וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת בתחת: איזו מבנות קרדשיאן-ג'נר אתם מחכים לראות בביקיני?

19.6.2020 / 5:59

העונה החמה בפתח, כך שאחרי שבועות של הסתגרות בבתי היוקרה - הקרדשיאנ'ז אולי יואילו בטובן לזרום לחוף הים או לפחות לפרסם ברשת תמונות בביקיני מינימלי. לפני שיהיה לוהט מדי, וואלה! סלבס רוצה שתבחרו למי אתם הכי מתגעגעים בבגד ים: קים, קיילי או דווקא קנדל?

קורטני קרדשיאן משתעשעת בחופשה במקסיקו (אינסטגרם)

כבר יותר מעשור שאמריקה ואז גם העולם כולו מכיר את בנות משפחת קרדשיאן - הפמילייה עם הריאליטי-טראש שכל אחת ואחד ממנה הפך לאדם עמיד בזכותו, כי כנראה ידעו איך להפוך את הפלז'ר שהוא החיים שלהן לפלז'ר של ממש. עם זאת, נדמה שבחודשים האחרונים ובעקבות בהלת הקורונה שהשפיע מאוד על החיים בארצות הברית, קים קרדשיאן, קורטני או קיילי ג'נר הקטנה בחרו להוריד פרופיל, להסתגר ולייצר קצת פחות כותרות - מחמיאות או פחות.

רכלו על הקרדשיאנ'ז באינסטוש

אז זהו, שבסוף השבוע הנוכחי קיץ 2020 מגיע באופן רשמי, כך שוואלה! סלבס החליטה להזכיר לכולם נשכחות, בערך, או לייתר דיוק להזכיר שאחד הדברים שבנות קרדשיאן-ג'נר עושות הכי טוב הוא לדגמן גוף עסיסי וקימורים מעוררי עניין. בלי הרבה בגדים, כמובן... אז מי התגעגע לקנדל ג'נר וקלואי קרדשיאן בבגד ים?

קורטני קרדשיאן, קנדל ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
נוטפות סקס אפיל. האחיות קנדל ג'נר וקורטני קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם
קיילי ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
לא ביישנית. קיילי ג'נר/צילום מסך, אינסטגרם
קלואי קרדשיאן. ספלאש
בוטילישס. קלואי קרדשיאן/ספלאש
קים קרדשיאן עם ילדיה. INSTGRAM/kimkardashian, אתר רשמי
הוט מילף. קים קרדשיאן עם ארבעת ילדיה/אתר רשמי, INSTGRAM/kimkardashian

רגע לפני שכולכם תארזו את המגבות ומקדמי ההגנה לטובת בילוי (בטוח ובמרחק סביר מאחרים) בחוף הים או בבריכה לוהטת, וואלה! סלבס רוצה שתצביעו ותכריעו למי מבנות המשפחה העולם הכי התגעגע כשהיא לובשת ביקיני קטן או בגד ים שלם מעורר עניין: לקורטני הבוגרת, אולי לקנדל המדגמנת או דווקא לאמא קריס ג'נר המילף? אפשר להמר שבקיץ הזה תראו את כולם מדגמנות בגדי חוף, אבל למי כולם הכי מחכים - אתם קובעים!

עוד בוואלה!

קים קרדשיאן נתפסה מכה את אחותה קורטני באגרופים - במקביל לפרישתה מהתכנית

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully