וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתחתונים וחזייה: איזו קרדשיאן הכי מתאימה להיות מלאכית "ויקטוריה'ס סיקרט"?

וואלה! סלבס

3.11.2018 / 0:22

קנדל ג'נר כבר צעדה על המסלול של ענקית ההלבשה התחתונה, אבל בחג התחפושות האחרון - גם אחיות שלה לבית משפחת קרדשיאן לבשו לנז'רי עם כנפיים ענקיות, בתור מלאכיות תחתונים. וואלה! סלבס רוצה שתכריעו, מי מהן הכי מתאימה לדגמן את הסוד של ויקטוריה? בחרו

משפחת קרדשיאן בתחפושות "ויקטוריה'ס סיקרט"/אינסטגרם

משפחה אחת, חמש אחיות סופר מדוברות, בחג שבו אפשר ללבוש (או לא ללבוש) הכל ולהיות כל אחד - באמת ציפיתם שבנות משפחת קרדשיאן לא יגנבו את הזרקורים בליל כל הקדושים האחרון, שצוין השבוע באמריקה וברחבי העולם? אז זהו, שכולן התחפשו מספר פעמים, אבל הייתה זו תחפושת משותפת אחת שלקחה את ה"תעלול או ממתק" לרמה חדשה: זו שבה קים קרדשיאן, קלואי וקורטני, קנדל וקיילי ג'נר, לבשו יחד בגדים תחתונים וכנפיים ענקיות, בתור המלאכיות המפורסמות מהמסלול של "ויקטוריה'ס סיקרט". מרגש, מאוד מרגש.


רכלו על הקרדשיאנ'ז באינסטגרם

משפחת קרדשיאן בתחפושות "ויקטוריה'ס סיקרט". אינסטגרם, צילום מסך
תחתוני הרעם. קיילי ג'נר עם קים קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

בעוד שקנדל (או: הקרדשיאן המדגמנת) אכן צעדה בעבר על מסלול המלאכיות של ענקית ההלבשה התחתונה, ארבע אחיותיה אולי דגמנו בלי בגדים בעבר, אבל לא כמלאכיות. כעת, בתום שנה שבה שתיים מהן היו בהריון, כל חמש כוכבות הריאליטי-טראש זכו לקבל את הכנפיים המקוריות שאיתן הדוגמניות מלהיבות בלנז'רי, פלוס תחתונים וחזייה לבנים, לטובת מגה-תחפושת שכל מה שחסר בה הייתה מאמא קריס או המאמא החורגת, קייטלין ג'נר.

אבל רגע, מי מהן עשתה את תפקיד היצור השמיימי בחזייה הכי טוב? האם קים והאגן הבלתי אפשרי שלה, קורטני המילפית, קלואי הנוקמת, קיילי העסיסית - או שלמעשה, יש סיבה שבגללה קנדל היא הסופר מודל של המשפחה? אחרי שתירגעו מכל התמונות המפתות שלהן בהאלווין, וואלה! סלחבס רוצה שתחשבו ותבחרו מי מלאכית הקרדשיאן המוצלחת ביותר. הצביעו והשפיעו, מלאכים.


אגב, וואלה! סלבס בוחרת בעצמה, למרות שתמונות שלה בתחתונים הן הסיוט שלכם.

מתנה משמיים

התחפושת של הקרדשיאנ'ז להאלווין לא כללה בגדים!

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully