וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס, שקרים וקים: כל סיפורי הבגידות במשפחת קרדשיאן

26.1.2019 / 0:51

בין צילומי העירום, המסיבות הראוותניות, למיליוני הדולרים, ההריונות והלידות של משפחת הריאליטי המפורסמת ביותר בעולם - קים, קלואי, קורטני ושאר בני משפחת קרדשיאן חוו גם מקרים של חוסר נאמנות במערכות היחסים שלהם. וואלה! סלבס משחזרת את הלבבות השבורים

מסיבת יום ההולדת ה-21 של קיילי ג'נר/(אינסטגרם)

אופס, זה קרה שוב במשפחת קרדשיאן - משפחת הריאליטי-טראש המפורסמת ביותר בעולם, שכנראה באמת לא יכולה לעבור שבוע מבלי להשתרבב לכותרות של הצהובונים ואתרי הרכילות ברחבי העולם. הפעם, דווקא בגלל הגבר של הפמילייה, רוב קרדשיאן, זה שבחר להנמיך פרופיל ולא להיחשף במסגרת תכנית המציאות מאז הפרידה שעבר מבת הזוג ואם בתו דרים רנה קרדשיאן (בת השנתיים), בלאק צ'יינה.

בשבועות האחרונים, זו צ'יינה שיוצאת נגד הבחורה שהרכלנים טוענים שהיא בת הזוג החדשה של מיסטר קרדשיאן - כוכבת ריאליטי היפ הופ בשם אלכסיס סקיי, רק בגלל שלטענתה פיתתה את רוברט מאחורי גבה. רגע, לא נפרדתם לפני המון זמן, שאת כל כך כועסת צ'יינה?


רכלו על משפחת קרדשיאן באינסטגרם

רוב קרדשיאן. צילום מסך
יש גברים, כלומר, דברים שלא משתנים. רוב קרדשיאן עם בלאק צ'יינה/צילום מסך

אבל זה רק המקרה המרגש האחרון בתולדות משפחת בתחת, שהסיפור שלה כולל עוד חמש אחיות שהפכו להיות הנשים המשפיעות של תעשיית הבידור האמריקאית, לא מעט שעות צילום ב-15 עונות של הריאליטי, מיליוני דולרים של מעצמה כלכלית, קוסמטיקה, אופנה, מוזיקה, הריונות, מסיבות, לידות, ריבים, שערוריות והמון תמונות סלפי - רובן ללא בגדים - של קים קרדשיאן, קורטני וקלואי, קנדל וקיילי ג'נר ומאמא קריס ג'נר שמנצחת על הכל.

רגע, בדרך כולן עברו גם עוד כמה רגעים מרטיטים שמשלבים רומנטיקה, סקס, מערכות יחסים מורכבות וחוסר נאמנות והופכים לסיפור מלודרמטי, שהוא, בסופו של דבר, המציאות שלהן. כדי לעשות סדר, וואלה! סלבס החליטה לסכם ולשחזר את כל רגעי הבגידה הידועים (לפי שעה) בהיסטוריה של הקרדשיאנ'ז: מה עשתה קים, איך הגיבה קלואי ואיך הכל התחיל בגלל המאמאג'ר.

ישבן הזהב

כמה כסף שווה כל אחת מבנות משפחת קרדשיאן?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully