וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תודה לפריס הילטון: הפפראצי הראשון של קים קרדשיאן

21.10.2020 / 14:31

מלכת הריאליטי-טראש הבלתי מעורערת מציינת היום את יום הולדתה ה-40, הזדמנות מעולה להיזכר בפעם הראשונה שבה העולם ראה את קים קרדשיאן: תמונות פפראצי שלה מלפני 14 שנה, לצד החברה שהכניסה אותה לביזנס, פריס הילטון. צפו. וואלה! סלבס בלון

צילום הפפראצי הראשון של קים קרדשיאן יחד עם פריס הילטון, בשנת 2006/Splashnews

לפני שנים רבות, בממלכה קסומה בשם אל.איי, חיה לה נסיכה ממוצא ארמני (או לפחות חצי) בשם קימברלי נואל - שלא הייתה בטוחה שיום אחד תהפוך למלכה שתשלוט בעולם. או זה, או שהגברת קים קרדשיאן תמיד ידעה שהיא נועדה לגדולות, כמו תחזוק סדרת ריאליטי משפחתית במשך יותר מעשור, שליטה על אימפריית קוסמטיקה והלבשה תחתונה, מאות צילומי שער למגזינים בינלאומיים, גריפת מיליוני לייקים ברשתות החברתיות, נישואים לראפר מוכר לא פחות וגידול ארבעה ילדים משותפים יחד, תוך כדי שהיא עושה מהכל מיליונים.

מלכת הריאליטי-טראש, אושיית הסטייל, מובילת דעת הקהל ואחת הנשים המפורסמות בעולם, מציינת היום (רביעי) בדיוק את יום הולדת ה-40. הילולה וטרללה? כן, אבל גם הזדמנות מצויינת לבחון איך הכל התחיל, אפילו לפני קלטת הסקס המדוברת או עליית הסדרה "משפחת קרדשיאן" בערוץ !E, כשהפכה להיות בת הלוויה המועדפת על החברה דאז, יורשת רשת בתי המלון, פריס הילטון. או לייתר דיוק, הנה תיעוד הפפראצי הראשון של קימי.

הפפראצי הראשון של קים קרדשיאן יחד עם פריס הילטון ב-2006. splash
חברות טובות הולכות יד ביד למועדון לילה. קים קרדשיאן עם פריס הילטון באביב 2006/splash
הפפראצי הראשון של קים קרדשיאן יחד עם פריס הילטון ב-2006. splash
"יאללה, נתחפף מכאןןן". פריס וקים בורחות מהפפראצי/splash

כשנה לפני שהקלטת הלוהטת של קרדשיאן עם מי שהיה בן הזוג, הראפר ריי ג'יי, "דלפה" ונמכרה לחברת בידור למבוגרים (מה שלמעשה הפך אותה לפרצוף מוכר בקרב חרמני העולם והצהובונים) - זו הייתה ההילטון הכי מפורסמת בעולם (ומי שכיכבה בקלטת לוהטת משל עצמה) שאימצה את חברת הילדות קים, תחילה בתור מסדרת ארונות וסטייליסטית אישית, מה שהפך אותה למקורבת וזיכה אותה בכמה הופעות נשכחות בתכנית הריאליטי של פריס עם ניקול ריצ'י, "החיים הפשוטים".

אחלו לקים מזל טוב באינסטוש

מפה לשם, בחודש מאי 2006, קימי (בת ה-26) ופריס (בזמנו 25) היו קרובות מספיק על מנת שהבלונדה תיקח אותה לבילוי במועדון לילה, לשמחת הפפראצי שרדפו אז אחרי הילטון. קימי, סיפרה בהמשך שיצאו יחד לכל מקום שבו "ידענו שיצלמו אותנו, עשינו הכל כדי לראות ולהיראות. הנחנו שזה יופיע בעיתון ביום שלמחרת", מה שמסביר את החיוכים שלא יורדים לשתיים האלה מהפנים (למרות מה שלבשו!) אל מול עדר הצלמים עם הפלאש בתיעוד הנדיר.

עוד בוואלה!

עירום, קלטת סקס וגירושים: מצעד השערוריות של קים קרדשיאן

לכתבה המלאה

זה המשיך בבילוי על כמה שטיחים אדומים, טיולי בנות מפנקים והמון חיבה הדדית פלוס אלפי תמונות סלפי ופפראצי - לפחות עד שפריס אמרה בראיון בשנת 2008 (אחרי תחילת שידור הסדרה המשפחתית ושערוריית הקלטת) שהישבן של קים נראה כמו "שקית אשפה מלאה בגבינת' קוטג'". אאוץ', הכל מתוך קנאה? כי זה מה שסיים את החברות שלהן.

קים קרדשיאן עם פריס הילטון ב-2006. GettyImages
כמה ימים אחר כך, הן כבר הצטלמו צמודות על השטיח האדום. קרדשיאן והילטון/GettyImages

"אני תמיד אומרת שכולם נכנסים לחיים שלך מסיבה מסוימת, לתקופה או לחיים שלמים", קימי סיפרה בראיון שנים אחר כך, "פריס הייתה בחיים שלי הרבה זמן... אבל מגיע שלב בחיים שבו אתה פשוט מתרחק ומבין שאתה לא דומה לחבר שלך כמו שחשבת. אני אף פעם לא נתקלת בה בשום מקום, מוזר".

כלומר, לפחות עד לשנת 2014, מאז השתיים החלו להיפגש בשלל אירועים יוקרתיים ולחלק מחמאות אחת לשנייה, עד שממש חידשו את הקשר בשנתיים האחרונות ואפילו צילמו לאחרונה קמפיין חדש עבור קרדשיאן. נחמד, אבל לא כמו הפעמים הראשונות שבהן ראינו את מי שתהפוך לגברת ששולטת בעולם.


וואלה! סלבס מאחלת לקים מזל טוב, כל עוד תביא לה פרוסה מהעוגה.

קים קרדשיאן ב-2006. GettyImages
השאר? היסטוריה GettyImages/GettyImages
קים קרדשיאן ב-2006. GettyImages
ובהמשך, היסטריה!/GettyImages
קים קרדשיאן ב-2006. GettyImages
עוד לפני קלטת הסקס. קים קרדשיאן בשנת 2006 GettyImages/GettyImages
קים קרדשיאן. אינסטגרם רשמי,
אישה בת 40, כן? קים קרדשיאן כיום/אינסטגרם רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully