וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן נתפסה מכה את אחותה קורטני באגרופים - במקביל לפרישתה מהתכנית

26.2.2020 / 13:24

הסכסוך בין האחיות קרדשיאן עולה שלב? בפרומו לעונה ה-18 של משפחת קרדשיאן - האחרונה בהשתתפות קורטני - קים קרדשיאן מצולמת כשהיא מחטיפה אגרופים לאחותה הגדולה. ברשת תוהים האם יש קשר בין התקיפה לפרישה? וואלה! סלבס מודאגת

פרומו ל"משפחת קרדשיאן"/משפחת קרדשיאן, ערוץ !E

רק השבוע ציינו את יום המשפחה (לא חגגנו. אצלנו רק מציינים) ובתזמון מחשיד משהו מתפוררת לה לנגד עניינו משפחת הטראש האולטימטיבית, הקרדשיאנס. חודשים ספורים לאחר שהאחות הגדולה לבית קרדשיאן, קורטני קרדשיאן, הודיעה שהיא פורשת מסדרת הריאליטי שמלווה את משפחתה לטובת גידול ילדיה (עוזבת משפחה אחת בשביל משפחה אחרת) - פרומו לעונה ה-18 (גאד!) של "משפחת קרדשיאן" חושף מה כנראה הייתה הסיבה האמיתית לפרישה המפתיעה של קורטני.

בפרומו נראה שהמתיחות בין האחיות הגדולות עולה שלב, כשקים נוקטת בצעד חריף ומעיפה לאחותה אגרופים. כן - קים יודעת להעיף אגרוף. אז נכון שבין השתיים כבר היו ויכוחים צורמים בעבר - אך הסלמה שכזו עוד לא זכינו לראות. הפרומו נפתח דווקא בעימות בין קורטני לקלואי. "למה את צריכה להתנהג ככה?" קלואי קוראת לעברה וקורטני משיבה לה: "אל תתערבי בעניינים שלא שלך". קלואי מחזירה: "אז אל תדברי על זה מולי". בלי לדעת אם מדובר בהמשך ישיר של הריב הזה, הטריילר עובר להציג את הריב הסוער לא פחות בין קורטני לקים. קורטני מכוונת אליה אצבע, זורקת עליה בקבוק וצועקת: "אין לך מה לומר". קים משיבה לה: "לעולם אל תבואי אליי ככה" ותוקפת אותה באגרופים.

צפו בפרומו המלא:

קים מעיפה אגרופים

טריילר לפרק חדש של משפחת קרדשיאן. @kuwtk, אתר רשמי
טריילר לעונה החדשה של משפחת קרדשיאן/אתר רשמי, @kuwtk

אבל קורטני התחילה...

קורטני קרדשיאן מעיפה בקבוק על קים. יוטיוב, צילום מסך
קורטני קרדשיאן מעיפה בקבוק על קים/צילום מסך, יוטיוב

ברשת עלו חשדות שהאגרוף הכואב הוא הזה הוא שהוביל לפרישה של קורטני מהתכנית, על אף שהשתיים - כפי שציינו - מצאו אינספור סיבות לריב בשנים האחרונות, כולל רגע שיא שאירע בעונה הקודמת בו קים אשכרה איימה לפטר את קורטני.

קורטני, המככבת בסדרה מאז 2007, סיפקה לתקשורת סיבה פחות צהובה לפרישתה, כשסיפרה ל-Entertainment Today שבכוונתה להשקיע זמן בגידול ילדיה, "החלטתי לבלות זמן רב יותר כאמא ולהשקיע את האנרגיה שלי שם, אבל אני עוד לא נפרדת... אני חושבת שתצטרכו לראות את העונה החדשה, העונה ה-18, כדי להבין. היא עדיין לא שודרה, אבל היא צולמה". קלואי קרדשיאן מקווה שקורטני עוד תחזור לריאליטי המשפחתי בשלב כזה או אחר. בת ה-35 סיפרה: "אנחנו בהחלט אוהבים את קורטני ונתגעגע אליה מאוד, אבל אנשים כל הזמן באים והולכים במשפחה הזאת". העונה ה-18 של משפחת קרדשיאן תעלה ב-!E ב-26 במרץ.

וואלה! סלבס חוטפת מכות על בסיס יומי מאחותה הגדולה וכבר התחילה ליהנות מזה.

קים קרדשיאן קורטני קרדשיאן. GettyImages
קים וקורטני קרדשיאן בימים טובים יותר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully