וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייבי נוסף נולד למשפחת קרדשיאן

10.11.2016 / 20:30

אחרי תשעה חודשים מתישים ומפרכים, הגיחה לאוויר העולם תינוקת המריבה, הלא היא בתם של בלאק צ'יינה ורוב קרדשיאן. עכשיו יש לכם קרדשיאן נוספת לעקוב אחריה, ויש לה גם שם. וואלה! סלבס מותשת

צילום מסך

בדיוק כשוואלה! סלבס חשבה שיש לה קצת שקט ונחת מהמשפחה הכי רועשת וצמאה לתשומת לב בעולם, לאחר שהאחות הטראשית נעלמה בעקבות השוד שעברה, הגיחה היום (ה') לאוויר העולם, בת נוספת למשפחת קרדשיאן.

רוב קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
מזל טוב! רוב ובלאק/צילום מסך, אינסטגרם

אם השם דרים קרדשיאן לא אומר לכם כלום, זה רק בגלל שהיא בת יום, אבל תנו לה עוד מספר שעות ותראו שגם אתם לא תוכלו להתחמק מהשם הזה, בכל זאת, מדובר באחיין של קים קרדשיאן, והיא קיבלה שם חלום!

אחרי תשעה חודשים שהרגישו יותר כמו שנה, הגיחה היום בתם הבכורה של אחד הזוגות הכי טראשיים בהוליווד, הלא הם רוב קרדשיאן ובלאק צ'יינה, שעברו לא מעט תלאות בעקבות ההיריון המדובר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
רוב קרדשיאן. צילום מסך
חמודים./צילום מסך

כזכור, רק לאחרונה ערכה קיילי ג'נר מסיבה לכבוד הבייבי שבדרך, אממה, היא שכחה פרט שולי - להזמין את האמא של התינוק, בלאק. אל דאגה, כי אבי התינוק, רוב, שהוא גם אחיה של קיילי לא נשאר חייב ופרסם את מספר הטלפון של אחותו בטוויטר שלו.

אז קצת סדר באילן היוחסין הביזארי של המשפחה: בלאק היא בעצם האקסית ואם בנו של טיגה שהוא בן הזוג של קיילי, מה שאומר שבמובן מסוים, רוב הוא גם אביו החורג וגם דודו של קינג, בנם של בלאק וטיגה.

וואלה! סלבס נכנסה להריון מהאקס של אחותו החורגת של אחותה למחצה.


רוצים לאחל לרוב ובלאק מזל טוב? כנסו לפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully