וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניה ווסט: "לא משנה אם קים קרדשיאן תתגרש ממני, היא ילדה את בתי"

20.7.2020 / 11:36

במהלך עצרת בחירות במדינת קרוליינה הדרומית, הראפר שהחליט לרוץ לנשיאות ארה"ב חשף מה קרה בימים שבהם הוא וקים קרדישאן גילו שמלכת הריאליטי בהריון עם הבת נורת'. "כמעט הרגתי את בתי", צרח. במקביל, הקרדשיאנ'ז מודאגים ממצבו הנפשי של קניה ווסט. וואלה! סלבס אמריקה

בווידאו: קניה ווסט משיק את קמפיין הנשיאות שלו/צילום: רויטרס

קניה ווסט רץ לנשיאות ארצות הברית ב-2020? זה יכול להיות מופע הבידור הכי ביזארי שאמריקה סיפקה לעולם כבר שנים, אבל זה גם יכול לקבל תפנית מוזרה, מבלבלת ועצובה, ממש עצובה עבור הראפר ובני משפחת קרדשיאן - אלה שמחוברים אליו לטוב ולרע.

רגע אחרי עצרת הבחירות הביזארית של הראפר שנשוי לקים קרדשיאן, שנערכה אתמול (ראשון) במדינת דרום קרוליינה וכללה כמה חשיפות מאוד אישיות על חייהם של קים וקניה, חברי המשפחה שמביאה לעולם כוכבים (פלוס כמה עשרות מותגים ועסקים סופר מצליחים) מודאגת מאוד. מאוד.

רכלו על הדברים של קניה ווסט באינסטגרם

קניה ווסט, קים קרדשיאן. GettyImages
כנראה שמישהי לא מרוצה... קניה ווסט עם קים קרדשיאן/GettyImages

בין שאר הדברים עליהם ווסט בן ה-43 דיבר במפגן התמיכה ההזוי, תוך כדי שהוא צורח, בוכה, מתפרץ ומתרגש - היו הפלות והעובדה שקניה שקל אם להביא לעולם את בתו הבכורה עם קים (39), מי שבזמנו עדיין לא הייתה אשתו. "כמעט הרגתי את הבת שלי", צעק בדמעות, כשסיפר שאמו גילתה לו שאביו רצה שתעבור הפלה כשהייתה בהריון איתו. רק שאז חשף ששנים אחר כך, כמעט לא הביא בתו את נורת' ווסט לעולם כי "היה עסוק" בעצמו, בשעה ש"החברה שלי אז התקשרה אליי בצעקות ובכי, אמרה לי שהיא בהריון".

עוד בוואלה!

משפחת בתחת: איזו מבנות קרדשיאן-ג'נר אתם מחכים לראות בביקיני?

לכתבה המלאה

קניה שהיה בפריז באותו רגע, הציע לה להשתמש בגלולות "הבוקר שאחרי" ולסיים את ההריון, אבל אז הוא טוען כי "אלוהים נגלה אליי ואמר לי שאם אני אתערב בתכניות שלו, הוא ידפוק את התכניות שלי". לדבריו, מיד הודיע לקרדשיאן שהם יביאו את הילדה לעולם והוסיף בשלווה "גם אם אשתי תתגרש ממני אחרי הדברים האלה, זה בסדר, היא זו שהביאה את נורת' לעולם, בזמן שאני לא רציתי". אחרי שהתחתנו, אם תהיתם, הביאו לעולם גם את ילדיהם סיינט, שיקגו וסאם ווסט.

הראפר, קניה ווסט משיק את קמפיין הבחריות שלו לנשיאות ארה"ב בדרום קרוליינה 19 ביולי 2020. רויטרס
מופע צרחות. קניה ווסט בעצרת בקרוליינה הדרומית/רויטרס
הראפר, קניה ווסט משיק את קמפיין הבחריות שלו לנשיאות ארה"ב בדרום קרוליינה 19 ביולי 2020. רויטרס
"כמעט הרגתייייי"/רויטרס

בעוד שהקרדשיאן עצמה לא הגיבה לדברים - במקביל לחשיפה האישית, רכלני הוליווד הדליפו שבני משפחת הריאליטי-טראש "מודאגים ממצבו של קניה, אבל זועמים בגלל הנאום המופרע שלו". אתר הרכילות TMZ, מדווח ממקורות בתוך המשפחה שהם נואשים לכך שווסט יקבל טיפול נפשי כיוון שהוא תוך כדי התפרצות של הפרעה דו-קוטבית חמורה, אבל הראפר פשוט לא מקשיב להם.

"דברים כמו שהוא אומר עלולים לפגוע גם בביזנס שלו, בלי קשר לזה שהמשפחה פשוט המומה ממה שאמר על ההפלה, לגבי נורת', כולם כועסים", סיפרו יודעי דבר, "הוא לא היה מזכיר גירושים מקים אם זה לא היה נושא שדיברו עליו בפרטיות וכבר חשבו עליו בינם לבין עצמם", טענו. בנוסף, המשפחה טוענת שקניה הוא הסחת דעת לקמפיין בחירות חשוב מאוד של מתמודדים רלוונטיים, כך שלא באמת מאמינים שהוא יתמודד בסופו של לנשיאות ארצות הברית.


וואלה! סלבס מאחלת לאמריקה שקניה יהפוך לראפר גדול שוב.

קים קרדשיאן, קניה ווסט והילדים. טוויטר, צילום מסך
אב השנה? משפחת ווסט בהרכב כמעט מלא/צילום מסך, טוויטר
קים קרדשיאן, קניה ווסט. GettyImages
"בוא, מאמי, אטפל בך". קים קרדשיאן וקניה ווסט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully