וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן וקניה ווסט חזרו מהחופשה "להצלת הנישואים" - לבתים נפרדים

19.8.2020 / 10:35

האם הפרידה של מלכת הריאליטי ובעלה הראפר בלתי נמנעת? אחרי יותר משבועיים משפחתיים שבהם קים קרדשיאן וקניה ווסט בילו עם ילדיהם הרחק מכולם - היא חזרה לאל. איי עם הילדודס, בעוד שהוא נמצא לבדו בחווה המרוחקת שלהם. וואלה! סלבס הורות משותפת

צילום: שי ארזואן

בחור מוכשר פוגש בחורה, כוכבת ריאליטי ענקית. בחור שהוא ראפר יצירתי מתאהב בבחורה, היא נכנסת ממנו להריון ויחד השניים מתחתנים, מקימים משפחה והופכים לפאוור קאפל מטורלל שמשגע את עולם הבידור. עד כה נחמד, לא? רק שאז, הבחור, נקרא לו קניה ווסט, חושף פרטים אישיים על הקשר שלו עם הבחורה, נו, קים קרדשיאן, במה שהופך להתמוטטות מול המצלמות, משבר זוגי ופרידה כואבת שעומדת על הפרק כבר כמה שבועות.

ככה, פחות או יותר, נראה הקיץ של קים, קניה וארבעת הילדים שלהם, שבילו את השבועיים האחרונים עם הילדים ברפובליקה הדומיניקנית במסגרת "חופשה פרטית להצלת הנישואים" - ובשונה משאר חייהם המתועדים, הפעם בלי מצלמות, תיעוד לרשתות החברתיות או ציוצים מפלילים בטוויטר. אבל כעת לא בטוח שהאיחוד עזר, כי השניים חזרו מהנופש לבתים מרוחקים.

רכלו על המצב של קים וקניה באינסטגרם

קניה ווסט, קים קרדשיאן וילדיהם. אינסטגרם, צילום מסך
משפחתיים. קניה ווסט, קים קרדשיאן והילדים/צילום מסך, אינסטגרם
קים קרדשיאן, נורת' ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
תציל את הנישואים? קים עם נורת' ווסט/צילום מסך, אינסטגרם

ווסט (43) את קרדשיאן (39) לקחו את הילדים לבילוי משפחתי רחוק מהאחיות המדוברות שלה או מצלמי הפפראצי האמריקאים - אחרי שנטען שהראפר הפרובוקטיבי חווה התמוטטות מתועדת בגלל ההפרעה הדו-קוטבית הנפשית שממנה הוא סובל. לא רק שטען שהשניים שקלו שלא להביא לעולם את בתם הבכורה ולעבור הפלה שנמנעה ברגע האחרון, אלא שמי שרוצה להתמודד על נשיאות ארצות הברית גם צייץ בזעם על אשתו, אמה המנהלת קריס ג'נר וחברים שלהן, במה שהוביל אותו לחשוף שאין לו בעיה שרעייתו תתגרש ממנו.

בתחילת אוגוסט השניים נסעו בפרטיות עם נורת', סיינט, שיקגו וסאם ווסט לאי הקריבי, בתקווה שהטיול המשפחתי יוביל להבנה בין קניה והפה הגדול שלו לקים, שלטענתם "מודאגת מאוד ממצבו של בעלה". עם זאת, השבוע מתברר שהם חזרו מהחופשה - היא והילדים ללוס אנגל'ס, בעוד שהוא לחווה המבודדת שרכשו בוויומינג, שבה בילה אחד על אחת עם בתו הבכורה בת ה-7, שבינתיים כבר חזרה לאמא והאחים.

עוד בוואלה!

דרמה שלא נגמרת: קים קרדשיאן תסלח לקניה ווסט על מה שעשה?

לכתבה המלאה

"קניה חזר לוויומינג כי שם הוא רוצה להמשיך את חייו, שם הוא רואה את עצמו מתנהל מעכשיו", סיפרו מקורבים לזוג, "בעוד שקים שמחה לחזור לאל. איי, קשה להיות לבד עם הילדים רחוק מהבית למשך כל כך הרבה זמן", טענו. עם זאת, הרכלנים מספרים שקרדשיאן מתרכזת בניסיון להציל את הקשר שלהם, "היא לא מדברת הרבה על התכניות שלה בקשר לעתיד הזוגי שלהם, שומרת על זה לעצמה, אבל אין לה בעיה שהוא יחיה בנפרד ממנה. הוא מתעקש על המירוץ שלו לנשיאות, משהו שלא יוכלו לשנות אצל קניה".

קנדל ג'נר, קיילי ג'נר, קים קרדשיאן, קלואי קרדשיאן, קורטני קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
התרחקו מכולם. קים והאחיות קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

לדברי יודעי הדבר, השניים לא מדברים בינם לבין עצמם על פוליטיקה - מה שהראפר מתרכז בו בתקופה האחרונה (בערך), אבל "מעולם לא חיו בנפרד. הוא עובד בחווה, היא עובדת בלוס אנג'לס". האם ההתנצלות של קניה תעזור לשניים לשקם את הנישואים או שאלה הילדים שישאירו אותם יחד? כנראה שכל התשובות יתגלו בטוויטר של ווסט עונה הבאה של תכנית הריאליטי של הקרדשיאנ'ז.


וואלה! סלבס מקרבת לבבות מאז 2006.

קניה ווסט, קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
חיים בנפרד. קניה ווסט וקים קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם
קניה ווסט, קים קרדשיאן. GettyImages
הנשיא הבא של ארצות הברית והגברת הראשונה שלו?/GettyImages
קים קרדשיאן עם ילדיה. INSTGRAM/kimkardashian, אתר רשמי
כרגע באל. איי. קים עם הילדים/אתר רשמי, INSTGRAM/kimkardashian
קים קרדשיאן, קניה ווסט. GettyImages
נישואים זה קשה, הא? קים קרדשיאן עם קניה ווסט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully