וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוב קרדשיאן חושף את כל האמת על בלאק צ'יינה

5.7.2017 / 22:00

מה לא נאמר על מערכת היחסים ההזויה בין הבן הצעיר למשפחת קרדשיאן לבין אם בתו בלאק צ'יינה. והנה מה שתכנית ריאליטי של השניים לא הצליחה לעשות, עושה האינסטגרם ורוב יוצא עם כל האמת. וואלה! סלבס המומה

צילום מסך

למי שישן בשנים האחרונות ולא הבין למה רוב קרדשיאן שהתחיל כאח הצעיר למשפחה הטראשית בעולם נעלם מהתכנית אט אט, עדכונכם - הוא היה בדכאון. עלה במשקל, חלה בסכרת, הסתגר בביתו, וניסה לנתק כל קשר עם הסיסטרס המפורסמות. אך פתאום הגיחה לחייו בחורה העונה לשם בלאק צ'יינה והראתה לו את האור בקצה המנהרה. לפחות באופן זמני, עד שהיא הבינה שלא ממש בא לה עליו, ועכשיו בתמונות חושפניות שהעלה הקרדשיאני לאינסטגרם מתבהרת כל התמונה.

מה אתם אומרים על התמונות שפרסם רוב קרדשיאן? רכלו בפייס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלאק צ'יינה ואחד הבחורים המזדמנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוב העלה מספר תמונות לאינסטגרם הפרטי שלו, בהן הוא חושף את ההתנהגות המחפירה של צ'יינה וכי הוא סוף סוף מבין כמה היא רעילה לחייו. "באותו היום שצ'יינה שלחה לי תמונות של איבר המין שלה, שלחתי את התכשיטן שלי לביתה עם תכשיטים בשווי 250 אלך דולר. ביזבזתי מיליוני דולרים על הבחורה הזאת בפחות משנה והיא שוכבת עם גברים שניסו לסחוט אותי בכסף שאם לא אשלם להם הם יגלו שהיא בוגדת בי."

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
בלאק צ'יינה. אינסטגרם, צילום מסך
התמונה החושפנית/צילום מסך, אינסטגרם

השניים הצטלמו לתכנית ריאליטי על חייהם בה הם מתעדים את שלבי ההריון, וכבר שם היה ניכר כי היחסים של הזוג מאוד מעורערים. רוב חושף כי למי שחשב שצ'יינה חזרה לפיגורה לוהטת זמן קצר אחרי לידת בתם דרים כי עשתה ספורט או שמרה על תזונה, חשבו שנית. רוברט שילם סכום מטורף בעבור ניתוח שכמו הוא קורה לזה "החזיר את הכל למקום."

"היא המשוגעת מביננו ששולחת לי סרטונים שלה שוכבת עם זרים, בבית שלי, במיטה שאני ובתי ישנים בה." "היא שכבה עם שלושה גברים שונים בשלושה ימים, כשבנה והילדה שלנו בבית. היא העדיפה להיות בבית ולשתות אלכוהול ולעשות סמים במקום לבלות את יום העצמאות הראשון עם בתה." ועל זה נאמר הריאליטי הכי טוב הוא החיים. ומה יש לאחיות להגיד בנדון? סביר להניח שקימי לא תשאר חייבת לעוד הרבה זמן, עדכונים בהמשך.

וואלה! סלבס לא עברה ניתוח מימיה, מושלמת בנטורל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוב לא חוסך בפרטים. הבחור מהסרטון המדובר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אב השנה? רוב קרדשיאן ובתו דרים/מערכת וואלה!, צילום מסך
רוב קרדשיאן. צילום מסך
בימים הטובים, בערך. רוב ובלאק צ'יינה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully