וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיכה מפתיעה? נטלי פורטמן העלתה פוסט על המלחמה בישראל

עודכן לאחרונה: 8.10.2023 / 21:16

השחקנית היהודייה-אמריקאית בעלת האזרחות הישראלית שהתבטאה בעבר נגד ממשלת ישראל העלתה פוסט תמיכה בישראל: "לבי נשבר. מתפללת למען משפחות הנפגעים".

בווידאו: מחבלים חדרו מעזה לשטח ישראל וירי כבד מהדרום ועד מרכז הארץ/צילום: יותם רונן, אבי רוקח, ניב אהרונסון, רויטרס ותיעוד ברשתות חברתיות על פי סעיף 27 א' לחוק זכוית היוצרים
נטלי פורטמן מביעה תמיכה בישראל. אינסטגרם, צילום מסך
נטלי פורטמן מביעה תמיכה בישראל/צילום מסך, אינסטגרם

המתקפה האכזרית בה פתח חמאס כנגד ישראל זיעזעה רבים לא רק בארץ, אלא גם מעבר לים לאחר שנחשפו לתמונות והסרטונים המחרידים הרצים ברשתות החברתיות. בניגוד למבצעים קודמים בעבר, הפעם ישראל זוכה לתמיכה רבה מסלבס בינלאומיים ברשתות החברתיות וחלקם אף מצטרפים למאמצי ההסברה.

אחרי שהכוכבת ההוליוודית הכי גדולה שלנו גל גדות נרתמה כבר אתמול (שבת) והעלתה פוסט וסטוריז לעיני 109 מיליון עוקביה, כעת גם זוכת פרס האוסקר, השחקנית היהודיה- אמריקאית נטלי פורטמן מביעה את תמיכתה. השחקנית העלתה פוסט בעמוד האינסטגרם שלה המונה קרוב ל-9 מיליון עוקבים בו כתבה: "לבי נשבר למען מדינת ישראל. ילדים נשים וקשישים נרצחו ונחטפו מבתיהם, אני נחרדת מהמעשים הברבריים האלו ולבי פועם מאהבה ותפילה ולמען משפחות הנפגעים".

כזכור, פורטמן נולדה בישראל ועברה בגיל ארבע לארצות הברית עם הוריה. בעבר תמכה בישראל כשאירגנה ביחד עם הפדרציה היהודית ערב התרמה למען מדינת ישראל ושיקום הצפון לאחר מלחמת לבנון השנייה, אבל בשנים האחרונות היא ידועה בהתנגדותה לכיבוש ולממשלת ישראל. בשנת 2018 היא סירבה לקבל את "פרס בראשית" שהוענק לה בעקבות אירועים שהיו על גבול רצועת עזה ובשנת 2021 פרסמה סטורי באינסטגרם המבקר את מדיניות ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully