וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפוסט האנטישמי: משפחת חדיד הותקפה על ידי האקרים

עודכן לאחרונה: 6.11.2023 / 9:59

כבר תקופה ארוכה שמשפחת חדיד מהדהדים מסרים פרו-פסלטינים ברשתות החברתיות. עכשיו, שבוע אחרי שאבי המשפחה מוחמד חדיד השווה בין ישראל לנאצים, האקרים ברחבי העולם החליטו לתקוף את כל בני המשפחה

בני משפחת חדיד ידועים כבר הרבה לפני המלחמה הנוכחית בתמיכה שלהם במאבק הפלסטיני, מאחר ואבי המשפחה, מוחמד חדיד, שנולד בישראל מגדיר עצמו כפלסטיני וכך גם ילדיו, שמרבים להתבטא בנושא ברשתות החברתיות. בשבוע שעבר הרמיזות האנטישמיות הפכו למסרי שנאה של ממש, אחרי שחדיד האב העלה פוסט אנטישמי שהשווה בין ישראל לבין הנאציזם.

למרות שאת הפוסט הוא מחק, לא נראה שההאקרים מיהרו לסלוח למשפחת חדיד כולה. היום (א') דווח ב- Jerusalem Post על כך שקבוצה של פצחנים בשם "WeRedEvils" שיגרו מתקפת סייבר על כל בני המשפחה בעקבות ההשוואה הקשה שפרסם. בחשבון הטלגרם שלהם טענו ההאקרים שחסמו בהצלחה את חשבונות הווצאפ של בני המשפחה וגם סיפקו צילומי מסך עם הפרטים שלהם כהוכחה.

לפני כמעט חודש, נעשתה מתקפה נוספת על המשפחה, אחרי שמספרי הטלפון שלהם דלפו לרשת והם הותקפו בשלל הודעות. על פי הדיווח ב- TMZ האיומים על חייהם והתיאורים הגרפיים שקיבלו גרמו לחדיד האב לשקול לפנות ל- FBI. עם או בלי קשר למתקפה, באותו הזמן ממש העלה הזמר בן אל תבורי את מספרי הטלפון שלהם לחשבון האינסטגרם שלו, אך מחק לאחר כמה דקות שהסטורי שהה באוויר.

לעומת אביה, הדוגמנית ג'יג'י חדיד פרסמה תגובה הרבה פחות קיצונית, אך עדיין מלאת אמירות מעייפות ומכובסות: "המחשבות שלי עם כל אלה שנפגעו מהטרגדיה הבלתי מוצדקת הזו ובכל יום שחיים חפים מפשע נלקחים מהקונפליקט הזה - שרבים מהם הם ילדים"

"יש לי אמפתיה עמוקה ושברון לב למאבק הפלסטיני ולחיים תחת הכיבוש, זו אחריות שאני נושאת בו מדי יום. אני גם מרגישה אחריות כלפי חבריי היהודים ומבהירה, כפי שעשיתי בעבר: בעוד שיש לי תקוות וחלומות לפלסטינים, אף אחד מהם לא כולל פגיעה באדם יהודי הטרור של אנשים חפים מפשע אינו תואם את התנועה הפלסטינית החופשית".

גם אחותה של ג'יג'י, הדוגמנית בלה חדיד, שידועה כאחות הפעילה יותר במאבק הפלסטיני, העלתה הצהרה לחשבון האינסטגרם שלה שלושה שבועות אחרי שהחלה המלחמה וכתבה: " פחד הוא לא אופציה. האנשים והילדים של פלסטין, במיוחד בעזה, לא יכולים להרשות לעצמם את השתיקה שלנו. הלב שלי מדמם מהכאב והטראומה שאני רואה שמתפתחת, בדומה לטראומה הדורית של הדם הפלסטיני שלי. כשאני רואה את ההשלכות של התקיפות האוויריות בעזה, אני בוכה עם כל האימהות שאיבדו ילדים והילדים שבוכים לבד, כל האבות האבודים, האחים, האחיות, הדודים, הדודות, החברים שלעולם לא ילכו עוד על פני האדמה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully