וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרדשיאנ'ז בהלם: מי הילדה שאמא קריס ג'נר הכי אוהבת?

8.11.2019 / 3:14

קורטני הייתה הראשונה, קים הפכה למפורסמת, קיילי הביאה לה מיליונים, קנדל כבשה את עולם הואפנה, קלואי דאגה לה ורוב? הוא הבן! לרגל יום הולדתה של האישה שהפכה את המשפחה לסנסציית ריאליטי - וואלה! סלבס רוצה שתבחרו איזה מילדיה קריס ג'נר הכי אוהבת. הצביעו

הפתעת יום ההולדת של קים קרדשיאן לקריס ג'נר ב-2019 (אינסטגרם)

אם חייתם בשנים האחרונות על כדור הארץ והתעניינתם, אפילו במקצת בתרבות הפופ העולמית - כנראה שלא הצלחתם להתחמק מהתופעה רבת התחומים שנקראת משפחת קרדשיאן. בסדר, אז הכל כנראה התחיל בקלטת סקס של קים קרדשיאן, אבל הייתה מישהי שידעה להפוך את הלימונים ללימונדה: האמא הכל יכולה שלה ושל חמשת אחיה, הליידי בוס של הפמילייה, קריס ג'נר.

השבוע, ג'נר חגגה את יום הולדתה ה-64 לצד חמש בנותיה והבן היחיד, כך שוואלה! סלבס חשבה שזו הזדמנות לבדוק אתכם, מעריצים ומעריצים פחות, מי לדעתכם הילד האהוב על האם. הרי פעם, הצהירה מול המצלמה שמדובר בקים, אבל מאז, כולם חושבים שמדובר דווקא בבתה הקטנה ביותר, המיליארדרית הצעירה בעולם ובעלת אימפריית הקוסמטיקה, קיילי ג'נר.

רכלו על הילד המועדף על קריס ג'נר באינסטוש

מי אתם חושבים שהיא הכי אוהבת, אולי בתה הבכורה קורטני קרדשיאן שחגגה לא מזמן 40? רגע, מה עם הדוגמנית קנדל ג'נר ששורפת מסלולי תצוגה ושערי מגזינים סביב הגלובוס? קלואי קרדשיאן למשל, תמיד הייתה הכי חמה אליה ויש גם את בנה רוב קרדשיאן, שהוא, בכל זאת, הגברבר היחיד שם. אז מי הפייבוריט של קריס לדעתכם? הצביעו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully