וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה הטובה לשעבר של קים קרדשיאן: "קניה עשה למשפחה שטיפת מוח"

10.11.2020 / 10:41

לארסה פיפן, מי שתפקדה בתור ה-BFF של קים קרדשיאן עד לאחרונה, החליטה לפתוח הכל על מה שקרה בינה לבין בנות משפחת הריאליטי והסיבה לכך שחתכו אותה מחייהן. אז מי האשם העיקרי לדבריה? קניה ווסט. וגם: האם פיפן בגדה בהן עם בני הזוג של קלואי וקיילי? וואלה! סלבס צהבת

קים קרדשיאן חוגגת 40 במסיבה על אי בודד/אינסטגרם

האם משפחת הריאליטי המפורסמת ביותר בעולם עברה "שטיפת מוח", על ידי הראפר המוכר ביותר על הגלובוס? אם תשאלו את ה-BFF של קים קרדשיאן, או לפחות החברה הטובה ביותר שלה עד לקיץ האחרון, לארסה פיפן, זה קניה ווסט שבהחלט הסיט את מלכת הריאליטי ואחיותיה נגדה, בן לילה.

הסיבה? לארסה החליטה להתעלם מווסט כשניסה לצור איתה קשר בשעות הקטנות של הלילה, רק כדי לדבר על הצרות שלו בחיים - ואז גילתה שגם האמין שהחברה ניסתה לכבוש את לבו של האקס של האחות הקטנה קיילי ג'נר, הראפר טראוויס סקוט. וזה עוד לפני שמזכירים את הקשר שלה עם אבי בתה של האחות קלואי קרדשיאן - הכדורסלן טריסטן תומפסון. הכי קומפליקייטד.

רכלו על הדברים של ה-BFF לשעבר של קימי באינסטוש

לארסה פיפן, קים קרדשיאן. GettyImages
החברות הכי טובות, לשעבר. קים קרדשיאן עם לארסה פיפן/GettyImages
קניה ווסט, קים קרדשיאן וילדיהם. אינסטגרם, צילום מסך
משפחה לפני הכל. קניה ווסט עם קים והילדים/צילום מסך, אינסטגרם

לארסה, גרושתו של כוכב ה-NBA מהניינטיז, סקוטי פיפן, תפקדה במשך שנים כבסטי של קים ונצמדה אליה בפומבי וגם על המסך. עם זאת, במהלך הקריסה הנפשית המתוקשרת של קניה ומטח הציוצים המאשימים נגד כל העולם (וחמותו, קריס ג'נר) בקיץ האחרון, התברר שכל האחיות קרדשיאן הפסיקו לעקוב אחריה ברשתות החברתיות בבת אחת. אתם יודעים שזה מסמל נתק בעידן המודרני (רק תשאלו את אופירה).

בעוד שאיש לא באמת ידע את הסיבה האמיתית לסכסוך, אתמול (שני) התראיינה פיפן לראשונה בנושא לפודקאסט "Hollywood Raw Podcast" והעלתה טענות קשות, כך שלדעתה בשנה החולפת הראפר ממש "שטף את מוחן של קים ואחיות". לדבריה, בעלה של חברתה הטובה היה מתקשר אליה בשעות הבוקר המאוד מוקדמות, כדי לספר לה מה עובר עליו והיא אכן הייתה לו אוזן קשבת, גם ב-4:00 או 5:00 בבוקר, לפחות עד שמיצתה אותו וחסמה את המספר שלו כשהרגישה "מרוקנת". אז, הכל התהפך.

עוד בוואלה!

תודה לפריס הילטון: הפפראצי הראשון של קים קרדשיאן

לכתבה המלאה

"קניה היה במקום שבו הוא לא בטח באף אחד שהיה מספיק קרוב לקים והפנה אותה נגדי... אם בעלך מאוים ממערכת היחסים שלי איתך, אני לא רוצה להיות בתמונה", אמרה, "הרגשתי שקים צריכה לעשות מה שהכי טוב לה ולמשפחתה, אם את צריכה לא לעקוב אחרי ברשת כדי לשפר את המצב בביתך, עשי את זה. כשאני וסקוטי היינו יחד הוא לא רצה שאבלה איתם, שהילדים שלנו יהיו אצלם, אבל לא נתתי לו להכתיב לי מה לעשות".

לדבריה של החברה לשעבר, שטענה שהייתה חברה טובה לכל האחיות במשפחה, קניה "מספר עליי שעשיתי את זה או את זה. הוא סיפר שפעם פגשתי את טראוויס סקוט במועדון ושטראוויס צלצל לקיילי (אם בתו, שהייתה בת הזוג שלו) ואמר לה שהתחלתי איתו. זה אף פעם לא קרה, לעזאזל, חשבתי לעצמי 'האם קניה הוזה?', כי הוא שר על זה שהוא האיש הכי מסטול בחדר אז אולי הוא היה מסטול כשדיבר על זה". מעניין.

בהמשך, הגיבה גם לשמועות שהפנתה עורף לחברות בגלל בן הזוג הבוגדני של קלואי, טריסטן תומפסון, כשסיפרה שהכירה אותו הרבה לפני בנות המשפחה ואף הפגישה בינו לבין אם בתו - במסיבה של קים (!). "אני התראתי איתו ואפילו ביקשתי שיגיע לאל.איי כדי לבלות במסיבה, אז משהו כמו עשרה ימים אחרי טריסטן התחיל לבלות עם קלואי. זה היה בסדר, אני לא מישהי שתרדוף אחרי מישהו שלא בשבילי". אז זו כל האמת? אולי. בערך.


וואלה! סלבס פותחת על כולם, אולי זו הסיבה שבגללה אין לה חברים?

טריסטן תומפסון, קלואי קרדשיאן. GettyImages
הכירה בינם. קלואי קרדשיאן וטריסטן תומפסון/GettyImages
לארסה פיפן, קים קרדשיאן. GettyImages
הייתה שם לצדה. פיפן עם קרדשיאן/GettyImages
קיילי ג'נר, טראוויס סקוט. GettyImages
"טענות הזויות". קיילי ג'נר ואבי בתה, הראפר טראוויס סקוט/GettyImages
סקוטי פיפן. AP
לא רצה שתבלה עם הקרדשיאנ'ז. בעלה לשעבר של לארסה, סקוטי פיפן/AP
האחיות קרדשיאן בחגיגות 40 לקים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
יצאו נגד פיפן. האחיות קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם
לארסה פיפן, קים קרדשיאן. GettyImages
כבר לא. לארסה פיפן וקים קרדשיאן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully