וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר הבגידה: קלואי קרדשיאן עברה ניתוח פלסטי קיצוני?

וואלה! סלבס

25.6.2019 / 0:01

האם האחות הנבגדת של משפחת הריאליטי-טראש שינתה את צורת פניה - בדרך להתגבר על הסקנדל שייצרו האקס וחברתה הטובה של אחותה? אם תשאלו את מעריצי קלואי קרדשיאן, התשובה היא ממש כן. וואלה! סלבס אקסטרים מייקאובר

אתר רשמי

ייתכן שהחודשים החולפים הקשים שעברו על קלואי קרדשיאן, אחת הנציגות הבכירות במשפחת הריאליטי-טראש הכי מפורסמת בעולם, גרמו לגברת לעשות מייקאובר קיצוני במראה החיצוני שלה? זה לא שהליכים קוסמטיים, איפור מטשטש או פרובוקציות זרים לאחיות הכי מפורסמות בעולם כיום, כמו שמעריציה של קלואי פשוט לא זיהו אותה בתמונה חדשה שפרסמה ברשת, הניחו שמדובר בכפילה שלה או לייתר דיוק, טענו ששיפצה את האף - מה שהשפיע על הפנים שלה באופן קיצוני.

מנותחת או לא? רכלו על קלואי קרדשיאן באינסטגרם

קלואי קרדשיאן. GettyImages
תעלול קוסמטי? קלואי קרדשיאן כפי שהעולם הכיר/GettyImages

תקציר האירועים, למי ששכח: האחות השלישית מבין הקרדשיאנ'ז, גילתה בחורף שעבר שאהובה ואבי בתם בת השנה, הכדורסלן הבוגדני טריסטן תומפסון, "נקלע לסיטואציה" אינטימית עם חברתה הקרובה של אחותה הקטנה, ג'ורדן וודס, מה שגרם לה לזרוק את שניהם מחייה. עד כאן נשמע קשוח בהחלט, אבל כעת נדמה שמלבד ההשלכות המידיות בתחום הזוגי והכותרות החטטניות, קלואי החליטה לפעול גם לשינוי המראה החיצוני שלה.

קלואי קרדשיאן. צילום מסך
קלואי קרדשיאן והאף ה... ישן/צילום מסך
קלואי קרדשיאן באינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
רואים את השינוי? התמונה החדשה שהדליקה את המעריצים של הקרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

הקרדשיאן שתחגוג השבוע את יום הולדתה ה-35, השתתפה בחודש שעבר בראיון רדיו מצולם, שבו נראתה כאילו אפה עוצב בצורה שונה לחלוטין, מה שהסעיר את חובבי קים, קיילי והשאר. תכסיס איפור? אז זהו, שבתמונה חדשה שלה, קלואי הציגה חזות כל כך שונה מכפי שהכירו אותה, שמשכה המון תשומת לב, כך שהתגובות המבוהלות לא איחרו להגיע.

"איפה קלואי, זו לא היא בתמונה!", כתב מעריץ אחד, בעוד שאחר ציין כי "חשבתי שמדובר בכלל בקים קרדשיאן". היו כאלה שהעלו כתגובה לתמונה את השאלה המפורשת - "מה קרה לאף שלך!", למרות שאחרים מעודנים יותר, הסתפקו ב"זה אני, או שהיא פשוט נראית אחרת בצורה קיצונית לחלוטין בכל תמונה? בכל מקרה היא נראית מעולה". תאורה מתעתעת, איפור מושלם או מנתח פלסטי יוקרתי שעזר לקרדשיאן לעצב את פניה מחדש, כפי שהודתה ששקלה בעבר? ימים יגידו.


וואלה! סלבס התלבטה והחליטה ללכת על שתלים בישבן, במקום להשתיל אישיות נעימה חדשה.

עוד באותו נושא

מראה שעל הקיר, לאיזו קרדשיאן יש את הישבן היפה בכל העיר?

לכתבה המלאה

בווידאו העדכני הזה של קלואי קרדשיאן, כבר אפשר לראות בבירור את ההליך הקוסמטי?

קלואי קרדשיאן. צילום מסך אינסטגרם אנדרו פיצימונס, צילום מסך
משפחה שכזאת. קלואי קרדשיאן/צילום מסך, צילום מסך אינסטגרם אנדרו פיצימונס
View this post on Instagram

✨Good vibes only ✨

A post shared by Khloé (@khloekardashian) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully