וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראיתם מה יש במקרר של קים קרדשיאן? הצילום המביך שלה עורר סערה - ולה יש מה להגיד על זה

12.1.2020 / 10:01

שוב הרשת לועגת לקים קרדשיאן - והפעם לאחר שחשפה בטעות שהמקרר שלה ריק. מעריציה האשימו את האם לארבעה בהזנחת ילדיה והיא בתגובה מיהרה לקחה אותם לסיור מלא במטבח שלה, רק כדי להוכיח שלילדים לא חסר דבר. וואלה! סלבס מורעבת

קים קרדשיאן חשפה את הדרך הנכונה לאכול M&M's/kimkardashiansnap

אוי, קים, קים, מה יהיה איתך? ניסיון של יותר מעשור ברשתות החברתיות לא עזר לך לברור יותר בקפידה את התמונות שאת מעלה לאינסטוש? שוב המעריצים לועגים לקים קרדשיאן ווסט והפעם על תמונה ששיתפה בפרופיל האינסטגרם שלה, בה היא נראית עומדת במבט חלול ליד המקרר הפתוח שלה - שגם הוא די חלול ולא מכיל דבר מלבד מים, חלב וקצת לימונדה.

לאור העובדה שקרדשיאן בת ה-39 היא לא רק מיליונרית אלא גם אם לארבעה ילדים ומהווה מודל לחיקוי להמוני נשים, מקרר ריק הוא לא משהו שכדאי לה להתגאות בו.

רכלו על קימי גם באינסטוש

המקרר של קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
שערורייה, לקים קרדשיאן יש מקרר ריק!/צילום מסך, אינסטגרם

קים פרסמה תמונה נוספת שלה, בה היא נראית אוכלת דגנים מקערה בצבע בז', על רקע מגוון קערות וספלים מבריקים. הצבע בז' הוא אלמנט בולט אצלה בבית, כשהסלון שלה מכיל שולחן גדול דמוי אבן וכיסאות מרופדים - כולם באותו הצבע. את הבית המאוד מנימליסטי שלה היא חולקת עם בעלה קניה ווסט, בן ה-42, והילדים נורת', בת ה-6, סיינט, בן ה-4, שיקגו, בת השנה, וסאלם בן השבעה חודשים בלבד.

הכוונה המקורית של הקרדשיאן הייתה, ככל הנראה, להראות כמה יפה לה בגד הגוף של ליין בגדי הגוף החדש שלה, "Skims", אך עוקביה התעניינו פחות במה שהיא לבשה ויותר בתכולת המקרר שלה, בו היו חמישה קרטוני חלב, צנצנת לימונדה וכמה בקבוקי מים. "גם אתם שם אוכלים אוויר? כי אני לא רואה אוכל במקרר הזה", כתב אחד בתגובה ואחר הוסיף: "איפה החטיפים, קים? אני כל כך מאוכזב ממך". אחר כתב: "אני לא רואה שום דבר במקרר הזה שמשקף משפחה עם ארבעה ילדים. אני פשוט לא יכול להתחבר לזה. סליחה".

מי שוב לועג לקים קרדשיאן?. אינסטגרם, KIMKARDASHIAN, צילום מסך
ומה האובססיה הזאת לבז'?/צילום מסך, אינסטגרם, KIMKARDASHIAN

אז האם קים פוגעת בתזונת ילדיה?

ככה זה ברשת. מספיקה תמונה אחת לא במקום כדי להפוך דעת קהל. בעוד רבים מעוקביה של הקרדשיאן זעמו וכבר איימו להתקשר לשירותי הרווחה, כמה שומרי אמונים ניסו להציל את טיפת הכבוד שעוד נותרה לה. "אל תשפטו אותה בגלל תמונה אחת. אולי היא צולמה בבוקר והמשלוח מהסופר עוד לא הגיע", כתב אחד ואחר הוסיף: "אתם יודעים טוב מאוד שזה המקרר האישי של קים. לילדים יש מקרר משלהם". הוא לא לגמרי טועה. קים נחשפה לביקורת הקשה שהוטחה בה והצליחה לסתום לכל המבקרים את הפה כשלקחה אותם לסיור מלא במטבח המאוד עשיר שלה. לקים חשוב להבהיר לכם משהו: המקרר שראיתם הוא רק מקרר המשקאות שלה. ביתה העצום מצויד בכמה מקררים ומזווה שופע במצרכים, ירקות, פירות ואוכל בקופסאות.

עוד בוואלה!

קרדשיאן לבית המשפט: "ארוסתי לשעבר מסוממת, שיכורה ומסכנת את הבת שלי"

לכתבה המלאה

בכמה סטוריז שהעלתה באינסטוש, קים עשתה לעוקבים שלה סיור בביתה ופתחה אותו בחדר בו צולמה התמונה השערורייתית - ולא, זה כלל לא היה המטבח. היא הציגה מגוון של צנצנות מלאות בתבלינים וסוכריות, את מכונת הפרוזן יוגורט שלה וכמובן את אותו "מקרר ריק" שלמעשה משמש רק כמקרר המשקאות שלה. היא נשמעת אומרת: "נפטרתי מכל בקבוקי הפלסטיק, אז יש לי רק את זה כרגע... זה רק מקרר המשקאות שלי". שם היא שומרת את כל המיצים הטריים והמים המתוקים שלה, כמו גם כמה סוגים של חלב - "כל הילדים שלי משתמשים בחלב מסוג אחר".

מקרר המשקאות של קים קרדשיאן. צילום מסך
זה בסה"כ מקרר המשקאות שלה/צילום מסך

"זה כל מה שיש במקרר הזה, אבל... תנו לי להראות לכם משהו", אומרת קים כשהיא צועדת לכיוון המטבח שלה ומשם אל המקרר המרכזי. היא פותחת את דלת המקרר וחושפת חדר קירור עשיר במזון: "יש לי חדר קירור בו אנחנו שומרים את כל התוצרת האורגנית הטרייה שלנו". על התמונה של תכולת המקרר, היא כתבה: "נחשפתי למקבץ של תגובות של אנשים שתהו איך אני מאכילה את ארבעת ילדיי - ומכיוון שאתם מתים לדעת, הנה הצצה קטנה למקרר הראשי שלנו המלא בהרבה פירות וירקות!". בסטורי נוסף היא מספרת: "זה היה נראה כאילו המקרר שלי ריק בתמונה, אני מודה, אבל הנה זה המקרר הראשי הגדול שלנו, חבר'ה".

חכו חכו, סיור הנקמה של קים רק בעיצומו. משם היא לוקחת אותנו למזווה נוסף עשיר בתבלינים ומשם לעוד מקרר ומקפיא המלא בכל טוב. היא מוסיפה: "אם אתם רוצים עוד כאוס, הנה עוד מקרר עם טונות של חלב שיבולת שועל וחלב שקדים. אפילו לא הראתי לכם את המקפיא הנוסף שלנו. הנה הוא, חברים".

המקרר הראשי של קים קרדשיאן. צילום מסך
זה המקרר המרכזי שלה/צילום מסך
המקרר של קים קרדשיאן. צילום מסך
ויש לה עוד מקרר/צילום מסך
המקפיא של קים קרדשיאן. צילום מסך
ומקפיא.../צילום מסך
המזווה של קים קרדשיאן. צילום מסך
ומזווה!/צילום מסך

וואלה! סלבס אוכלת לעצמה את הכובע - ויש לה מקרר שלם רק לכובעים.

צפו בסיור המלא בביתה ובכל המקררים שלה

INSTGRAM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully