וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים בנפרד: "קים קרדשיאן בטיפול זוגי עם קניה ווסט, גירושים עדיין על הפרק"

6.1.2021 / 10:02

נדמה שאחרי שש שנות נישואים, ארבעה ילדים וכמה חודשים של חיים נפרדים לחלוטין, קים קרדשיאן וקניה ווסט בדרך לפרידה סופית וגירושים. על פי הדיווחים, מלכת הריאליטי והראפר עדיין מנסים לשקם את היחסים, אבל "מסמכי הפרידה הרשמיים כבר נוסחו". וואלה! סלבס שברון לב

צילום: שי ארזואן

נדמה שאחרי חודשים של שמועות ודיווחים שונים בנוגע לזוגיות של הפאוור קאפל המדובר בעולם, הדרך לסיום הנישואים של קים קרדשיאן וקניה ווסט מתקרבת לשיאה. על פי מקורות שונים מסביב לעולם, מלכת הריאליטי טראש ובעלה הראפר השערורייתי עדיין עובדים על הצלת חיי הנישואים שלהם - אבל "הדרך לגירושים סופיים היא בלתי נמנעת".

מקורבים לשניים, אלה שפטפטו על קים וקניה לאורך כל החודשים האחרונים, יודעים לספר שההורים לארבעה לא רק חיים בנפרד לחלוטין כבר תקופה ארוכה - היא עם הילדים בביתם שבלוס אנג'לס והוא בחווה המבודדת שרכש בוויומינג - אלא שהשניים עוברים תהליך של טיפול זוגי ממושך. עם זאת, גילו שהקרדשיאן לא רק שכרה עורכת דין מפורסמת לענייני גירושים, אלא שהמסמכים שיכשירו פרידה רשמית וחוקית כבר מוכנים, רק שהיא עוד מתעכבת במכוון עם הגשתם לבית המשפט.

רכלו על הפרידה של קים וקניה באינסטוש

קים קרדשיאן וקניה ווסט. Giphy
בדרך לגירושים. קים קרדשיאן וקניה ווסט/Giphy

המשבר הקשה של קרדשיאן בת ה-40 וקניה (43), החל כשהמוזיקאי עבר התמוטטות על רקע ההפרעה הדו-קוטבית שלו בקיץ האחרון, אז גם הודיע שהוא רץ בבחירות לנשיאות ארצות הברית. בזמנו, הראפר הפרובוקטיבי חווה קריסה מתועדת, במהלכה לא רק שטען שהשניים שקלו שלא להביא לעולם את בתם הבכורה ולעבור הפלה שנמנעה, אלא שאף צייץ בזעם על אשתו, אמה המנהלת קריס ג'נר וחברים שלהן ברשת, במה שהוביל אותו לחשוף ש"אין לו בעיה שרעייתו תתגרש ממנו".

בתחילת חודש אוגוסט שעבר, השניים נסעו בפרטיות עם ארבעת ילדיהם נורת', סיינט, שיקגו וסאם ווסט לאי בקריביים, בתקווה שהטיול המשפחתי בלי המצלמות יוביל להבנה בין קניה והפה הגדול שלו לקים, שלטענתם "מודאגת מאוד ממצבו של בעלה". עם זאת, חזרו מהחופשה - היא והילדים ללוס אנגל'ס, בעוד שהוא נסע לחווה הרחוקה - התאחדו למשך תקופה קצרה ונפגשו רק פעמים ספורות מאז.

עוד בוואלה!

החברה הטובה לשעבר של קים: "קניה עשה למשפחה שטיפת מוח"

לכתבה המלאה

"קניה מאס בחיים עם קים לפחות כמותה, הם מיצו זה את זו", סיפרו מקורבים שגילו שאל חגיגות יום הולדתה האחרונות של קימי על אי פרטי, הגיע ליום אחד בלבד, רק על מנת להעניק לה את ברכת ההולוגרמה של אביה המנוח רוברט קרדשיאן. לדבריהם, ההתרחקות נבעה בעיקר מהסיבה ש"הוא לא יכול לסבול להיות בנוכחות משפחתה. הוא יודע שהסוף קרוב".

עם זאת, קרדשיאן שמתמקדת בעסקים ובלימודי המשפטים שלה בתקופה האחרונה, לא החליטה סופית אם היא רוצה לסיים את הקשר עם אביהם של ארבעת ילדיה הקטנים ועדיין מקווה לטוב.

קניה ווסט, קים קרדשיאן וילדיהם. אינסטגרם, צילום מסך
כבר לא משפחה מאושרת? קים וקיה עם ארבעת ילדיהם/צילום מסך, אינסטגרם
הראפר, קניה ווסט משיק את קמפיין הבחריות שלו לנשיאות ארה"ב בדרום קרוליינה 19 ביולי 2020. רויטרס
המירוץ שלו לנישואת ארה"ב שבר אותה? קניה ווסט בוכה/רויטרס
קים קרדשיאן וקניה ווסט. GettyImages
צעירים ותמימים. קרדשיאן-ווסט ב-2013/GettyImages

קים וקניה הכירו אי שם ב-2004, כשהייתה נשואה לבעלה הראשון והרבה לפני שהיא התפרסמה בזכות קלטת הסקס ותכנית הריאליטי המשפחתית, שהפכה אותה בזמנו למלכת הטראש. עם זאת, השניים מימשו את ההתאהבות שנשמרה על אש קטנה לאורך השנים רק אחרי גירושיה (השניים) מהכדורסלן קריס האמפריז, אי שם בשנת 2012, כאשר אז נכנסה להריון וילדה בתם הבכורה המשותפת, נורת' ווסט, ביוני 2013.

במאי 2014, הם כבר אמרו "איי דו" בחתונה סופר-מדוברת באיטליה, כאשר בשנה שאחר כך לא רק הגיעו לישראל להטביל את הבייבי בירושלים, אלא שהיא הביאה לעולם גם את בנם, סיינט. אחרי תקרית השוד האלים שקים עברה בפריז ב-2016, ההתבודדות המשותפת שלהם וההתמודדות עם הטראומה, נולדו גם ילדיהם שיקגו (2018) וסאם ווסט (2019) באמצעות פונדקאית. האם 2021 תהיה זו שבה יציינו את סוף הקשר הרומנטי? אולי.


וואלה! סלבס מקווה לטוב. בכל זאת, מדובר בהורים הרוחניים שלה!

קים קרדשיאן, קניה ווסט עם ילדיהם. אינסטגרם, צילום מסך
כבר לא מחייכים. קרדשיאן את ווסט/צילום מסך, אינסטגרם
חגיגות 40 לקים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
"הוא פשוט ברח מחגיגות יום הולדתה ה-40". קים קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם
תצוגת האופנה של קניה ווסט ו-YEEZY 3 בניו יורק. GettyImages
לא יכול לסבול את המשפחה שלה. קניה עם הקרדשיאנז ב-2016/GettyImages
קים קרדשיאן וקניה ווסט באירוע גאלת אופנה 'אדם נגד מכונה,  מאי 2016. GettyImages
גירושים נעימים? ווסט וקרדשיאן/GettyImages
קים קרדשיאן, קניה ווסט. GettyImages
כבר לא צמודם כמו אז. קים קרדשיאן וקניה ווסט בתחילת 2020/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully