וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומדים לצד ישראל: הסלבס מהוליווד מגיבים למלחמה בארץ

עודכן לאחרונה: 8.10.2023 / 17:48

המראות הקשים ממתקפת הפתע בה פתח החמאס בדרום הארץ התפשטו במהרה ברשתות החברתיות, והגיעו לסלבס מכל העולם שהביעו את תמיכתם בישראל והצטרפו למאבק ההסברתי

בווידאו: מחבלים חדרו מעזה לשטח ישראל וירי כבד מהדרום ועד מרכז הארץ/צילום: יותם רונן, אבי רוקח, ניב אהרונסון, רויטרס ותיעוד ברשתות חברתיות על פי סעיף 27 א' לחוק זכוית היוצרים
קריס ג'נר מביעה תמיכה בישראל. אינסטגרם, צילום מסך
קריס ג'נר מביעה תמיכה בישראל/צילום מסך, אינסטגרם
נינה דוברב מביעה תמיכה בישראל. אינסטגרם, צילום מסך
נינה דוברב מביעה תמיכה בישראל/צילום מסך, אינסטגרם

המראות הקשים ממלחמת הפתע בה פתח אתמול (ש') החמאס במהלכה נרצחו למעלה מ-300 ישראלים, יותר מאלף נפצעו ועשרות נחטפו אל תוך רצועת עזה, יצאו אל מחוץ לגבולות ישראל בעזרתן של הרשתות החברתיות והגיעו לכל העולם. סלבס בינלאומיים רבים לא נשארו אדישים והביעו תמיכה פומבית בישראל ואף הצטרפו למאבק ההסברתי.

כוכבת הריאלטי ואשת העסקים קריס ג'נר, האמא של משפחת קרדשיאן, שיתפה בסטורי בעמוד האינסטגרם שלה לעיני כמעט 53 מיליון העוקבים שלה פוסטים המציגים את המספרים מאחורי המתקפה וסטורי נוסף של עמוד ההסברה Stand with us בו נכתב: "עכשיו ותמיד, עומדים לצד אזרחי ישראל". את הפוסט המדובר שיתפה גם הכוכבת סופיה ריצ'י, שהתגיירה לאחרונה עבור חתונתה עם איש העסקים היהודי אליוט גרינג'.

השחקנית והקומיקאית היהודייה-אמריקאית איימי שומר שיתפה את הפוסט של מנהלה של מדונה, גיא עוזרי, בו הסביר על המצב בישראל והוסיפה: "יהודים הם הקבוצה היחידה שלא מורשית להגן על עצמה. אין לזה קשר לכיבוש. חמאס לא רוצה לסיים את הכיבוש. הם רוצים להשמיד את ישראל. הם ממומנים על ידי איראן שמנסה לחבל בהסכמי השלום".

ניקו וסקאז מביע תמיכה בישראל. אינסטגרם, צילום מסך
ניקו וסקאז מביע תמיכה בישראל/צילום מסך, אינסטגרם
פליפה קולומבו מביע תמיכה בישראל. אינסטגרם, צילום מסך
פליפה קולומבו מביע תמיכה בישראל/צילום מסך, אינסטגרם

כוכב הסדרה "חברים" דיוויד שווימר שיתף בעמוד האינסטגרם שלו את סרטון ההסברה של השחקנית נועה תשבי. גם השחקנית ג'יימי לי קרטיס הביעה תמיכה כשהעלתה פוסט עם דגל ישראל. השחקנית הישראלית יעל גרובגלס שכיכבה בסדרה "ג'יין הבתולה" שיתפה את הפוסט של גל גדות והעלתה סרטוני הסברה נוספים.

השחקן וכוכב "יומני הערפד" נתניאל בוזוליק הידוע בתמיכתו הרבה בישראל שיתף כמה וכמה סטוריז ופוסטים המסבירים את המצב בישראל ותקף בחריפות את החמאס. גם השחקנית נינה דוברב שכיכבה גם כן בסדרה "יומני הערפד" העלתה סדרת סטוריז עם תמיכה בישראל ושהציגו את אכזריות מעשי החמאס.

גם הכוכבת האייקונית מדונה העלתה פוסט תמיכה בישראל בו היא כתבה: "מה שקורה בישראל הוא הרסני. לראות את כל המשפחות האלה ובמיוחד את אותם ילדים נרדפים, מותקפים ונרצחים ברחובות זה קורע לי את הלב. תארו לעצמכם שזה היה קורה לכם? זה בלתי נתפס. אי אפשר לפתור קונפליקטים באלימות. לרוע המזל האנושות אינה מבינה את האמת האוניברסלית הזו ומעולם לא הבינה. אנחנו חיים בעולם שהוא מושחת משנאה. הלב שלי עם ישראל, עם המשפחות, הבתים שנהרסו, הילדים שאבדו ואותם קורבנות חפים מפשע שנהרגו. אני מתפללת בשבילכם. אני מודעת לכך שחמאס עומדים מאחורי התקיפה הזו ויש גם הרבה אנשים חפים מפשע בפלסטין שלא תומכים בארגון הטרור הזה. ההתקפה הטרגית הזו רק תגרום יותר סבל לכולם. בואו כולנו נתפלל בשביל ישראל".

נואה שנאפ, 8 באוקטובר 2023. אינסטגרם, צילום מסך
נואה שנאפ, 8 באוקטובר 2023/צילום מסך, אינסטגרם
מישל טרכטנברג, 8 באוקטובר 2023. אינסטגרם, צילום מסך
מישל טרכטנברג, 8 באוקטובר 2023/צילום מסך, אינסטגרם

בין התומכים הנוספים מעבר לים נמנים גם השחקן נואה שנאפ (דברים מוזרים), קייט וולש (האנטומיה של גריי), מישל טרכטנברג (גוסיפ גירל) ואשלי טיסדייל (היי סקול מיוזיקל). כמו כן, השחקן הקובני ג'יי אר רמירז (מניפסט) מחק פוסט תמיכה לאחר שקיבל כמאה הודעות שטנה בעקבות תמיכתו במדינה ומיד לאחר מכן פרסם סטורי התנצלות בו כתב: "הפוסט האחרון שלי עלה לפני פחות מכמה דקות וכבר יש לי למעלה מ-100 הודעות מגעילות. אני לא מעוניין לערב פוליטיקה בעמוד שלי, אני משתמש בפלטפורמה הזו בשביל העבודה והתחביבים שלי. לא משנה מה, לאף אחד לא מגיע להיות מופגז מטילים ולהיהרג! העליתי את זה כי אני מתפלל לשלום".

ג׳יי אר רמירז, 8 באוקטובר 2023. אינסטגרם, צילום מסך
ג׳יי אר רמירז, 8 באוקטובר 2023/צילום מסך, אינסטגרם
אשלי טיסדייל, 8 באוקטובר 2023. אינסטגרם, צילום מסך
אשלי טיסדייל, 8 באוקטובר 2023/צילום מסך, אינסטגרם

מלבד הסלבס מהוליווד, גם כוכבי הטלנובלות הארגנטינאיות שזכו להמון הערצה בישראל הביעו את תמיכתם. השחקן והזמר פליפה קולומבו העלה כבר אתמול סטורי בעברית בו כתב: "כמה נורא! אני מצטער מאוד. המחשבות והאיחולים הטובים ביותר שלי. עצב מוחלט". זוג השחקנים חימנה אקרדי וניקו ואסקז הביעו תמיכה ושיתפו סרטוני הסברה, וכך גם השחקן ששיחק לצדם ב"כמעט מלאכים" ויקטוריו ד'אלסנדרו הביע תמיכה בישראל.

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה.
הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully