וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן וקניה ווסט נסעו לחופשה משפחתית ש(אולי) תציל את הנישואים

3.8.2020 / 11:42

כמה שבועות של מתח, גרמו למלכת הריאליטי ובעלה המזמר לעוף לחופשה משותפת עם הילדים - הרחק מהמצלמות, מהמשפחה הגדולה שלה ומהטוויטר. כנראה. "קים קרדשיאן וקניה ווסט מנסים ליישר את ההדורים, הבילוי אולי ימנע גירושים", סיפרו מקורבים. וואלה! סלבס פלסטר

צילום: שי ארזואן

אף פעם לא מאוחר מדי כדי להילחם על האהבה שלך? אחרי כמה שבועות מתוחים, האשמות וטענות משונות מצדו, הסבר רפואי קליני שלה והמון כותרות, צלמי פפראצי מתוחים ושמועות שעורכי דין לענייני גירושים כבר בתמונה - קים קרדשיאן וקניה ווסט כנראה מנסים להציל את הנישואים שלהם. באמצעות חופשה משפחתית מפנקת, לא פחות.

הראפר ש(אולי) רץ לנשיאות ארצות הברית, כנראה נמצא בהתקף דו-קוטבי ובעיקר מוציא קיטור על העולם ברשתות החברתיות, תועד כשהוא עולה על מטוס פרטי סמוך לחווה המבודדת שלו בוויומינג, יחד עם ילדיו. על פי הדיווחים הוא ואשתו, מלכת הריאליטי שכבר המתינה על המטוס, טסו על מנת לבלות זמן משותף הרחק מכולם, במטרה לשקם את הקשר הרעוע בינם - ולא יתחילו בתהליך שבסופו יהיו גרושים.

רכלו על החופשה של קים וקניה באינסטגרם

קים קרדשיאן תיק בירקין הרמס עם ציור של ג'ורג' קונדו. splash
בכתה בפעם האחרונה שהתראו. קים קרדשיאן/splash
נורת' ווסט, קניה ווסט. splash
בכה בפעם האחרונה שבה עמד מול הקהל. קניה ווסט עם הבת נורת'/splash

מקורבים לווסט (43) וקרדשיאן (39), טוענים שהשניים מקווים שהטיול המשפחתי יוביל להבנה בין קניה והפה הגדול שלו לקים, שלטענתם "מודאגת מאוד ממצבו של בעלה". על החופשה, החליטו לפני כשבוע, אז קימי תועדה ברכב יחד עם בעלה, אותו ראתה לראשונה זה חודשים, בסמוך לחווה המשפחתית כשהיא סובלת ופשוט לא מצליחה לעצור את הדמעות.

עוד בוואלה!

קים קרדשיאן תסלח לקניה ווסט על מה שעשה?

לכתבה המלאה

הראפר, טוען שביקש להתגרש מכוכבת הריאליטי כבר בשנה שעברה וגם העלה את הנושא כמה וכמה פעמים בשבועות האחרונים, כך שסביר להניח שאין עשן בלי אש ולכן צוות משפטי מטעמו כבר עומל על פירוק האריזה המשפחתית של קרדשיאן-ווסט. עם זאת, גם התנצל לאחרונה בטוויטר בפני קימי, כשכתב שהוא "רוצה להתנצל בפני אשתי שחשפתי לציבור נושא שהיה פרטי. לא הגנתי עליה כמו שהיא הגנה עליי. לקים אני רוצה להגיד שאני יודע שפגעתי בך. בבקשה תסלחי לי".

קים קרדשיאן וקניה ווסט. Giphy
בלי חיבוקים מעכשיו. קים וקניה/Giphy

בעוד שלא ברור מה היעד של הנסיעה המשפחתית או אם קימי תנפנף בה ברשתות החבריות רק כדי להרגיע את המעריצים, יודעי דבר הוליוודיים טוענים שילדיהם של קים וקניה - נורת', סיינט, שיקגו וסאם ווסט נמצאים עם ההורים, שנשואים מאז 2014. אז חופשה מספיקה לאחות את הקעים? לא ברור.


וואלה! סלבס תצא בקרוב לקמפינג בשפך הירקון. אומרים שזה מחדש את העור.

קניה ווסט, קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
לא יתועדו ככה בקרוב? קרדשיאן עם ווסט/צילום מסך, אינסטגרם
קניה ווסט, קים קרדשיאן וילדיהם. אינסטגרם, צילום מסך
התמונה האחרונה המשותפת. קים וקניה עם ארבעת הילדים/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully