וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנה משמיים: התחפושת של הקרדשיאנ'ז להאלווין לא כללה בגדים!

וואלה! סלבס

1.11.2018 / 12:01

ביונסה במחווה לדיווה אחרת, היידי קלום בלתי ניתנת לזיהוי כשהיא חיה בסרט מצויר - אבל בתום ליל כל הקדושים 2018 כולם ידברו אך ורק על בנות משפחת קרדשיאן, שתחפושת האלווין המשותפת שלהן לא הורכבה מהרבה בד, למרות שכללה כנפיים. וואלה! סלבס קדושה מעונה

משפחת קרדשיאן בתחפושות "ויקטוריה'ס סיקרט"/אינסטגרם

מעריצים, חובבי אימה ומתחפשים אחרים מחכים לזמן הזה בשנה בציפייה דרוכה - אז הם מגלים למה הכוכבים האהובים עליהם החליטו להתחפש בליל כל הקדושים המסורתי. אמש (ד'), נערכו החגיגות המרכזיות של האלווין בהוליווד ורחבי היבשת האמריקאית, כשגם המפורסמים החליטו לעלות (או להסיר) על בגד מיוחד, שיהפוך אותם לדמות שונה מזו שבה הם מוכרים ביום-יום.

כלומר, אלא אם אתם נמנים על בנות משפחת קרדשיאן - שהחליטו לקחת את הצילומים המפתים שהן לא חוששות להפיץ גם בשגרה ולהפוך אותם לתחפושת שהשאירה אפילו את המעריצים פעורי פה. מכירים את זה שבאווירת הקרנבל, יש כאלה שאוהבים לחשוף עור ואת הצד השובב שלהם בביגוד נועז? אז קים, קורטני, קלואי קרדשיאן והאחיות הקטנות קנדל וקיילי ג'נר, לא לבשו ביגוד נועז אלא בעיקר תחתונים, כשהתחפשו יחד למלאכיות הלנז'רי של "ויקטוריה'ס סיקרט" ולא השאירו מקום לדמיון.


רכלו על התחפושת המושלמת של הקרדשיאנ'ז באינסטוש

משפחת קרדשיאן בתחפושות "ויקטוריה'ס סיקרט". אינסטגרם, צילום מסך
פאן בלנז'רי. קיילי ג'נר עם קים קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

בעוד שרק קנדל המקצועניות כבר צעדה עם הכנפיים (המקוריות, היישר מסלול התצוגה של ויקטוריה), שאר האחיות מאוד התרגשו לדגמן ולהשוויץ בגופן הבלתי אפשרי יחד עבור חג התחפושות. בהמשך, קיילי גם הפכה לבובת ברבי של ממש, כאשר במסיבה התחפשה יחד עם חברות אחרות לבקבוק מיץ מוגז. מרגש, לפחות כמו קורטני במחווה לאריאנה גרנדה או קים ששחזרה את אחד הלוקים האייקונים של פמלה אנדרסון.

מלבד האחיות ששרפו את ליל הכל הקדושים, את החגיגות ציינו גם ביונסה בתחפושת של אצנית יחד עם בעלה, ג'יי זי, ובתחפושת גם של הדיווה מהניינטיז, טוני ברקסטון. ג'ורג' קלוני התחפש לטייס, ג'סטין טימברלייק הפך את המשפחה לאנשי "לגו", בעוד שמלכת ההאלווין - מי שבדרך כלל גוררת הכי הרבה תשומת לב במהלך החג המבהיל - הטופ מודל היידי קלום, הלכה על תחפושת זוגית אף היא והפכה עם הבויפרנד לשרק ופיונה, מסדרת סרטי האנימציה האהובה. בו-הו!

וואלה! סלבס הייתה מתחפשת לשרק, אבל היא נראית ככה גם בשגרה.

בשנה שעברה

לא תאמינו מי הכוכבת היפהפייה שמסתתרת מאחורי התחפושת המלחיצה!

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully