב/מסעדת האחים

הגינויים וההתייחסויות של כוכבים מרחבי העולם על מתקפת הפתע הרצחנית והאכזרית של החמאס על ישראל נמשכות. אמש (ד'), ארבעה ימים אחרי שהחלה המתקפה, פירסמה כוכבת הרילאטי ואשת העסקים קים קרדשיאן הצהרה ארוכה בה התייחסה למלחמה והביעה את תמיכתה בעם היהודי.

קרדשיאן פירסמה את הפוסט לעיני 364 מיליון עוקביה בו כתבה: "מסר לחבריי ולמשפחתי היהודים: אני אוהבת אתכם. אני תומכת בכם. שמעתי על כמה אתם מפחדים בתקופה הזו, ואני רוצה שתדעו שאתם לא לבד בזה. הלב שלי נשבר מלראות את הסרטונים של התינוקות והמשפחות שנרצחו לעיני כל העולם! כבני אדם עם לב, איך אפשר שלא להיות הרוסים מהתמונות הנוראיות האלה שלעולם לא נוכל להעלים? הטרוריסטים גבו חיים של חפים מפשע ועכשיו גם אזרחים ישראלים וגם פלסטינים סובלים ומשלמים את המחיר הכי גבוה שיש".

"לא משנה באיזה צד אתם נמצאים, ללבנו תמיד צריך להיות מקום לחמלה כלפי קורבנות תמימים שנלכדו בצל הלחימה על כוח, פוליטיקה, דת, גזע, ואתניות. אני ומשפחתי מתפללים לחזרתם הבטוחה של בני הערובה, עבור אלה שמתו ומשפחותיהם שנפגעו, לשלום לכל חפים מפשע, ושהמבצעים של האלימות הבלתי ניתנת להגנה זו יובאו לדין.

הכוכבת התייחסה גם לביקורת הנשמעת ברחבי העולם כלפי כוכבים אשר בורחים שלא להביע את דעתם לגבי המצב: "אני מבקשת שבזמנים קשים כמו אלו, שלא לשפוט מי שמתבטא או לא מתבטא, יש לאפשר לכל אחד להתמודד עם זמנים של משבר בצורה שהוא מרגיש הכי נוח, בין אם זה באופן פרטי או ציבורי".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה.
הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully