וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי בושה: מוחמד חדיד העלה פוסט שהשווה בין ישראל לנאצים

עודכן לאחרונה: 29.10.2023 / 11:25

אביהן של הדוגמניות בלה וג'יג'י חדיד מעלה לרשתות החברתיות שלו פוסטים רבים כנגד ישראל, ולא בוחל בשקרים, השמצות ואנטישמיות. הוא אף עלה שלב, והעלה פוסט המשווה בין מדינת ישראל לנאציזם

מתקפת הטרור הרצחנית והאכזרית בה פתח החמאס בשבת השחורה של ה-7 באוקטובר הכתה בהלם לא רק אותנו, האזרחים בישראל, אלא גם רבים בעולם שצפו במעשים האכזריים והקשים שביצע ארגון החמאס בטבח הנורא והמחריד שנעשה באותה השבת. מאז חלפו כבר שלושה שבועות בהם מתנהלת לא רק המלחמה בארץ, אלא גם מלחמת הסברה ברשת בין הצד הישראלי לפרו-פלסטינים, כשלא פעם עולים פוסטים קשים מאוד כנגד ישראל המובילים להפגנות ברחבי העולם וגם לגילויי אלימות ואנטישמיות כנגד יהודים.

מי שבולטים בתמיכתם בפלסטינים ובשנאת ישראל הם בני משפחת חדיד, בראשם אבי המשפחה מוחמד שנולד בישראל ומגדיר עצמו כפלסטיני, בנותיו הדוגמניות בלה וג'יג'י ובנו אנואר, שכולם מרבים לעלות לרשתות החברתיות שלהם ואל מול מיליוני העוקבים פוסטים שונים נגד ישראל. אתמול (שבת) נראה שנחצו כל הקווים, כשמוחמד חדיד העלה לעמוד האינטסגרם שלו פוסט המשווה בין ישראל לנאציזם, תוך כדי התעלמות מוחלטת ממעשי הזוועה שביצע החמאס.

הפוסט עורר סערה גדולה ברשת, וגולשים רבים דיווחו עליו. לבסוף היה זה חדיד שהסיר את הפוסט כעבור מספר שעות, ככל הנראה כדי להמנע מהשבתת החשבון שלו ולא כי הצטער על הדברים. יתרה מכך, הוא המשיך והעלה סטוריז ופוסטים שונים כנגד ישראל, רובם מלאים בשקרים וסילופים של ההיסטוריה.

הפוסט שהעלה מוחמד חדיד המשווה בין ישראל לנאציזם. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט שהעלה מוחמד חדיד המשווה בין ישראל לנאציזם/צילום מסך, אינסטגרם

ביום שישי האחרון הגיבה לראשונה בתו של מוחמד, בלה חדיד, על המלחמה בישראל. הדוגמנית העלתה פוסט ארוך בו גינתה כצפוי את ישראל והתייחסה גם לאיומים שהיא ומשפחתה טוענים שהם מקבלים בעקבות תמיכתם בפלסטינים: "תסלחו לי על השתיקה שלי. עדיין לא מצאתי את המילים האידיאליות לתאר את השבועיים האחרונים המורכבים והאיומים האלו, שהחזירו את תשומת הלב של העולם למצב שלוקחת חיים של תמימים ומשפיע על משפחות במשך עשרות שנים. נשלחו אליי מאות איומים במוות מדי יום, מספר הטלפון שלי הודלף, והמשפחה שלי חשה סכנה".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה.
הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully