וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרדשיאן פנה לבית המשפט: "ארוסתי לשעבר מסוממת, שיכורה ומסכנת את הבת שלי"

8.1.2020 / 10:47

גם ב-2020, הדרמה של משפחת קרדשיאן לא נרגעת: הפעם אחיה של קים, רוב קרדשיאן, הוא שפנה לבית המשפט בדרישה לקבל משמורת על בתו דרים, אחרי שלטענתו ארוסתו לשעבר, בלאק צ'יינה, "תקפה מולה אנשים בסכין, מה שמשפיע על התנהגותה של הילדה". וואלה! סלבס פיס אנד לאב

אימג'בנק GettyImages

אם חשבתם לעצמכם שהעשור החדש יגרום לבני משפחת הריאליטי המדוברת ביותר בעולם, הקרדשיאנ'ז כמובן, להירגע ולאמץ אורח חיים שערורייתי קצת פחות - אז הצחקתם את קים קרדשיאן, המאמא קריס ג'נר וכל שאר החבורה. 2020, כך מתברר, נפתחה בתביעה שהוגשה לבית המשפט, הפעם מטעם האח במשפחה, רוב קרדשיאן, שמבקש חזקה בלעדית על הבת שלו מארוסתו לשעבר, כוכבת הטראש בלאק צ'יינה, כיוון שלטענתו האקסית "מסכנת את חייה בכך שהיא חיה איתה באותו הבית". סקנדל, או משהו.

רכלו על הבעיות של משפחת קרדשיאן באינסטגרם

רוב קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
מסכנת חיים? רוב קרדשיאן עם אמא של הבייבי שלו, בלאק צ'יינה/צילום מסך, אינסטגרם

הדרישה של רוב קרדשיאן - שאף כיכב עם צ'יינה בריאליטי זוגי משלהם בזמן שעוד היו מאוהבים וציפו ללידתה של הבייבי (בת ה-3), דרים רנה קרדשיאן - הוגשה לאחרונה לבית המשפט ומתמקדת בכך שהקרדשיאנ'ז רוצים שהבייבי תחייה עם אבא שלה, מלבד בכל סוף שבוע שני.

למה? על פי המסמכים, מתברר שצ'יינה לא רק מכניסה "גברים זרים" לבית בכל שני וחמישי, אלא "שיכורה מדי יום ושולחת עוזרים האישיים שלה לבזבז בסביבות 600 דולר ביום נתון רק על אלכוהול. זה עשוי להיגמר גם בכמה בקבוקי קוניאק שנגמרים ביום אחד", כך מדווחים רכלני הוליווד. בנוסף, היא מואשמת על ידי המשפחה בהסנפת קוקאין לצד הבת, מאיימת על אנשים שמגיעים לבית ואף רודפת אחרי אורחים בלתי רצויים עם סכינים וחפצים חדים אחרים.

עוד בוואלה!

האישה שהבינה מה קורה כשמשפחת קרדשיאן רוצה לחסל אותך

לכתבה המלאה

ההשלכות של מעשי האם, על פי המסמכים המשפטיים? התנהגותה של הבת הקטנה, השתנתה לרעה. "כישורי ההורות של צ'יינה גרמו לילדה לא לרצות ללבוש בגדים, לרקוד בעירום כמו שהיא אומרת שהאמא מלמדת אותה ולהתנהג בתוקפנות כלפי שאר העולם", על פי הדיווח, "הילדה לא מתרחצת ונותרת מלוכלכת במשך ימים, משתמשת במילים כמו 'ז*ן', 'פאק', לא מילים שאומרים בפני הילדים בבתים של הקרדשיאנ'ז... היא גם אלימה יותר כלפי ילדים אחרים".

רוב קרדשיאן, קים קרדשיאן. Frederick M. Brown, GettyImages
המשפחה מתייצבת מאחוריו. רוב עם קים קרדשיאן/GettyImages, Frederick M. Brown

אל עזרתו של רוב, נחלצה גם אחותו קלואי קרדשיאן - שעל פי המסמכים מעידה שבמפגשי משחקים של בני הדודים במשפחת קרדשיאן, הילדה דרים אכן מתנהגת באופן מוזר ושונה מכפי שהייתה בעבר. "כשהיא חוזרת מבילוי אצל אמא שלה, הילדה אגרסיבית, הרבה יותר מתגוננת. אחרי כמה שעות, היא פשוט לא רוצה לחזור לבית של האמא", כך על פי חוות דעתה המלומדת של קלואי.

אז מה יהיה? הקרדשיאן דורש שצ'יינה לא רק תפחית את זמן השהות עם הבייבי אלא גם תעבור בדיקות סמים ואלכוהול כ-30 דקות לפני שהיא מקבלת לידיה את הבת. בנוסף, על פי המסמכים, הוא מתעקש שתבלה איתה רק בליווי של אומנת צמודה, לה תהיה הזכות לסיים את השהות בכל מקרה של אלימות מצדה של צ'יינה. הכי קומפליקייטד.


וואלה! סלבס מבקרת את גור החתולים שהתנחל לה באמבטיה אחת לשבוע, כשהיא כבר ממש חייבת לרחוץ פנים.

בלאק צ'יינה. GettyImages
מה הסיפור שלה עם סכינים? בלאק צ'יינה/GettyImages
ילדי משפחת קרדשיאן בשנת 2018. אינסטגרם, צילום מסך
הבת דרים רנה קרדשיאן עם הדודות ובני הדודים, הזאטוטה השמאלית ביותר/צילום מסך, אינסטגרם
קלואי קרדשיאן. GettyImages
עדת ראייה. האחות קלואי קרדשיאן/GettyImages
רוב קרדשיאן, בלאק צ'יינה. GettyImages
פעם, כשעוד סבלו זה את זו. צ'יינה ורוב/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוב, לא בדיוק אב השנה. רוב קרדשיאן עם הבייבי דרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully