וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל המלחמה? בני משפחת חדיד טוענים כי קיבלו איומים על חייהם

עודכן לאחרונה: 17.10.2023 / 21:00

אתרי הרכילות מעבר לים מדווחים כי בני משפחת חדיד קיבלו איומים על חייהם בשל תמיכתם בעם הפלסטיני. ומה הקשר של בן אל תבורי לסיפור?

בווידאו: דובר צה"ל מתייחס לסרטון של השבויה מייה שם שפרסם חמאס/צילום: דובר צה"ל

אתרי הרכילות מעבר לים מדווחים היום (שלישי) כי בני משפחת חדיד, בהם שלושת האחים ג'יג'י, בלה ואנואר וזוג ההורים מוחמד ויולנדה, החלו לקבל איומים ישירים על חייהם ברשתות החברתיות ולמספרי הטלפון האישיים שלהם בעקבות תמיכתם בצד הפלסטיני על רקע המלחמה בעזה.

לפי הדיווח באתר TMZ, כל אחד מבני המשפחה קיבל הודעות איומים דרך המייל, הטלפונים הסלולריים שלהם והרשתות החברתיות שכללו תיאורים גרפיים של הוצאה להורג. עוד דווח כי בשל המצב המשפחה נאלצה לשנות את מספרי הטלפון ואף אבי המשפחה מוחמד חדיד (פלסטינאי-אמריקאי שנולד בישראל) שוקל לפנות ל-FBI.

מוחמד חדיד, בלה חדיד, ג'יג'י חדיד. Getty Images, עיבוד תמונה
קיבלו איומים בעקבות תמיכתם בצד הפלסטיני. בלה חדיד, מוחמד חדיד וג'יג'י חדיד/עיבוד תמונה, Getty Images

פוסטים וסטוריז רבים נגד ישראל

לפני כשבוע שברה ג'יג'י את שתיקתה לראשונה בנוגע למלחמת עזה, ארבעה ימים לאחר שחמאס פתח במתקפת הפתע הרצחנית והאכזרית. בהצהרה המכובסת שפירסמה חדיד, היא דאגה שלא לרשום את המילה "ישראלים", וציינה לאורך כל הטקסט הארוך את המילה "יהודים" ולא בכדי. ג'יג'י ובלה הואשמו לא פעם שתמיכתן בפלסטינים גובלות ואף זולגות לעידוד אנטישמיות ופגיעה ביהודים. אביהן אף הגדיל לעשות, כשמהרגע שהחלה המלחמה לא פסק מלפרסם פוסטים וסטוריז רבים נגד ישראל, שכללו לא פעם פייק ניוז ואנטישמיות.

על פי הדיווח ב"ערב טוב עם גיא פינס", אמש פירסם הזמר בן אל תבורי בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו את מספרי הטלפון של בני משפחת חדיד וכתב "תהנו". הזמר הסיר את הסטורי לאחר כרבע שעה שהיה באוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully